Skip to main content

RECLAME. Competiţiile de la Dolce, prin ochii GMP: unde duce pasiunea pentru sport

 

Publicitate

De câteva săptămâni, nişte nebuni ahtiaţi după sport au invadat televizoarele. Nişte nebuni care aruncă cu fructe, care lovesc cu pasiune cu bătătorul în covoare mimând că joacă tenis, ori o domnişoară ce se comportă ca un portar de handbal în încercarea de a prinde buchetul miresei.

Agenţia GMP semnează cea mai recentă campanie la Dolce Sport în care pasiunea pentru sporturi este ilustrată într-o manieră comică, sub sloganul „Orice sport iubeşti, îl vezi la Dolce Sport”

„Fiecare sport în parte se bucură de execuţii personalizate, care surprind şi exploatează comportamentul aparte al iubitorilor adevăraţi ai sportului”, au declarat reprezentanţii GMP.

Conceptul campaniei: competiţiile sportive, de orice natură ar fi ele, induc trăiri foarte intense spectatorului şi cliseele din sport sunt adoptate în viaţa de zi cu zi. Şi, atunci când pasiunea pentru sport depăşeşte cotele normale, oamenii îşi schimbă comportamentul în mod radical.

Campania a debutat în luna iunie cu execuţiile Supermarket şi Office, promovând UEFA Euro 2012, urmănd Pepenele pentru NBA, apoi au urmat Făina, Mireasa, Merele şi Covoarele pentru Olimpiada de la Londra.

Dolce Sport - Supermarket
[pgvideo youtube|Ju-_gVoevXo|2012/07/dolce-sport-supermarket.jpg|
Dolce Sport - Supermarket /]

Dolce Sport - Office
[pgvideo youtube|Kz3KkLmfwSs|2012/06/2012/07/dolce-sport-office.jpg|
Dolce Sport - Office /]

Dolce Sport - Pepenele
[pgvideo youtube|LFP79vf4k5w|2012/07/dolce-sport-pepenele.jpg|
Dolce Sport - Pepenele /]

Dolce Sport -Făina
[pgvideo youtube|bXrTbulyefM|2012/07/dolce-sport-faina.jpg|
Dolce Sport -Făina /]

Dolce Sport - Mireasa
[pgvideo youtube|dlLT32EZ3eo|2012/07/dolce-sport-mireasa.jpg|
Dolce Sport - Mireasa /]

Dolce Sport - Merele
[pgvideo youtube|0W30MqJFSs8|2012/07/dolce-sport-merele.jpg|
Dolce Sport - Merele /]

Dolce Sport - Covoarele
[pgvideo youtube|Y8K1k6az2tE|2012/07/dolce-sport-covoarele.jpg|
Reclama Salvaţi Roşia Montană /]

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • bahmuteanca bahmuteanca
    dragul meu, diferenta dintre cele doua televiziuni tine de continut; apropo, desi se parea ca prinde contractul, dolce a pierdut in fata celor de la digisport transmiterea in direct si exclusivitate a celui mai tare amical, dinamo - barcelona, pe 11 august 2012...tu poti sa te uiti linistit la astra - turnu severin de pe dolce..
  • prigoana prigoana
    Bahmuteanco, de cite ori apare ceva despre Dolce, sari cu criticile. Te platesc bine astia de la Digi?
  • Iulian Iulian
    Scopul e sa-ti spuna ca ai internet, telefonie si televiziune la 57 de lei. Nu trebuie sa fii mare om de stiinta ca sa-ti dai seama ca treaba cu Olimpiada e de umplutura. Cine s-ar abona pt un eveniment ce are loc o data la 4 ani?
  • bahmuteanca bahmuteanca
    ar fi interesant de aflat daca aceasta campanie costisitoare - a se citi costuri productie + difuzare - a avut efect...a se citi cresterea semnificativa a numarului de abonati Dolce...asta ptr ca Olimpiada se poate vedea si la Eurosport...

Trimite un comentariu

sus