Skip to main content

13 Martie. Emil Boc despre imaginile cu el nud: Un act penibil şi eşuat. Nu m-am decis dacă îi acţionez în judecată

 

Preşedintele PDL, Emil Boc, a declarat, luni, la emisiunea Ultimul Cuvânt difuzată de B1 TV, vizavi de clipul în care a apărut dezbrăcat, că a reprezentat un act jurnalistic penibil şi eşuat, precizând că nu s-a decis dacă va declanşa o acţiune în instanţă sau nu.

Publicitate

Acesta a încheiat precizând că nu a existat o problemă de securitate, având o relaţie impecabilă cu SPP-ul, dar că nu s-a gândit niciodată că ar putea fi filmat într-un vestiar.

"SPP a fost impecabil pe tot parcursul relaţiei. Eu mi-am asumat acest lucru când am decis să merg şi să fiu un om normal. Cine se gândeşte că un nebun în sala de vestiar te filmează. O să mă duc la aceeaşi sală", a încheiat Emil Boc.
Emil Boc, despre clipul în care apare dezbrăcat: Un act penibil şi eşuat. Nu m-am decis dacă îi acţionez în judecată

Reprezentanţii Biblioteca Naţională a României au anulat, cu 8 ore înainte, un eveniment programat pentru datele de 2 şi 3 martie, după ce organizatoarea evenimentului a postat pe contul de Facebook o fotografie care ar fi “lezat organizarea spectacolului”, scrie Capital. ISBN Continuă era un tur ghidat în fostul sediu al instituţiei, aflat în curs de evacuare. Cu 8 ore înainte de premieră, Direcţiunea Bibliotecii Naţionale a României a hotărât anularea spectacolului “din motive obiective”, aşa cum scrie în anunţul lipit la intrarea în sediul de pe strada Ion Ghica. Fotografia buclucaşă a fost publicată de Ioana Păun, iniţiatoarea proiectului, pe profilul personal de Facebook şi este o lucrare a artistei americane Kirsten Stoltmann, intitulată “Spray Bush”, care a fost expusă la Galeria Saatchi din Londra în 2007.
Eveniment cultural anulat din cauza unei fotografii de pe Facebook

Rezultatele de la Bacalaureat, cazul in care europarlamentarul Adrian Severin a fost acuzat de primire de mită şi închiderea fabricii Nokia de la Jucu au fost situaţiile de criză cu cele mai multe apariţii în presa scrisă naţională în 2011, conform unui studiu Media Image prezentat în cadrul unei conferinţe dedicate comunicării de criză, potrivit Wall-Street.ro. Despre Bacalaureatul de anul trecut, examenul cu cele mai slabe rezultate dupa 1989, s-au scris 962 de articole, cele mai multe menţiuni fiind în Adevărul (215).

Pe de alta parte, despre cazul Adrian Severin s-au scris 443 de articole, iar despre închiderea fabricii Nokia au fost redactate 240 de texte, potrivit datelor prezentate de Luiza Domnişoru, şeful serviciului de relaţii publice în cadrul Grup Renault în România şi colaborator al Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării.
Cele mai mediatizate situaţii de criză în presa românească în 2011

Documentarul KONY 2012 este subiectul unora dintre cele mai aprinse discuţii ale momentului. Cu peste 70 de milioane de vizualizări pe YouTube, strânse în numai câteva zile, clipul KONY 2012 urmăreşte să îl facă celebru pe Joseph Kony, cel care de-a lungul anilor a răpit copii ugandezi şi nu numai, transformându-i în soldaţi LRA (Lord's Resistance Army) şi în adevăraţi sclavi, scrie Capital.

Regizat de Jason Russel, fondatorul ONG-ului Invisible Children (Copiii Invizibili), clipul îl prezintă pe Joseph Kony, cel mai căutat criminal de război al momentului şi liderul grupului rebel Lord's Resistance Army (LRA), fondat în Uganda.
KONY 2012: Clipul care a fost urmărit de peste 70 mil. de persoane în numai 7 zile

Un filmuleţ în care actriţa Maria Dinulescu îşi povesteşte modul ei de viaţă, într-o engleză stâlcită, şi postat chiar de ea, în urmă cu câteva luni, pe contul de Facebook a fost parodiat de câţiva bloggeri români, scrie Evenimentul zilei. După Ţăranul cu Maseratii, Perversu` de pe Târgu Ocna sau clima bizonică a românului plecat la muncă în Spania, a venit rândul Mariei Dinulescu să fie ironizată de bloggeri în cele mai inedite feluri.
O serie de filmuleţe ale bloggerilor o ironizează pe Maria Dinulescu

