Skip to main content

Timişoreana a avut cea mai eficientă campanie de publicitate

 

Campania "Povestea merge mai departe" realizată de agentia GMP pentru Timişoreana a fost desemnată cea mai eficientă la Premiile Effie 2010. Agenţia Propaganda a plecat însă cu cele mai multe trofee de aur de la Gala de premiere a competiţiei care recunoaşte eficienţa în publicitate.

Publicitate

Astfel Propaganda a câştigat câte un Gold pentru campaniile: “Prilej de răgaz” - Napolact (Food Products I), “Ca odinioară” - Napolact (Sustained Success), “În spatele oamenilor mari sunt alţi oameni mariBRD – Groupe Société Générale (Corporate Reputation, Image & Identity).

Cea mai premiată agenţie a fost însă Graffiti BBDO, care a urcat de patru ori pe scenă pentru a-şi ridica trofeele Effie (trei bronzuri şi un argint).  Agenţia condusă de Nora Marcovici (CEO BBDO România) a câştigat: Bronz pentru “Preţ imbatabil”-  Dacia (categoria Durables), "Mâncare ţărănească" - Sadu (Food Products I), "Share Dolce" - Romtelecom (Media & Entertainment) si Silver pentru “O şansă la viaţă” - REACT (Non-Profit Pro-Bono / Public Service, Social Campaigns).

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • media planner media planner
    urmatorul e al meu...aur direct!
  • Alex Alex
    Salut,
    Vezi ca ai sarit primul GOLD pentru online din .ro Ileo & Leo Burnett l-au luat pentru campania: House of fun creata pentru Herbal Essences

Trimite un comentariu

sus