Skip to main content

ÎNCREMENIT ÎN PROIECT: "România" lui Prigoană a intrat în şomaj tehnic

 
Silviu-Prigoana-Publimedia-
Silviu-Prigoana-Publimedia-

La doar două luni de când a început primele emisii, televiziunea România Ta, controlată de Honorius Prigoană, a intrat în stand-by.

Publicitate

Cei 184 de angajaţi ai postului au fost trimişi în şomaj tehnic, până la 1 mai după cum a explicat pentru paginademedia.ro Vlad Ionescu, directorul general al staţiei.

Vlad Ionescu (foto) spune pentru paginademedia.ro de ce s-a oprit România Ta:

“Postul a intrat în stand-by din motive tehnice, pentru că nu a ajuns aparatura HD. Acum, în mod normal, ea ar trebui să vină, cel târziu, până la 1 mai”.

Canalul România Ta nu şi-a întrerupt emisia, dar nu mai difuzează producţii proprii de la jumătatea acestei luni.

“Postul a emis în formula cu ştiri din oră în oră, de pe 15 noiembrie şi până pe 15 februarie. Din câte ştiu eu, televiziunea a fost distribuită prin intermediul platformelor AKTA şi UPC digital. În momentul acesta, România Ta emite pe satelit o serie de reportaje cumpărate, atât producţii interne, cât şi internaţionale”, a explicat directorul general al postului.

Echipa redacţională a postului România Ta este formată în proporţie de 90% din elevi ai Şcolii de Televiziune şi Film din Bucureşti, coordonată de Vlad Ionescu.

“În ceea ce priveşte echipa redacţională am mers pe ideea Şcolii de Televiziune. Astfel, 160 din cei 184 sunt veniţi de la Şcoala de Televiziune”, a mai spus Vlad Ionescu, directorul general al postului şi managerul general al Şcolii de Televiziune.

Honorius Prigoană a obţinut, pe 12 octombrie, de la CNA licenţa audiovizuală prin satelit pentru postul România Ta.

Citeşte şi

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • ha buna asta cu somaju tehnic cu ce contract ????? ca ii tin cu ochii in soare ca le dau banii de 3 zile..si le dau fix nimic si vin cu pretexte eu nu am stiut eu nu ma bag,dar la inceput erau tari in gura veniti o sa fie bine facem dregem si acum ne ascundem dupa deget hai sa fim seriosi ! pacat de cei care si-au dat demsia din alta parte pe baza promisiunilor lor si de ce care vin din provincie pentru a lucra acolo si de cei care au facut " marea scoala de televiziune " isi bat joc de oameni si ei sunt siguri ca o sa mai aibe o echipa cand " se va redeschide " asta probabil la sfantu' asteapta oricum multi nu o sa mai faca ce au facut !
  • deci, cu gunoaiele e mai usor...cine se gasisera sa faca televiziune?!
  • care somaj tehnic? nici unul dintre cei "angajati" la Romania Ta nu avea contract de munca, drept de autor...etc. Nu poate fi vb de somaj din moment ce nu am semnat niciun contract cu Romania Ta.
  • si da,e perfect adevarat, nu se poate vorbi de somaj tehnic, toti au fost lasati cu ochii in soare si doar franturi din salariul promis!!cercetati subiectul si veti afla adevarul!
  • teoretic pana la venirea aparaturii..practic, cel mai probabil totul e o minciuna! Nu s-a dat vreo data exacta privind asa-zisa "reluare" a activitatii.1mai??? "angajatii" au fost mai degraba sfatuiti sa se indrepte catre alte televiziuni!
  • totul adevarat mai putin treaba cu somajul tehnic...nimeni n-a intrat in somaj tehnic, cu totii au fost lasati cu ochii in soare pana la venirea aparaturii....
  • aha..Echipa redacțională a postului România Ta este formată în proporție de 90% din elevi ai Şcolii de Televiziune şi Film din Bucureşti.. nu-i problem fac pariu ca toti au niste salarii de mizerie. Tocmai d-asta i-a angajat pe pustii astia sa nu ofere salarii mari si la o adica sa-i expedieze rapid.. de exemplu acum :)

Trimite un comentariu

sus