Skip to main content

Adevărul renunţă la săptămânalul Adevărul de seară

 

Adevărul renunţă la săptămânalul Adevărul de seară, anunţ făcut ieri, pe intranetul companiei. Contactat de paginademedia.ro, Răzvan Ionescu, director editorial Adevărul Holding, a declarat că “ultimul număr al publicaţiei a apărut săptămâna trecută”.

Publicitate

Mutarea vine la doar câteva luni după ce cotidianul gratuit Adevărul de seară a fost transformat într-un săptămânal plătit şi redenumit ADS, după cum paginagemedia.ro a scris aici.

Adevărul rămâne cu prezenţă editorială la nivel local, spune Răzvan Ionescu, director editorial Adevărul Holding.

Redacţiile locale vor lucra în continuare pentru “cele opt ediţii metropolitane ale Adevărul şi cele cinci regionale”, care apar inserate în ziarul Adevărul.

Rămân şi “cele 39 de ediţii locale pe internet.”

Vor fi disponibilizări?

Va fi şi o restrângere a organigramei, a spus Răzvan Ionescu.

Anunţul de la Adevărul:

Conducerea Adevărul Holding a anunţat marţi, 18 octombrie, că în perioada următoare se va concentra pe dezvoltarea proiectelor de succes, menite să-i consolideze poziţia de lider. Astfel, având în vedere că de la jumătatea acestui an ziarul Adevărul are un conţinut mai bogat în ştiri locale şi regionale, Adevărul Holding a decis să înceteze publicarea săptămânalului ads.

Echipele locale vor avea în continuare un rol esenţial, realizând de luni până vineri cele 13 ediţii metropolitane şi regionale ale ziarului Adevărul.

De asemenea, ziariştii din redacţiile locale contribuie cu ştiri, reportaje şi anchete la site-ul media numărul 1 din România, www.adevarul.ro, precum şi la cele 39 de secţiuni locale ale acestuia.

Ediţia tipărită a ziarului Adevărul este astăzi prima alegere pentru mai mult de jumătate de milion de cititori zilnic, iar adevarul.ro este cel mai vizitat site media din România. De asemenea, Adevărul are, de la mijlocul anului 2011, cea mai atractivă ediţie de weekend, tipărită în 128 de pagini, cu informaţii diverse, pentru toate gusturile.

Nu în ultimul rând, Adevărul Holding îşi orientează resursele pentru dezvoltarea dimensiunii sale multimedia, completându-şi recent canalele de comunicare ale trustului o dată cu lansarea postului de radio Click FM.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mea culpa, s-ar parea ca am incurcat... borcanele :) La urma urmei, amandoua sunt saptamanale care nu stralucesc cu nimic, opere ale "nemuritorilor" Borcan, Gregoar & co.
  • Sper ca paginademedia.ro sa fie prima care ne stirea ca Patriciu renunta la Adevarul, Click si celelalte super reviste :))
  • E clar că ești habarnist, nene. ADS-urile au avut câte 24 sau 32 de pagini, nu 128. Atâta are Weekend Adevărul, care apare tot săptămânal.
  • Ce-i drept, pe unde a trecut, Orcan a facut prapad. Poarta cu el ghinionul de a atrage falimentul pe unde trece. Sa nu fiu inteles gresit, cu siguranta ADH nu a cazut din cauza unui singur om (Orcan), ci din cauza deciziilor foarte neinspirate ale managementului. Cu siguranta, multi plimbatori de masini scumpe din ADH continua sa se gratuleze reciproc pentru deciziile luate.
  • Uau! Ce surpriza! Baietii astia se pricep la afaceri media cum ma pricep eu la dans pe sarma. Despre jurnalism, ce sa mai vorbim. La Mures, Adevarul de Seara, cu doua tute si un gugustiuc avea o pagina de stiri locale si in rest preluari de pe national. Iar stirile locale erau vreo doua calai si reincalzite obtinute de la cate o conferinta de presa in care cate un politruc foloseste media pe post de PR. Si asta cand era cotidian gratuit. Ca de cand a devenit saptamanal nu l-a mai vazut nici dracu.
  • Fuse si se duse... Acuma cred ca pletosul Sabin Alexandru Borcan ar trebui sa primeasca o diploma de la Cartea Recordurilor, pentru intreaga cariera. Mai intai a mosit "Adevarul de Seara", care in vremurile de glorie tiparea peste 500.000 de exemplare zilnic (editiile locale insumate). Borcan a devenit astfel parintele unui nou tip de jurnalism, pe care l-am putea numi "presa quantity", unde calitatea era sacrificata metodic in favoarea cantitatii. Reteta a fost savurata de pensionari, care s-au batut vitejeste ca sa puna mana in fiecare zi pe ziarele colorate si pline de soft-news, pe jumatate mestecate. Reteta n-a fost insa pe gustul clientilor de publicitate, care au evitat sa finanteze o asemenea extravaganta jurnalistica. ADS a lasat astfel o gaura-record in buzunarul lui Patriciu - cel putin 36 de milioane de euro (pierderi asumate public de ADH, cele reale fiind probabil mult mai mari). Pe ultima suta de metri, Borcan a mai mosit un record: saptamanalul ADS cu 128 de pagini, cea mai groasa publicatie de profil din Romania (o noua mostra de "jurnalism quantity"). In cele din urma l-a inchis, lasand pe drumuri sute de ziaristi - iarasi record national, greu de egalat. Sunt doar cateva dintre performantele ilustrului Borcan. Dar nu va faceti griji pentru el: pletosul are asigurat un loc caldut la sanul lui Patriciu. Vorba vine: "Sabinache, te iubim, ca ca tine rar gasim!"
  • Urmeaza Adevarul, condus de ilustrii Gregoar Cartianu si Razvan Ionescu. Aviz concurentei (care trage si ea sa moara): fara inserturi, Crucisatorul presei romanesti vinde cam 15.000 copii/editie. Asadar a ajuns o barcuta cam harbuita, care plimba subiecte rasuflate cu Ceausescu si cauta sa desluseasca Misterele Rovolutiei si ale Mineriadei din '90. Faliment lin, fratilor!
  • Da, costa prea mult aceast saptamanal si nu a reusit sa aiba influienta locala.

Trimite un comentariu

sus