Skip to main content

28 octombrie: Udrea cere demisia preşedintelui CNA

 

Elena Udrea a declarat în emisiunea prezentată de Ion Cristoiu, la postul B1 TV, că preşedintele CNA ar trebui să îşi dea demisia după scandalul de la Realitatea TV, notează site-ul b1.ro.

Publicitate

"Cred că deja nu mai e problema lor, a domnilor Ghiţă, Elan, Vîntu. Este o problemă în care trebuia să intervină CNA-ul, să se aplice legea", a spus Ministrul Turismului.

"Din păcate nu avem reguli şi toată lumea face ce vrea. După mine domnul preşedinte al CNA trebuie să îşi dea demisia, fiindcă toată această degradare a presei s-a făcut sub conducerea dânsului. E o nebunie întreagă, ce e mai rău aici este că în spatele domnului Elan se află Sorin Ovidiu Vîntu", a adăugat Udrea.

Ministrul Turismului a mai precizat că este regretabil faptul că în spatele Realităţii TV, aripa Elan Schwartzenberg, se află omul de afaceri Sorin Ovidiu Vîntu.
Elena Udrea, despre situaţia de la Realitatea TV: Preşedintele CNA trebuie să demisioneze

Mihai Găinuşă a declarat, pentru Mediafax, că a aflat despre accidentul în care a fost implicat Şerban Huidu de la Dezbrăcatu.

"M-a sunat cel ce-mi dă toate veştile rele posibile. Dezbrăcatu'. Iniţial, am crezut că e vorba de una din glumele lui celebre, fără poantă. Apoi l-am sunat pe Şerban", a spus Găinuşă.

Realizatorul TV a mai declarat că Şerban Huidu este binevenit să se implice în realizarea "Cronicii Cârcotaşilor".

"În momentul în care va decide că e cazul să se implice activ în realizarea şi organizarea emisiunii, e binevenit. Dar cred că, deocamdată, numai la emisiune nu se gândeşte", a mai spus Mihai Găinuşă.
Găinuşă, despre accidentul lui Huidu: M-a sunat Dezbrăcatu'. Am crezut că e o glumă

Ediţia specială de miercuri a "Cronicii" a strâns în faţa televizoarelor cei mai mulţi telespectatori de la începutul noului sezon al emisiunii, scrie Evenimentul Zilei.

Rămaşi fără Şerban Huidu, care s-a retras din rolul de prezentator în urma accidentului auto pe care l-a cauzat pe 16 octombrie, membrii echipei "Cronicii cârcotaşilor" nu ştiu deocamdată ce format va avea de-acum înainte emisiunea.

Ediţia de alaltăieri seară a "Cronicii cârcotaşilor" a adunat în faţa micilor ecrane 455.000 de telespectatori (4 rating pe segmentul +18 urban – segment de populaţie luat în calcul pe tot parcursul acestui articol), mai mulţi decât toate ediţiile din acest sezon ale emisiunii.

Pe 14 octombrie, când a debutat noul sezon, "Cronicuţa" a fost urmărită de 364.000 de persoane (3.2 rating), o audienţe relativ scăzută în comparaţie cu sezoanele precedente.
Despre acelaşi subiect a scris şi DailyBusiness.ro.
"Cronica cârcotaşilor", pe roze fără Huidu

De peste 15 ani în „compania“ ştirilor, Cristina Ţopescu e în dezacord cu ceea ce trăim astăzi, scrie Adevărul în urma unui interviu cu prezentatoarea de la Prima TV. Pentru Campania al cărei vector de imagine este – „Stop indiferenţei! Aceşti copii trebuie educaţi!“, care a debutat la Prima TV din 16 octombrie – Cristina Ţopescu a „dublat“ activitatea de prezentatoare de ştiri cu cea de reporter. Alături de echipa de la „Focus“, ea s-a implicat în realizarea unor reportaje care au drept scop încurajarea integrării rromilor în sistemul educaţional.

„Adevărul": Nu e dificil să fii în permanenţă la curent cu tot ceea se întâmplă în jurul tău? După atâţia ani de ştiri, mai există informaţii care să te uluiască sau ai devenit imună la anomaliile care se întâmplă în lume?
Cristina Ţopescu: Da, mi-e greu să am zilnic de-a face cu nenorocirile oamenilor, mă stoarce sufleteşte şi psihic acest contact permanent cu drame, suferinţe şi nedreptăţi (ale soartei sau ale sistemului în care trăim), dar n-am încotro, trebuie să rezist. Face parte din meseria mea. (...) Meseria asta te căleşte! Eu n-am reuşit să mă imunizez, nici n-o să pot vreodată să rămân rece la ce comunic în jurnalele de ştiri, dar sunt convinsă că, dacă nu mă confruntam cu atâta suferinţă, aş fi fost un om mai slab decât cel care sunt. (...)"
Cristina Ţopescu, prezentatoare tv: „Sunt nemulţumită, am multe lupte de dus“

Postul de televiziune Discovery Channel filmează un documentar despre construcţia podului peste Dunăre între România şi Bulgaria, care va lega localităţile Vidin şi Calafat, scrie Adevărul, care citează Mediafax.

