Skip to main content

Cea mai citită amendă TV: peste 3 milioane de români au stat cu ochii pe Pro TV, Antena 1 şi Kanal D

 

Publicitate

Sancţiunea dintre orele 19.00 şi 19.10 a avut audienţă pe Pro TV, Antena 1 şi Kanal D. Chiar dacă cele trei posturi nu au dat pe post decât textul amenzii CNA, mulţi români au stat pe cele trei posturi TV.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare cifrele pauzei de program dintre 19.00 şi 19.10.

În total, sancţiunea a fost urmărită de 3,2 milioane de români în fiecare minut. 3,2 milioane de telespectatori din toată ţara se uitau pe unul din cele trei posturi amendate pentru scandalul Vadim Tudor - Zăvoranu - Moculescu. Dintre aceştia, 1,6 milioane de români erau din oraşe.

Cei mai mulţi s-au uitat la Pro TV: aproape 1,5 milioane de români (dintre care 760.000 din oraşe) au stat în intervalul 19.00-19.10 pe postul pe care, de obicei, la acea oră era Andreea Esca. Pe Antena 1 erau aproape 1,2 milioane de români (650.000 din oraşe), iar pe Kanal D aproape 600.000 de români citeau sancţiunea.

Audienţele celor trei posturi care au avut programul întrerupt pentru a difuza sancţiunea, între 19.00 şi 19.10:

URBAN NATIONAL
Nr. persoane Rtg% Nr. persoane Rtg%
Pro TV 763.000 7.3 1.494.000 7.8
Antena 1 657.000 6.3 1.168.000 6.1
Kanal D 209.000 2 594.000 3.1

Moise Guran, audienţe peste medie cu Ora de business

Ora de business prezentată de Moise Guran pe TVR 1 a avut de câştigat pe intervalul 19.00-19.10. Nu a fost în top, însă emisiunea a avut audienţe mult peste media programului.

Moise Guran a fost urmărit de 459.000 de români în fiecare minut, în condiţiile în care, cu o săptămână în urmă, erau pe emisiunea lui aproximativ 280.000 de persoane. La nivel urban, pe segmentul 19.00-19.10, Moise Guran atrăgea, aseară, aproape 200.000 de telespectatori, faţă de 111.000 săptămâna trecută.

Audienţa posturilor TV, vineri, 9 noiembrie, în intervalul 19.00-19.10, în mediul URBAN:

1. Pro TV: 763.000 de telespectatori pe minut (7,3 rating)
2. Antena 1: 657.000 (6,3)
3. Antena 3: 349.000 (3,3)
4. Prima TV: 211.000 (2)
5. Kanal D: 209.000 (2)
6. TVR 1: 198.000 (1,9)
7. B1 TV: 177.000 (1,7)
8. Acasă TV: 160.000 (1,5)
9. Realitatea TV: 104.000 (1)
10. Naţional TV: 98.000 (0,9)

Audienţa posturilor TV, vineri, 9 noiembrie, în intervalul 19.00-19.10, la nivel NAŢIONAL:

1. Pro TV: 1.494.000 de telespectatori pe minut (7,8 rating)
2. Antena 1: 1.168.000 (3,1)
3. Kanal D: 594.000 (3,3)
4. Antena 3: 463.000 (2,4)
5. TVR 1: 459.000 (2,4)
6. Prima TV: 457.000 (2,4)
7. Acasă TV: 311.000 (1,6)
8. Pro Cinema: 272.000 (1,4)
9. Realitatea TV: 251.000 (1,3)
10. B1 TV: 242.000 (1,3)

Pro TV, Antena 1 şi Kanal D, acelaşi “program”: zece minute în albastru, negru şi roşu

PREMIERĂ TV. Pro TV, Antena 1 şi Kanal D au avut un program identic timp de zece minute.

Timp de zece minute, între orele 19.00 şi 19.10, pe toate cele trei posturi a rulat acelaşi lucrul: textul sancţiunii pe care au luat-o de la CNA, din cauza bălăcărelilor din studio, dintre Vadim Tudor, Mărioara Zăvoranu şi Mariana Moculescu.

