Skip to main content

Sorin Blaga pleacă de la șefia marketingului Adevărul

 

ACTUALIZARE. Sorin Blaga a declarat pentru paginademedia.ro că după plecarea de la Adevărul Holding se va concentra pe "un proiect în vânzări, marketing și comunicare". Declarația integrală, în continuare.

Publicitate

Sorin Blaga, director de marketing la Adevărul Holding, a demisionat din funcția pe care a ocupat-o în ultimul an. Blaga a venit la Adevărul în urmă cu un an, după cum paginademedia.ro a scris AICI.

Sorin Blaga: Motivul plecării mele de la Adevărul Holding este neimportant, nu e legat de ceva anume, este însă important că plec după o experiență frumoasă, utilă și foarte intensă.

În ceea ce privește planurile de viitor, Blaga a declarat: Voi continua activitatea profesională în afara industriei de media cu un proiect în vânzări, marketing și comunicare.

La sfârșitul anului 2010, Sorin Blaga a fost ales președinte al comitetului de organizare al festivalului de publicitate Effie 2011, după cum paginademedia.ro a scris AICI. La momentul respectiv, Blaga ocupa funcția de director de marketing și comunicare al Rompetrol. Decizia a fost luată de IAA (International Advertising Association) și UAPR (Uniunea Agențiilor de Publicitate din România) în cadrul unei adunări comune, care a avut loc la jumătatea lunii decembrie.

