Skip to main content

Weekendul talent-show-urilor. Ce audienţe au avut X Factor şi Vocea României

 

Publicitate

Două show-uri de talente au făcut în weekend jocurile audienţei. Vocea României, mutată vineri, doar săptămâna trecută şi X Factor, ambele au reuşit să conducă în audienţă.

Show-ul Vocea României, difuzat vineri seară, a depăşit două milioane de telespectatori pe minut, la nivel naţional. Dintre aceştia, peste 1,2 milioane au fost din mediul urban. Show-ul a concurat cu Roata Norocului şi o parte din show-ul Să te prezint părinţilor, de la Kanal D, post care s-a clasat vineri seară pe locul al doilea.

A treia televiziune a fost Antena 1, care a avut filmul 300, Eroii de la Termopile, urmărit de 758.000 de persoane din toată ţara, dintre care 429.000 au fost din mediul urban.

Audienţele posturilor TV vineri, 19 octombrie, pe intervalul Vocea României, în mediul URBAN:

1. Pro TV - 1.284.000 de telespectatori (12,2 rating)
2. Kanal D - 515.000 (4,9)
3. Antena 1 - 429.000 (4,1)
4. Antena 3 - 304.000 (2,9)
5. National TV - 225.000 (2,1)

Audienţele posturilor TV vineri, 19 octombrie, pe intervalul Vocea României, la nivel NAŢIONAL:

1. Pro TV - 2.038.000 de telespectatori (10,7 rating)
2. Kanal D - 1.363.000 (7,2)
3. Antena 1 - 758.000 (4)
4. TVR 1 - 467.000 (2,5)
5. Antena 3 - 410.000 (2,2)

X Factor, peste 1,4 milioane de telespectatori

X Factor a fost urmărit, duminică, 21 octombrie, de peste 1,4 milioane de telespectatori din toată ţara, dintre care 973.000 au fost din mediul urban. Show-ul a fost la concurenţă cu Iron Man (Pro TV), clasat pe locul al doilea, cu o medie de 1,1 milioane de privitori la nivel naţional, dintre care 697.000 de persoane au fost mediul urban. Emisiunea lui Ernest, Ochii din umbră (Kanal D), s-a clasat de data aceasta pe locul al treilea.

Audienţele posturilor TV duminică, 21 octombrie, pe intervalul X Factor, în mediul URBAN:

1. Antena 1 - 973.000 de telespectatori (rating 9,3)
2. Pro TV - 697.000 (6,6)
3. Kanal D - 475.000 (4,5)
4. Prima TV - 399.000 (3,8)
5. Antena 3 - 391.000 (3,7)

Audienţele posturilor TV duminică, 21 octombrie, pe intervalul X Factor, la nivel NAŢIONAL:

1. Antena 1 - 1.469.000 de telespectatori (7,7 rating)
2. Pro TV - 1.194.000 (6,3)
3. Kanal D - 1.191.000 (6,3)
4. Prima TV -  817.000 (4,3)
5. Antena 3 - 528.000 (2,8)

