Skip to main content

Estetica urâtului de 8 martie, în varianta Baumax: Mai mare buchetul, mai adorabil băiatul

 

"Parcă sunt Făt Frumos cu acte-n regulă" spune un tânăr ştirb, cam urâţel, şi cu ochelari de vedere cu lentile groase. Explicaţia pentru care tânărul este aşa încrezător vine în finalul clipului: "Mai mare buchetul, mai adorabil băiatul". Reclama este pentru lanţul de magazine bauMax, care oferă "flori la preţuri mici". Florarie online Buchete Flori

Publicitate

GMP, agenţia care a creat spoturile bauMax, a vrut să evite "dulcegăriile" caracteristice acestei perioade şi a ales să comunice mesajul prin intermediul bărbaţilor urâţei.

Reprezentanţii agenţiei GMP, firma care a realizat cele două clipuri publicitare, au explicat pentru paginademedia.ro cum au realizat campania bauMax.

Care este ideea creativă a spoturilor bauMax?

Ideea e foarte simplă, am pornit de la faptul că în luna martie accentul cade în principal pe femei. Toată lumea comunică dulcegării: ciocolată, răsfăţ, delicateţe. OK, dar targetul nostru este masculin. Cum să-şi facă loc în această mare de femei şi bărbaţii? Foarte simplu, având sprijinul lui bauMax care nu se rezumă doar la sfaturi ci vine şi cu soluţia care va fi la îndemâna oricui. O corelaţie simplă între mărimea buchetului şi modul în care un bărbat e perceput de o femeie în momentul dăruirii buchetului.


Cum aţi ajuns la această idee?

Am ajuns la acest gând pornind de la faptul că bărbaţii trebuie să beneficieze şi ei de această perioadă a anului în care doar femeile sunt răsfăţate. Am cautat inside-uri si am ajuns “din nou” la ideea că pe cât eşti de generos pe atât ai de câştigat. ... sau pe scurt atunci când dăruieşti primeşti înapoi înzecit.

De ce aţi ales nişte băieţi urâţi?

Percepţia asupra unui bărbat mai puţin atrăgător se poate schimba atunci când sufletul e mare şi buchetul pe măsură.

Cum i-aţi găsit?

Nu au fost nici uşor, dar nici greu de găsit. Mai greu a fost sa-i convingem să îmbrace haina de bărbat fatal cu succes la femei.

Cum a acceptat clientul campania?

bauMax a fost foarte încântat de idee. Încă de la prima vizualizare am primit un feedback pozitiv, de la echipa de marketing până la directorul general.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus