Skip to main content

Panotajul, la primele monitorizări. Electoralele au fost motorul industriei

 

Publicitate

Analizele BRAT se extind în zona outdoor. Organizaţia are, de astăzi, monitorizări ale investiţiilor în publicitatea stradală.

Datele analizei pentru perioada 16 aprilie – 17 iunie arată că electoralele au fost motorul industriei pentru această perioadă. Aproape 20% din feţele publicitare au fost din zona candidaţilor la alegerile locale.

MIP OOH monitorizază campanii publicitare outdoor desfăşurate în locaţii din Bucureşti şi din ţară şi sunt vizate panourile deţinute de Affichage, Clear Channel, Euromeda Group, Media Advertising, New Age Advertising agency, News Outdoor, Ultravision, Universal Studios, Way Media.

Campaniile sunt raportate săptămânal de către fiecare jucător din outdoor, iar BRAT se va ocupă de verificarea a minimum 10% din feţele unei campanii.

Elvira Munteanu – director general Universal Solution.

Nevoia înfiinţării acestui departament a fost dată de piaţă. Acest domeniu nu a furnizat până acum date validate şi recunoscute de toată industria. Înfiinţarea acestui departament este lăudabil pentru că vom avea date transparente ce pot fi verificate de orice companie.

Carmen Stancu – Affichage:

Au fost nişte încercări acum mulţi ani de a demara o evaluare a campaniilor. Comparativ cu alte medii, noi nu suntem aşa fericiţi, este greu să măsori impactul unei campanii outdoor şi este şi foarte scump. Agenţiile au date oficiale din partea noastra.

Mihai Trandafir, Universal McCann:

Vorbim de o piaţă de multe ori contestată de clienţi şi de multe ori calitatea sau investiţiile în outdoor au fost puse sub semnul întrebării din cauza lipsei transparenţei. Sunt convins că vom aduce lucruri bune care să aducă mai multă transparenţă.

Cum arată primele monitorizări

  • În perioada 14 aprilie – 17 iunie au fost monitorizate aproximativ  20.000 de feţe-suport, cu o valoare la rate card de 8,7 milioane.
  • 59% din feţe sunt în ţară, restul fiind în Bucureşti şi Ilfov.

Top clienţi de publicitate

Electorale 17,6%
Carrefour – 8,24%
Vodafone – 5,71%
Orange – 5,16%
Dedeman – 4,7%
Mărcile comunicate
Electorale – 16,5%
Carrefour – 8,24%
Vdafone – 5,41%
Orange – 4,75%
Dedeman - 4,7%

Număr de feţe ocupate de companiile participante la studiu în perioada 14 aprilie - 16 iunie: 

Euromedia Group – 8.976
News Outdoor România – 3.841
Affichage – 3.405
New Age Advertising Agency – 1.181
Universal Solution - 931
Way Media – 666
Ultravision - 552
Clear Channel – 175
Media Advertising - 147

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • popa popa
    si cum au monitorizat? cam cum fac si sna-ul, cu date din burta?
  • BRAT BRAT
    Numarul fetelor monitorizate este de aprox. 20.000 pentru perioada 16 aprilie - 17 iunie.

Trimite un comentariu

sus