Skip to main content

GfK România a devenit membru IAB

 

Compania de cercetare de piaţă GfK România a devenit de astăzi membru cu drepturi depline al IAB România.

Publicitate

În calitate de membru, GfK România se va putea implica activ în proiectele asociaţiei în special în zona de cercetare şi furnizare de rapoarte privind mediul online, atât cu iniţiative proprii, cât şi în cadrul grupurilor de lucru ale IAB România.

GfK Romania completează numărul companiilor multinaţionale membre IAB România, alături de Orange, ING, Gemiussi Smart Adserver şi, cel mai recent, Danone.

IAB România reuneşte în acest moment 52 de membri, reprezentanţi ai ecosistemului de comunicare online.

Despre IAB Romania

Asociatia IAB Romania (www.iab-romania.ro) a fost creată în anul 2006 şi reuneşte cele mai importante companii din domeniul publicităţii pe internet: regii de media, agenţii de publicitate, furnizori de servicii în domeniul publicităţii online şi publisheri autohtoni.

Asociatia IAB Romania este o asociaţie profesională care îşi propune să protejeze şi să promoveze interesele profesionale şi investiţiile realizate pe piaţa de publicitate online din România

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus