Skip to main content

Omenirea este în continuare dependentă de televizor. Creşte consumul TV

 

Audienţa din întreaga lume va petrece, anul acesta, cu 140 de miliarde de ore mai mult în faţa televizorului, potrivit previziunilor anuale Deloitte privind tendinţele media la nivel global.

Publicitate

Acelaşi raport mai arată că, anul acesta, numărul telespectatorilor va creşte, la nivel global, cu 40 de milioane, iar veniturile din publicitatea TV vor ajunge la valoarea de 191 de miliarde de dolari.

Alte previziuni făcute de compania Deloitte:

  • Pentru 2012, Deloitte estimeaza o crestere a veniturilor din publicitate TV de 6%, de la circa 191 miliarde de dolari (estimare 2011) la peste 200 de miliarde de dolari.
  • Veniturile din serviciile pay TV în statele BRIC (Brazilia, Rusia, India, China) vor creşte cu 20%.
  • Aparatele digitale de înregistrare video (DVR) vor atinge o rată de penetrare de peste 50% în gospodăriile unde există televizoare, pe două pieţe importante din lume, până la sfârşitul anului. În ciuda acestui fapt, Delloite consideră că veniturile din publicitatea TV nu vor avea de suferit aproape deloc pentru că majoritatea propietarilor de astfel de dispozitive preferă să urmărească în direct cea mai mare parte a programelor televizate.
  • Pentru cei mai mulţi oameni consumul TV va rămâne o experienţă pasivă, interacţiunea limitându-se în general la alegerea canalelor sau la selectarea înregistrarilor prin DVR. "Este putin probabil ca progresul tehnologic sa schimbe aceste obisnuinte de consum in viitorul apropiat. Tehnologia faciliteaza, dar nu obliga", apreciaza Deloitte.
  • Numărul celor care folosesc reţelele sociale va depăşi pragul de un miliard de membrii, iar numărul mesajelor publicitare de pe aceste medii ar putea depăşi 2.000 de miliarde. Cu toate acestea, veniturile din publicitatea difuzată pe reţelele sociale vor fi în continuare “modeste”, la o valoare de patru dolari pe membru, însumând aproape cinci miliarde de dolari (sub 1% din veniturile publicitare globale).
  • Se preconizează creşteri şi pentru industria globală de computere. Veniturile din vânzarea de software ar urma să se ridice la 52 miliarde de dolari anul acesta, cu 6% mai mult decât în 2010.
  • Chiar dacă unii analişti consideră tabletele ca fiind un dispozitiv destinat consumului de media şi utilizatorilor de masă, acestea vor fi achiziţionate, cu precădere, de companii (peste zece milioane de tablete).
  • Vânzările combinate de telefoane de ultimă generaţie, tablete şi netbook-uri vor depăşi 400 de milioane de unităţi.

Studiul integral poate fi consultat aici.

Despre Deloitte:

Previziunile anuale Deloitte pentru industriile de Tehnologie, Media şi Telecomunicaţii (TMT) se află la a zecea ediţie şi prezintă viziunea companiei cu privire la principalele tendinţe din următoarele 12 - 18 luni, care ar putea avea un impact semnificativ pe termen mediu şi lung asupra companiilor TMT şi asupra altor industrii.

Compania Deloitte este prezentă, prin intermediul reţelei sale de firme membre, în peste 150 de ţări.

Sursa foto: Financiarul

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • in societatile care au o sansa de dezvoltare, consumul tv este dependent de internet si este in scadere. din ce in ce mai multi oameni renunta atat de presa scrisa cat si la televiziune. internetul faramiteaza industria mass-media si o restrange. televiziunea va fi un indicator al vietii industriale, la fel cum mersul la biserica, religia este un indicator pentru populatia rurala. consumul tv va creste doar in societatile, comunitatile care sunt constranse sa adopte practici feudale si in care organizarea piramidala blocheaza dezvoltarea sociala.

Trimite un comentariu

sus