Skip to main content

24 octombrie: Mutarea Realitatea TV s-a făcut fără aprobarea CNA

 

CNA va analiza mâine situaţia de la Realitatea Tv - RTV , iar astăzi se vor aduna toate datele şi se va face o inspecţie la noul sediu al Realitatea Tv de la Willbrook, a declarat in aceasta dimineata, pentru HotNews.ro, preşedintele Consiliului Naţional al Audiovizualului, Răsvan Popescu.

Publicitate

El a mai spus că mutarea postului, care de duminică seară, de la ora 18:00, emite de la noul sediu Willbrook (amplasat aproape de Otopeni), s-a făcut fără autorizaţia CNA.

Răsvan Popescu a precizat că tot mâine se va discuta şi cazul RTV, deoarece societatea din Târgu Jiu care deţine licenţa "a schimbat acţionariatul fără să ne ceară aprobarea".

"Se intră astăzi în contact cu ei, va merge un inspector, vom vedea ce documente ne mai dau şi ei, iar mâine analizăm situaţia. Deocamdată înţeleg că a fost o despartie bruscă. În acest moment, ce văd pe RCS, e tot programul Realitatea TV, doar că e transmis din alt sediu", a mai spus Rasvan Popescu.
Răsvan Popescu, CNA: Mutarea Realitatea Tv s-a făcut fără autorizaţia CNA. Azi facem inspecţie, mâine analizăm cazul

Iniţiative Media, una dintre cele mai importante agenţii care împart publicitatea în media din România, şi-a revizuit uşor prognoza făcută în iunie privind evoluţia cheltuielilor de publicitate în 2011. Alexandra Olteanu, noul managing director al agenţiei, spune pentru HotNews.ro că Iniţiative estimează acum o scădere de 5-7% faţă de 2010, faţă de prognoza anterioară de -3%.

Rep. HotNews.ro: Îşi menţine Iniţiative predicţiile incluse la începutul verii în Media Fact Book 2011?

Alexandra Olteanu: Prognozele făcute de noi în luna iunie şi-au dovedit viabilitatea, însă mici ajustări au fost necesare în special datorită evoluţiei descendente a bugetelor pe ultimul trimestru al anului. Prognoza noastră pentru 2011 este de circa 300 mil . euro - o descreştere cu 5-7% faţă de 2010.

Momentan ne menţinem estimările de cote de piaţă făcute în iunie: TV: 64%, Online(inclusiv search şi social media): 11%, Outdoor: 10%, Print: 8% şi Radio: 7%.
Alexandra Olteanu, Iniţiative Media: Dacă punem în ecuaţie problemele din UE şi zona euro, cred că "oprirea scăderii" în publicitate poate deja să fie pusă sub semnul întrebării

Brandul internaţional vinde mai bine decât cel naţional atunci când vine vorba de reviste. Acest lucru face ca titlurile editate în franciză să aducă mai mulţi bani în buzunarele publisherilor decât editarea de reviste autohtone, scrie DailyBusiness.ro.

Întrebat dacă revistele editate în franciză sunt mai profitabile faţă de cele naţionale, Mihnea Vasiliu, general manager Ringier România, a spus că depinde foarte mult de felul publicaţiei.

E greu să construieşti un brand naţional care să ajungă să concureze puternic cu cele internationale”, a precizat Vasiliu, pentru DailyBusiness.ro.

Acesta apreciază că în cazul revistelor săptămânale sau a ghidurilor TV, „franciza nu aduce de fapt nimic, iar business-urile locale sunt foarte profitabile”.

În plus, în ceea ce priveşte atragerea reclamei în paginile revistelor, cele francizate au un avantaj clar când vine vorba de clienţii internaţionali.
Numele vinde revista: De ce brandul francizat este mai profitabil

Un spot publicitar la mobila IKEA a fost interzis de Serviciul federal antimonopol din Rusia, care are şi rolul de a monitoriza reclamele difuzate, scrie Evenimentul Zilei, care citeaza lenta.ru. Motivul interzicerii spotului IKEA este faptul că acesta instigă la nerespectarea orelor de linişte pe timpul nopţii.

Spotul IKEA prezintă o petrecere destul de zgomotoasă, care are loc seara. Scopul este de a arăta cât de uşor o sufragerie se poate transforma într-un dormitor şi invers. Filmuleţul prezintă o vecină deranjată de zgomotul petrecerii care sună supărată la uşă, şi care când stăpânul casei îi deschide uşa constată că toată lumea din casă doarme sau este pregătită de culcare. Imediat după plecarea vecinei, party-ul se reia.

[youtube width="350" height="280"]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=y-wL4dnBY2I[/youtube]

Reclamă la IKEA interzisă în Rusia, din respect pentru cei care se culcă devreme

Produsele media care nu livrează conţinut vor dispărea de la sine, iar numărul de titluri de print urmează să se înjumătăţească, consideră Şerban Barbato, managing director al MSG România, companie parte a Intact Media Group care editează în România reviste din portofoliul BBC, precum Good Food sau Good Homes.

Barbato a declarat pentru DailyBusiness.ro că pe piaţa autohtonă încă mai persistă o inflaţie de titluri, iar criza nu a făcut decât să accentueze acest "€œfenomen de curatare”.

"Paradoxul este că deşi piaţa a scăzut de peste 3 ori, există foarte multe titluri care vând între 1.000-3.000 de exemplare, care nu sunt rentabile financiar şi totuşi există. Este de neînţeles cât timp se va mai perpetua acest fenomen şi este clar că cineva va plăti aceste minusuri”, a mai spus acelaşi publisher.
Barbato, MSG România: Criza a cernut numărul de titluri, dar încă avem inflaţie pe print

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • catalina p catalina p
    cum e posibil ca noul rtv sa emita doar cu sigla schimbata, iar restul identitatii grafice sa fie identica cu cea a realitatii tv? fara avizul CNA, aceeasi grafica, aceleasi etichete, crawl, burtiere, shape-uri, id-uri de post, etc... ?!?! se sesizeaza cineva? aaaaa, nu se prinde nimeni pt ca nu sunt difuzati nicaieri, doar pe net.

Trimite un comentariu

sus