Skip to main content

Cristina şi Combinatozaurul Paul ies din campania Vodafone

 

Ioana Blaj (filmul Marţi, după Crăciun) şi Paul Ipate (Hârtia va fi albastră), cunoscuţi şi mai bine drept Paul şi Cristina din seria de reclame de la Vodafone, şi-au luat la revedere, din acest an, de la brandul care le-a adus notorietatea.

Publicitate

Aproape trei ani a durat relaţia dintre clientul Vodafone şi cei trei tineri, Ioana Blaj, Paul Ipate şi Bogdan Iuca. Iarna trecută, Cristina “Ce te-aş Pupatovici”, Paul “Ia-ţi Gândovici” şi Bogdănel au jucat ultimul rol în seria de reclame ce semăna mai mult a sitcom, decât a campanie publicitară.

Acum, au rămas la proiectele lor pe actorie şi cu o droaie de fani care îi recunosc oriunde s-ar duce.

Înainte a da detalii despre cum s-a încheiat povestea de dragoste dintre Vodafone şi cei trei actori, unul dintre primele spoturi în care au jucat:

Unul dintre primele spoturi

Detalii, dar şi alte spoturi, în continuare:

Noi ar fi trebuit să avem vreo două zile de filmare la sfârşitul lui februarie, dar în urma unor modificări interne la ei, despre care nu ştiu foarte multe lucruri, sunt doar zvonuri şi nu vrem să ne bazăm pe ele, ni s-a spus credem că s-a cam terminat”, povesteşte Paul Ipate despre felul în care au fost anunţaţi de ruperea relaţiei.

A fost acea urmă de speranţă, dar a trecut ceva timp de atunci şi sunt mai mult ca sigur că asta a fost”, a mai adăugat el.

Contactaţi de paginademedia.ro, atât agenţia McCann Erickson, care a realizat campania, cât şi clientul au refuzat să facă vreun comentariu pe acest subiect.

(P) Vrei să explorezi pieţe noi şi mai riscante, dar cu un potenţial de creştere mai mare?

Cum au ajuns de la actorie, direct în reclame?

Amândoi am dat casting. Am fost sunaţi să dăm o probă pentru un spot Vodafone. Ne-am dus, erau mai mulţi acolo, printre care şi Bogdănel şi am intrat toţi trei şi am luat toţi trei”, povesteşte Paul Ipate.

Aşa a ajuns actorul Paul să-l interpreteze pe Paul, un personaj miştocar, care face glume tot timpul. “Foarte inteligent. Sparkling aş putea să spun. Îi mergea mintea foarte bine”, subliniază el.

Iar Ioana Blaj a devenit Cristina, “fiţoasa care-l respingea pe Paul şi căreia nu-i convenea nimic. Era genul acela de puştoiacă care nu o să se uite niciodată la băieţi de vârsta ei”, povesteşte Ioana. “Dar până la urmă am fost irezistibil. Mă rog, personajul”, îi răspunde Paul, zâmbind.

În cei trei ani de “relaţie”, Ioana Blaj şi Paul Ipate au realizat zeci de spoturi. Cei doi le-au pierdut numărul, însă estimează că ar fi cam 12 campanii mari. Ce-şi aduc aminte totuşi, este că au filmat 20 de clipuri publicitare într-o zi.

A fost foarte solicitant. N-am mai avut niciodată o filmare mai grea ca aceea”, îşi aduce aminte Paul. “A început filmarea la 7 şi a durat până la 2 noaptea”, îl completează Ioana.

Este vorba este campania Maximia TV, în care actorii trebuiau să răspundă mesajelor trimise de telespectatori.

Paul şi Cristina la Maximia TV

Cum au simţit succesul

  • Ioana Blaj: "În primul an a fost foarte timid, cumva. Începeau oamenii să ne recunoască, dar nu atât de agresiv cum s-a întâmplat în al doilea şi în al treilea an. În al doilea an, pe la jumătate, a fost un boom din acesta, de ieşeam pe stradă şi eram la propriu agasaţi. Din toate părţile. Pentru mine cel puţin a fost destul de şocant pentru că habar nu aveam cu ce se mănâncă celebritatea asta."
  • Paul Ipate: "A fost o chestie aşa foarte bruscă şi nu ştiam cum să o primim. Nu am mai avut niciodată sentimentul de celebritate, de notorietate."
  • Ioana Blaj: "Nici măcar nu poate fi considerată celebritate, mai mult popularitate. A fi celebru nu înseamnă să faci nişte spoturi."

Amintiri de la filmări

Spoturile în care au apărut cei doi erau filmate uneori şi dimineaţa devreme. Spotul de la shaormerie a fost filmat la cinci dimieanţa!

Ţin minte că veneau oameni muţi de beţi, care îşi comandau shaorma. Chiar a fost un gagiu la un moment dat. Noi filmam şi-n timpul filmării a zis “Vreau şi eu două shaorme”. A intrat peste noi, n-a avut nicio treabă”, îşi aminteşte Paul amuzat.

