Skip to main content

PE SCURT: Expoziţie de reclame vechi în Băneasa. Emisiune nouă la B1 TV. Schimbare de nume la Millenium.

 

Băneasa Shopping City găzduieşte în perioada 13-14 noiembrie colecţia de reclame vechi “Marea expoziţiune a vechilor creaţiuni publicitare”. B1TV lansează din 12 noiembrie emisiunea “Cu ochii pe ei”, moderată de jurnalista Carla Giaca şi invitatul ei permanent Dan Bucura. Millenium Communications îşi schimbă numele sub care a fost cunoscut mai bine de zece ani în industria de comunicare şi devine Millenium People.

Publicitate

O sută de ani de reclame în "Marea expoziţiune a vechilor creaţiuni publicitare"

Expoziţia cuprinde “reclame indigene şi streine, texte cu humor, grafică escelentă provenind de la case de încredere din perioada 1880-1980”. Colecţia aparţine regizorului şi producatorului Valentin Partenie.

“Ochiul privitorilor se va delecta cu imagini nemaivăzute, desene escepţionale, texte hazoase care oglindesc spiritul vremurilor şi chiar vechi reclame ale multor mărci pe care le mai găsim şi azi: Nivea, Dove, Persil, Poşta Română, Fiat, Peugeot, Kodak, Renault, Citroen, Azuga, Tarom, Timişoreana şi Adesgo. Cel mai vechi exponat din colecţie este o reclamă Dove din 1881”, se arată în comunicatul care anunţă expoziţia de reclame de la Baneasa Shopping City.

B1 TV stă "Cu ochii pe ei"

Noul program va începe, în fiecare vineri, de la ora 19.00. Emisiunea este structurat în două părţi distincte. În prima parte a emisiunii “Cu ochii pe ei” va fi difuzată o retrospectivă a celor mai importante evenimente petrecute în săptămâna respectivă. Tot aici, doi invitaţi vor diseca subiectele dezvăluite în cadrul retrospectivei. Partea a doua este gândită ca un interviu neconvenţional cu o personalitate din viaţa politică, culturală, economică sau socială.

Schimbare de nume la Millenium

Grupul de comunicare, ce poartă acum numele Millenium People cuprinde următoarele entităţi de business: Borţun.Olteanu, Rusu+Borţun Brand Growers, Millenium Special Events Agency, The Institute şi Fundatia Gala Societăţii Civile.
The Institute este noul brand al Millenium People care se va ocupa de organizarea festivalurilor: AdPrint, Internetics, Effie, ADOR şi ADC*RO. Mai mult decât atât, The Institute pregateste lansarea unei revistei Institute, The Magazine, o publicaţie despre comunicare, branding, design şi cultura.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • FYI: Exemple dintr-o alta colectie - FC "reclame vechi romanesti" se gasesc si in pagina: https://www.facebook.com/pages/Reclame-vechi-romanesti-1860-1990/119322554753331
  • Dan Bucura ? In sfarsit, si-a vazut visul cu ochii... Expertul in nimic va fi permanent la televizor.

Trimite un comentariu

sus