Campania "Povestea merge mai departe" realizată de agentia GMP pentru Timişoreana a fost desemnată cea mai eficientă la Premiile Effie 2010. Agenţia Propaganda a plecat însă cu cele mai multe trofee de aur de la Gala de premiere a competiţiei care recunoaşte eficienţa în publicitate.
Astfel Propaganda a câştigat câte un Gold pentru campaniile: “Prilej de răgaz” - Napolact (Food Products I), “Ca odinioară” - Napolact (Sustained Success), “În spatele oamenilor mari sunt alţi oameni mari” BRD – Groupe Société Générale (Corporate Reputation, Image & Identity).
Cea mai premiată agenţie a fost însă Graffiti BBDO, care a urcat de patru ori pe scenă pentru a-şi ridica trofeele Effie (trei bronzuri şi un argint). Agenţia condusă de Nora Marcovici (CEO BBDO România) a câştigat: Bronz pentru “Preţ imbatabil”- Dacia (categoria Durables), "Mâncare ţărănească" - Sadu (Food Products I), "Share Dolce" - Romtelecom (Media & Entertainment) si Silver pentru “O şansă la viaţă” - REACT (Non-Profit Pro-Bono / Public Service, Social Campaigns).
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
Vezi ca ai sarit primul GOLD pentru online din .ro Ileo & Leo Burnett l-au luat pentru campania: House of fun creata pentru Herbal Essences