Marea ieşeală la mare

Şi aceea a fost o zi foarte lungă pentru că am început dimineaţa în Bucureşti şi apoi am plecat la mare. Acolo s-a stricat vremea şi ne-am întors la jumătatea drumului”, povesteşte Ioana.

Chiar şi aşa, “a fost o atmosferă tare faină, şi oamenii, toată echipa şi cei de la McCann erau foarte mişto, ajunsesem să ne cunoaştem. Mergeam la filmări după două luni şi era ca o întâlnire între prieteni. Vibe-ul era foarte plăcut”. Mai povesteşte Ioana.

Cum i-a influenţat notorietatea creată de apariţia în campanie:

  • Ioana Blaj: "Pentru nişte actori tineri ca noi e un bonus major. O campanie de genul acesta e cu dus şi-ntors. Poţi să primeşti foarte mult şi în acelaşi timp am şi pierdut."
  • Paul Ipate: "În momentul în care te asociezi cu un brand atât de puternic şi atât de mult timp evident că nu mai poţi merge în toate locurile."
  • Ioana Blaj: "Sunt unii producători care nu acceptă chestia asta. Oricât de bun şi de talentat ai fi. Ceea ce nu ştiu dacă e neapărat corect. Până la urmă noi la bază suntem actori şi rolul nostru este să facem cât mai multe roluri şi nu să ne pună cineva o ştampilă în frunte."

Ca urmare a notorietăţii create de campania Vodafone, Paul şi Ioana au fost ofertaţi să prezinte matinalul dela Radio 21 timp de opt luni din toamna lui 2010.

În această perioadă nu numai că trebuiau să se trezească dimineaţa la cinci, dar trebuiau să fie fresh, să aibă “poantele” la ei.

A fost crunt. Să te trezeşti opt luni de zile la cinci dimineaţa în condiţiile în care eram nocturi. Înainte de asta noi ne culcam la cinci”, povesteşte Paul. „Nu trezitul în sine era greu. Ci faptul că trebuia să te prezinţi ca şi când tu n-ai fi dormit”, mai completează Paul.

Actor în reclame?

În rândul actorilor, apariţia în campanii publicitare este o dezbatere complexă. Unii acceptă să apară în reclame, alţii refuză categoric. Pentru Paul Ipate, apariţia în reclame rămâne o bună sursă de venit: “Nu ştiu alţii cum gândesc, dar reclama este o sursă de venit pe care nu o ai în teatru şi nu o să o ai niciodată şi, în al doilea rând, cu cine să faci reclamele, nu tot nu actori?"

La rândul ei, Ioana Blaj spune că apariţia în aceste reclame a însemnată şi o experienţă: “N-a fost doar o sursă de venit. A fost şi o experienţă. Să lucrezi trei ani constant în faţa camerelor, cu un regizor pe val la ora actuală, Radu Muntean, şi să ai ocazia să lucrezi cu el non stop e o experienţă. A fost un exerciţiu foarte bun.”, explică ea.

Ce fac Paul şi Ioana acum?

Joacă în piesa Asta-i tinereţea noastră la Godot Cafe.

Paul Primeşte şi dăruieşte


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • VDF VDF
    Subscriu!
  • bahmuteanca bahmuteanca
    ne cam saturasem de ei si de reclamele lor proaste...cred ca Vodafone nu i-a mai dorit daca vinzarile nu a fost pe masura investitiilor facute. interesant cu tipii astia din reclame, eu am vazut o tipa in vreo trei-patru reclame, le retin pe cele de la ciocolata, companie de electricitate, operator de telefonie mobila...
  • mihai mihai
    Credeam ca nu se mai termina odata! Cele mai penibile spoturi ever! Agasante. Sanatate lor, pacat McCann.
  • mircea mircea
    La Radio 21 au fost DEZASTRU !
    Buni sa citeasca niste texte dar groaznici in a scoate ceva original de la ei.
  • Robert Robert
    Nu mi-au placut toate reclamele, unele din ele erau agasante, bune de vazut o data nu toata ziua.
    De remarcat ca aceasta campanie s-a adresat in exclusivitate tinerilor, in timp ce alte campanii ale Vodafone desfasurate in paralel au vizat alte segmente de varsta.

    Intr-adevar Vodafone avea nevoie de o schimbare a strategiei de comunicare, a fost frumos insa toate lucrurile bune au si un sfarsit.

    Le urez succes pe mai departe celor 3 tineri protagonisti, sigur vom mai auzi ceva de ei si de acum incolo.
  • aidan aidan
    a fost o campanie reusita nu am schimbat canalul cand aparea una noua,prin urmare: felicitari tuturor!
  • hoinaru hoinaru
    Shaormeria nu e cea de la Dristor, e cea de la Floreasca (vis-a-vis de stadionul Dinamo). Sper ca nu toate informatiile prezentate aici au astfel de scapari.

Trimite un comentariu

sus