O echipă a Discovery Channel a ajuns deja în Bulgaria pentru a filma documentarul, care se va centra pe cele mai provocatoare etape tehnice din timpul construcţiei podului. Acest documentar va fi inclus în cadrul popularei serii „X Machines", de pe Discovery Channel.
Discovery filmează construcţia podului Vidin – Calafat

Femeile apar în reclamele de televiziune în situaţii în care au grijă de membrii familiei sau sunt foarte atente cu felul în care arată, în timp ce bărbaţii apăr şi ei adesea în ipostaza de soţ sau iubit, conform unui studiu realizat de TBWA Bucureşti, Fundaţia Centrul Parteneriat pentru Egalitate (CPE) şi ActiveWatch - Agenţia de Monitorizare a Presei, citat de Wall-Street.ro.

În schimb, există o diferenţă importantă în privinţa statutului profesional. Practic, bărbaţii sunt prezentanti în 39 dintre reclamele studiate în situaţii profesionale, în timp ce în cazul femeilor sunt doar 24 de astfel de situaţii.
Majoritatea produselor şi serviciilor comerciale promovate pe televiziune exploatează imaginea femeii devotate familiei (partenerului) şi a bărbatului care aşteaptă să fie îngrijit. De asemenea, bărbaţii apar adesea în situaţii de joc sau activităţi de timp liber.
Studiu: În reclame femeile au grijă de familie şi de felul în care arată. Bărbaţii sunt familişti şi sportivi

 Sursa foto: EVZ

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Miha Miha
    De cate ori i s-a cerut demisia Udrei... si nici n-a catadicsit sa ia in calcul o astfel de atitudine! Dar asta e tara... unde curvele virgine cladesc bordeluri si le zic "ministere"!
  • Cipi Cipi
    Emisiunea de miercuri a fost promovata intens. Nu cred ca exista ziar sau revista in tara asta care sa nu fi scris despre editia speciala a Cronicii Carcotasilor de miercuri.
    Pana si Antena 1 le-a facut o nesperata promovare, la Acces Direct, timp de aproape o jumatate de ora. Enorm !
    In aceste conditii, eu ma asteptam la audienta asemanatoare cu Romanii au Talent sau cu un meci de fotbal.
    Mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca emisiunea a fost abia pe locul 4 in audiente, miercuri seara, dupa Pro TV, Antena 1 si Acasa TV (!?).

    Daca toata promovarea si interesul starnit nu au adus un mare numar de telespectatori, cred ca urmatoarele editii vor sta mult mai prost si, cu siguranta, din ce in ce mai prost.
    Multi dintre cei care s-au uitat miercuri seara nu sunt fani ai Cronicii Carcotasilor ci curiosi sa afle mai multe despre Serban Huidu. Sa fim seriosi, ideea era ca Hudiu se va retrage, oficial, miercuri, in aceasta editie speciala.

    Urmatoarele editii de Cronica mai au o problema. Nu poti sa rupi imaginea lui Serban Huidu de emisiune iar aceasta este una de umor.
    Chiar si glumele de miercuri au picat foarte prost, nu de alta dar nu era locul si timpul pentru asa ceva.

    Eu m-as fi oprit aici si as fi lasat pe altii sa faca emisiunea, au oameni care pot s-o duca. Cu siguranta nu ar fi facut aceleasi audiente de la primul sezon, dar incet-incet s-ar fi impus, mai ales daca ii aveau pe cei doi producatori.
    Trebuie sa sti cand sa te retragi si sa ocupi o functie mai importanta. Parca au trecut de momentul in care erau bufoni, a venit vremea sa fie producatori pentru altii.
  • aerdU aerdU
    Uimitor! Ce face Udrea este presiune politica asupra CNA!... Devine evident ca sustine cauza RTV-Ghita! Cata vreme Realitatea apartinea lui Vantu si era manageriat de Ghita nu s-a mai scandalizat. La fel cand postul a fost CUMPARAT de Elan S. de la Vantu, dar inca era administrat de acelasi Ghita. Abia acum, cand cele doua posturi s-au separat (asa cum s-au separat, nu mai insist), ea tine sa compromita public Realitatea TV in favoarea RTV!... Disperare mare!

Trimite un comentariu

sus