Acesta mai face parte, din iunie 2009, și din consiliul director al organizației IAA România, în cadrul căreia ocupă funcția de director de program.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • LOOOOL o fi blaga o valoare, dar nu in media, iar in AH cu atat mai putin. iar sa te intrebi pe cine mama dracu are in spate RB, asta chiar demonstreaza ca esti rau pe dinafara. :)) pe dinafara plantatiei. pai il are ca sustinator pe insusi Marele Shrek. si nu cred ca tremura nimeni in fata ei. e doar o purtatoare de cuvant a lu imre, care pe langa ca e incapabil e si sucit. blaga a plecat ca si-a facut plinul, probabil, si cand afacerea e pe duca, nu-ti prea convine sa ti se asocieze numele cu o ruina. urmeaza in scurt timp sa plece, desigur si cu ajutorul nemarginit al autistei, si corina gonteanu, de la abonamente, si "comercialul" calin predeanu, ambii carand in spate vina ca nu au ridicat la cer numarul de abonamente la forbes, ca restul publicatiilor nici nu mai conteaza.
  • Ideea este ca acest om chiar era o valoare, nu stiu de ce va dati cu parerea aiurea. Omul a fost sapat de Raluca Badea, i s-au pus in vedere anumite lucruri cu care nu a fost de acord, nu ca nu si-a facut treaba. Oare cn este aceasta Raluca Badea si pe cine mama dracu are ea in spate. Toata lumea tremura in fata ei. Se aude ca le-a pus gand rau tutror departamentelor in special celor de la abonamente si ca ar vrea sa-si puna oamenii ei la conducerea acestui departament. Pacat de domnul Blaga, un om deosebit, tot respectul. Saracul zice ca va pleca cu o experienta frumoasa...cred ca atata mancatorie ca in AH nu a vazut in viata lui.
  • @adi: ai cugetat mult pina sa scrii aberatiile astea?"dupa ce citesc vad ca toti va pricepeti si stiti toate combinatiile:ca unu fura, ca unu e chelner si tot asa.Ca o fi sau nu , oricum nu e pe banii vostri-sau ma rog privit altfel, de cateva luni e cam pe banii vostri da ma rog o sa se plateasca probabil" evident ca oamenii din companie au aflat care fura, care nu munceste si pe cit il duce capul pe fiecare dintre sefi. si un management defectuos evident ca ii intereseaza pe angajati, chiar daca nu e firma lor, pentru ca nu-si primesc salariile din cauza incompetentei celor pusi sa faca treaba si sa aduca profit. este culmea nesimtirii sa spui ca nu-i pe banii angajatilor, cind oamenii n-au luat banii de 2 luni si, dupa parerea mea, nici n-o sa-i mai ia vreodata pe toti.cind pui pe butuci un trust de presa cum a fost AH nu poti sa dai vina pe criza, e clar un management facut de idioti care n-au nici cea mai mica idee de cum se fac afacerile in presa, si sunt interesati numai de cit sa fure mai mult. sunt aici oameni care stiu, cu acte, ca s-a furat. nu-i mai lua apararea lui blaga, nu conteaza cit a fost de capabil prin alte parti, aici se discuta cit a fost de incapabil la AH. pastreaza-ti ironiile de doi bani pentru tine, cind oamenii ramin pe drumuri chiar nu e momentul potrivit. si, pentru (in)cultura ta generala, oamenii pleaca pe capete de la AH si toti au CVurile facute.
  • Sincer citeam comentariile voastre si sunt putin cam confuz
    de unde si pana unde ati ajuns voi sa va dati cu parerea despre unii sau alti mai ales ca sunteti si afectati emotional de nepalta salariilor.
    Sa luam exemplul Blaga-om in marketing de 20 de ani, 13 ani in PM, promoveaza omul acolo pana la Marketing Manager, o companie in care nu merge cu vraja ca la trustul AD - interesati-va si voi putin in piata despre ce vorbim aici- si vin toate nonvalorile sa spuna ca asta nu are valoare si ca nu stie meserie -eu ce nu inteleg e cum reusiti sa va dati cu parerea despre cate o chestie despre care nici macar nu stiti cu ce se mananca .
    Pe de alta parte cum naiba ajungeti sa va dati cu parerea despre managementul companiei?e firma voastra?Raspuns :Nu,
    e a lu altu mergand prin excludere, ca ma gandesc ca Patriciu nu scrie pe aici...asa ca daca lui ii convine ce rost are ca voi sa va consumati energiile ca tatele pe la colturi.
    dupa ce citesc vad ca toti va pricepeti si stiti toate combinatiile:ca unu fura, ca unu e chelner si tot asa.Ca o fi sau nu , oricum nu e pe banii vostri-sau ma rog privit altfel, de cateva luni e cam pe banii vostri da ma rog o sa se plateasca probabil
    Sfatul meu, singurul gratuit e sa va scrieti frumusel Cv-urile ca mai in cateva saptamani urmeaza restructurarea si sa nu va ia nepregatiti si ramaneti naibi pe drumuri si nu o sa mai aveti acces la informatii din interior si sa vedeti ce nasol o sa fie ca nu o sa puteti sa va mai dati cu parerea chiar asa usor...
  • Sclavule, las-o moale ca esti prost informat. Cu exceptia primului numar, la care s-au tras 250.000 de exemplare, din care 80 la suta s-au dat gratis, ADS avea un tiraj in jur de 40.000-50.000. Iar vanzarile erau intre 25 si 28 de mii. Deci nu mai raspandi minciuni ca in tabloidul ala in care produci tu texte agramate si jegoase.
  • Care marketing, de director?... un yes-man slab pregatit si patetic, promovat la iaa doar pentru bugetul pe care-l administra pe vremuri la rompetrol. Ruda cu Patriciu. Necunoscător al limbii române. Sa se duca sanatos...
  • Nu e paguba. Omul asta n-a citit in viata lui vreo publicatie AH, asa ca despre ce vorbim? Singurul merit in viata lui este ca-i finul lui Patriciu, asa ca...
    Anul trecut se erijase in facator de ziare, fiind unul din capetele luminate care au decis trecerea pe bani a ADS, care s-a transformat in saptamanal la recomandarea altui expirat, Alin Teodorescu. Rezultatul: cel mai mare dezastru din istoria presei. Au tiparit 370.000 de copii si au vandut 15.000, adica sub 2.5 %.

Trimite un comentariu