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mizerabil esti tu de ce jignesti
    aaa si apropo ai uitat sa intrebi de comercial
  • Ce constat eu este ca postacii PROTV-isti incep sa fie mai multi decat cei basisti. :)
  • De la X FACTOR am retinut un lucru: totuk este "RRRRRRR!", sau cel putin asta spune Delia (si repeta enervant de des)!
  • Poate ca omul a gresit cand a scris. Asta cu "aici sunt oameni cu profesii in media si advertising" a fost tare de tot. Adica dupa cum sustii tu, noi ceilalti care nu lucram in media nu avem ce cauta? Oameni buni aveti creierele spalate rau de Voiculescu!
  • O tii una si buna cu postacii!!! Daca eu sau altcineva privim la programele Pro-ului( format HD, prezentatori destul de pregatiti profesional, apolitici, cele mai bune filme si emisiuni de divertisment-dupa parerea mea) si postez un comentariu in favoarea Pro-ului inseamna ca sunt postac? Sau tu daca postezi in favoarea A1 inseamna ca esti postac? Cat de PROST sa fii? Daca sunteti PROSTI stati acasa sa nu va mai vada si altii!!!!!!!!!!!
  • pentru toate intepatele sau intepati care intreaba de ce protv a mutat vocea romaniei, cuvantul strategie va spune ceva?
  • Alex, zau, invata sa scrii romaneste: "v-a manca bataie"? Prietene, pe bune, in mod normal, n-ai avea ce cauta pe "pagina de media", pentru ca aici sunt oameni cu profesii in media si advertising si care n-au probleme de ortografie, punctuatie, gramatica. Tu nu faci parte din acest mediu. In mod normal, probabil nici nu te intereseaza audiente, interviuri cu persoane din media. Prezenta ta aici este motivata altfel. Si avem si raspunsul acestei intrebari, doar citind mesajul.
  • Hai, las-o dracu' ! Poate tu nu te uiti la stirile lor si nu le citesti ziarul. E normal sa nu faca politica la Vocea Romaniei, dar la stiri, daca esti impartial, ii vezi de la o posta la ce caruta trag !
  • Nu disperati antenele vor contraataca cu vestilul lor show TOP SHEF care v-a manca bataie dupa bataie de la Suleyman fiind lunea, dc a mutat pro tv emisiuena vinerea pentru ca le fura audienta antenei 1 si nu avea cu ce sa se mai laude si ei , si inca ceva trustul pro are 3 televiziuni in format HD ( PRO TV , ACASA , SPORT.RO) chiar si celelalte pot emite in HD oricand , antenele oare vor trece vreodata la HD ?
  • Aici mi-ai dat-o subtil cu subînțeles. Nu te contrazic! Personal nu am văzut știrea prorpiu-zisă să pot intra mai în detaliu, dar știu că a ocupat mult (aprox. 10 minute, un sfert de oră) din programul principal al știrilor.
    Și ca să termin subiectul, de asta nu mă uit la știri și în general la TV. Prefer să mă documentez din alte surse, strict pe subiectele pe cale le vizez.
    Numai bine!
  • @florin: prin asta se recunosc postacii protv-isti, prin comunicarea civilizata si mesajele intelepte transmise.
  • Strategie de marketing prin defaimarea completa a unei vedete, care chiar daca nu e pilon de audienta, este o prezenta constanta pe posturile mediapro? Nu ti se pare usor exagerata filmarea sotului unei vedete Pro TV, in stare de ebrietate, in timp ce loveste o femeie? Nu ti se pare inuman sa intri cu picioarele in casa unei vedete a postului, mama a patru copii, recent casatorita, pentru rating-ul unei emisiuni? (apropos, nici nu face rating cancan tv). Apoi, stirea a fost difuzata cu succes la Stirile Pro TV ora 19,00, unde a fost citita de Andreea Esca. Dar, da, fiecare dupa puterea lui de intelegere, sunt perfect de acord cu tine.
  • Emisiunea la care mă refeream este Cancan TV, cred că așa se numește. E cea care, ultima oară, a fost pe Kanal D.
  • În cazul Nicoletei Luciu aș remarca, mai degrabă, o strategie de marketing, nu în sensul că evenimentul ar fi fost programat, ci mai degrabă, am putea discuta despre un produs bine ambalat și împachetat pentru promovarea noii emisiuni de pe Acasă TV. Și mai apoi aș vrea să mai fac o remarcă asupra afirmației de mai sus: Nicoleta Luciu nu este un „brand” al trustului, cum sunt prezentatorii de top, cei la care mă refeream și am uitat să menționez. Ea nu are apariții constante în emisiunile trustului, ci mai degrabă spontane! Oricum, eu mi-am exprimat punctul de vedere. Acum rămâne la maturitatea fiecăruia ceea ce crede!
  • pentru mizerabilii de antenisti, aveti in fata audientele pentru ambele showuri. va astept cu datul cu limba sub coada MOTANULUI.

Trimite un comentariu

sus