Demeter András, preşedintele Societăţii Române de Radiodifuziune (SRR), vorbeşte despre procesul de reorganizare prin care trece Radio România, scrie Adevărul. András spune că vrea să scape de contractele de muncă pe perioadă nedeterminată, una dintre sursele problemelor cu care se confruntă instituţia, dar dă asigurări că nu va concedia niciun angajat.
Demeter András, preşedintele director general al SRR: În Radio nu va mai exista muncă puţină pe bani mulţi

Reclamele Gelozie (IQads), Genul care ia din curiozitate ca n-a mai mancat fix din aia (Covrigi de Buzău) şi Măsuri de prim ajutor (React si Vodafone) se află în topul preferinţelor internauţilor, potrivit unei campanii de votare realizată de Iqads.ro. 10.000 de voturi au decis cum arată podiumul publicităţii româneşti din anul 2011.
Topul reclamelor româneşti din 2011 a fost stabilit de 10.000 de voturi

Înfiinţarea unei instituţii similare CNA pentru presa scrisă şi online, iniţiativă propusă recent de senatorul Ioan Oltean, nu este deloc îmbrăţişată de specialiştii media din România şi nici măcar de reprezentanţii Consiliului Naţional al Audiovizualului, potrivit Wall-Street.

Apreciem că o extindere a domeniului de aplicare al Legii audiovizualului către presa scrisa şi online ar contraveni acqius-ului comunitar. Legea audiovizualului transpune in dreptul intern Directiva serviciilor media audiovizuale”, consideră Petre Dinca, consilier în cadrul Serviciului Reglementari al CNA.

Reglementarea presei, în orice societate occidentală vine din interiorul breslei. Ideea unui model asemănător CNA-ului pentru presa scrisa şi online este fundamental greşită. Prin definitie, CNA functioneaza ca un garant al respectarii interesului public, in numele caruia acorda televiziunilor si posturilor de radio dreptul de a emite pe o anumita frecventa”, a declarat Petrişor Obae, editor paginademedia.ro.

Silviu Ispas, fost jurnalist şi director Midas Media, considera că opinia exprimată de secretarul PDL “nu are nicio legătură cu realitatea, ca multe alte discuţii, propuneri sau reglementări (artificiale) ale presei sau despre presă şi este făcută de un om care nu cunoaşte, cu toată bunăvoinţa, detaliile principiilor şi proceselor care stau în spatele unui act de presă”, spune el, tranşant.
CNA pentru presa online: “Este o idee fundamental gresita!” - ce parere aveti?

Miliardarul mexican Carlos Slim finanţează un post de televiziune online, care va difuza, printre altele, şi o emisiune de interviuri cu celebrul Larry King, se afirmă într-un comunicat postat pe site-ul noului post TV, scrie Mediafax.

Acest post TV online, care se va numi Ora.tv, va difuza emisiuni la cerere şi va produce "o gamă largă de programe care vor depăşi formatele tradiţionale", afirmă acelaşi comunicat.
Carlos Slim finanţează un post de televiziune online

Guvernul german plănuieşte un proiect de lege prin care să ajute companiile mass-media să obţină venituri din mediul online prin taxarea motoarelor de căutare sau a altor companii de internet care generează rezultate cu articolele lor, anunţă Mediafax.

Coaliţia germană de la guvernare, condusă de cancelarul Angela Merkel, a propus introducerea unei noi legi pentru drepturile de autor în mediul online. Conform acesteia, agregatoarele de internet şi motoarele de căutare vor trebui să plătească dacă vor să prezinte articole sau părţi ale acestora, chiar dacă generează doar link-ul către ele.

Propunerea a fost întâmpinată cu entuziasm de către mass-media germană, care se plângea că motoare de căutare ca Google au profitat enorm de pe urma lor prin generarea doar a unor părţi din articol.
Google, taxat pentru ştirile pe care le generează? Germania propune ca motoarele de căutare să plătească pentru orice articol generat

CNN este foarte aproape de achiziţionarea Mashable, site de ştiri despre reţele sociale şi internet, fondat în 2005, notează HotNews.ro. Jurnalişti de la Reuters şi New York Times scriu că tranzactia este foarte aproape să fie finalizată, miza fiind un site cunoscut care este vizitat lunar de 20 de milioane de "unici".
CNN, in discutii sa cumpere cu 200 milioane dolari site-ul de stiri Mashable

Saatchi&Saatchi PR lansează în curând două divizii noi, 24/7, care se va axa pe managementul crizei, şi o alta care se va axa pe domeniul comunicării sociale corporatiste (CSR), a afirmat pentru Wall-Street.ro, Larisa Petrini, managerul agenţiei.
Saatchi&Saatchi PR lanseaza doua divizii noi

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • L-au sters rapid ...cat de mediocrii pot sa fie :))
    LIBIDOSENIA de la A3 s-a luat in tot trustu lu` pisica.
  • si inca una cu mizeria 1:

    http://www.youtube.com/watch?v=_j1_XVwvw0s

Trimite un comentariu

sus