Pro TV a achiziţionat de la Talpa Distribution drepturile pentru "The Voice", cel mai nou şi mai apreciat format al momentului în materie de entertainment, creat de John de Mol, părintele Big Brother, potrivit unui comunicat al postului generalist.
"The Voice" este un format inovator care schimbă regulile în ceea ce priveşte concursurile de talente. Nu contează ce vârstă sau meserie au concurenţii, nu contează cum arată, dacă sunt înalţi sau scunzi, tatuaţi sau netatuaţi, tot ceea ce contează este vocea.
Show-ul are trei etape: etapa audiţiilor ("blind audition") - când fiecare jurat îşi formează propria echipă alegând concurenţii doar în funcţie de voce, fără să-i vadă; etapa duelurilor - fiecare jurat desemnează doi membri ai echipei sale pentru a face un duet, în urma căruia unul dintre ei este eliminat; şi etapa show-urilor live.
Comentarii
insa, cum spunea si altcineva mai devreme, e posibil sa ii faca la audiente, pentru ca romanii halesc orice le ofera sarbu.
Pro-ul are avantajul de a face povesti "mai lacrimogene" in jurul acestor emisiuni si de asta au succes...antena inca nu a invatat
Ne dam seama in ce tara traim doar daca ne uitam pe audientele TV ;)
asa, sa cumperi...prea mare inteligenta zic eu ca nu denota.
si cu retard avansat poti cumpara orice, cardul gros sa l ai!
creier, da l dracu!