O diferenţă a fost între cele trei canale: fundalul. Sancţiunea a rulat pe albastru la Pro TV, pe roşu la Antena 1 şi, mai sobru, pe negru la Kanal D.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Zau mai Alex, ce dracu' de profesionalism ai vazut tu? Profesionalismul la care faci referire inseamna mult mai mult decat asezarea in pagina a unei sanctiuni pentru ca ne spala creierele, pentru toate balcanismele si tiganiile pe care le difuzeaza. Profesionalismul presupune informatii corecte, de interes, fara bulion pe sticla, din care tu singur iti poti extrage esenta si forma propria opinie. Poti lua o mostra de pe tvr1 la aceeasi ora la care Kanal D difuzeaza urmasii "lantului amintirilor" iar A1 si Pro-ul se intrec in mate spoite pe asfalt. Crede-ma, ai avea un criteriu de comparatie.
  • Adevarul este, ca de obicei, undeva la mijloc : omul a dat drumul la televizor, a vazut anuntul si s-a dus fie la baie, fie la bucatarie, fie pe balcon sa fumeze o tigara - fara sa modifice programul.
    Televizorul a ramas postat pe respectivul program. Asta nu inseamna ca s-a uitat cineva 10 minute la rand la anunt.
  • Am spus "mai toate" dintr-un motiv simplu: sunt doar câteva posturi, niciunul dintre cele mari, care nu sunt incluse în măsurători (cum este Digi). Dar TOATE posturile mari sunt măsurate.

    Comparația cu Ceaușescu este deplasată, dintr-un motiv simplu: măsurătorul de audiență a fost ales printr-o licitație la care toate posturile și toate agențiile de publicitate au analizat companiile și au decis care este cea mai bună pentru măsurători. Nu a impus nimeni compania, piața, televiziunile, agențiile au foste cele care și-au ales măsurătorul de audiență.
  • Fals principiu, Obae. User "kantar" are dreptate, stie.
    Faptul ca sunt singurele date(nu exista altele) nu le califica.
    E ca si cum ai spune ca unicul conducator(de ex. Ceausescu) este cel mai bun. Doar fiindca exista.
    Si ti-a scapat porumbelul cu "mai toate":)
    De altfel stii foarte bine de contestatiile facute asupra sistemului de cateva televiziuni, evident ramase nerezolvate.
    Si de deplasarile la Londra, ale unor directori de statii, etc....etc....
  • Trei milioane de spalati pe creer s-au uitat timp de zece minute la un teletext. Asa, si? Astia sunt consumatorii pasivi de stiri care nu au capacitatea sa-si caute singuri sursa de informatie. Trei milioane de indivizi care nu-si pun intrebari ci doar asculta si se supun formatorilor de opinie care apar pe ecran. Ei formeaza targetul principal al politicienilor si al publicitarilor si nu noi astia care verificam o stire prin mai multe surse.
  • are cineva audientele de saptamana asta pt ora de business? banuies ca s-au mentinut...dar sunt pur si simplu curios. multumesc!
  • ce motiv de glorie ca a aranjat textul who cares anyway? ce debil esti si nu ot sa cred ca atitia romanii retarzi au stat si s au holbat la 3 ecrane stupide
  • @ kantar: dacă ai date clare că este așa cum spui, le așteptăm.

    Este ușor să spui că datele sunt mincinoase. Ai cumva altele?

    Așa cum sunt ele acum, datele de audiență TV sunt recunoscute de toată piața TV, adică de TOATE posturile de televiziune și mai TOATE agențiile de publicitate. Dacă ei consideră că sunt probleme, sunt primii care reacționează, doar sunt direct interesați.
  • Din pacate, sunt niste audiente mincinoase. Mai bine ai verifica in ce galaxie se poate intampla ca un canal tv sa aiba constant aceeasi audienta pe ore intregi de emisie. Ia vezi ce a facut Realitatea tv weekendul trecut, intr-una din zile. N-a reactionat nimeni la rusinea aia. Au mers toti pe burta. Mai bine ai spune cum se falsifica din greu masuratorile. Daca te lasa sponsorii tai...Paneluri aranjate si demografice absurde. Asa zise studii sociologice in care populatia reala de 15 milioane e masurata cat pentru 20 . fara dth-uri, care sunt deja cu sutele de mii. confuzia voita intre urban si national. lipsa oricarei masuratori in rural. ca nu da bine la publicitari sa afle ca taranul roman nu prea cumpara detergenti, pasta de dinti si telefoane mobile. povesti de adormit copiii... las-o incolo de treaba. ne prostesti pe fatza cu audientele astea de kko.
  • Doamne, ce rau au ajuns peste 3 milioane de romani au privit mesajul CNA, in loc sa treaca macar 10 minute pe tvr 1, de exemplu...
  • esti un naiv prefacut Obae!
    nu mai tine Kantar in brate, au facut fix ce s-a comandat odata cu schimbarea culorii guvernului contra naturii(liberal-socialist). nota bene: nu sunt portocaliu.
    stiu exact ce zic.
    masuratorile pot fi aranjate cu usurinta.
    incepand cu panelul si terminand cu procesarea.
    nu se poate dovedi fiindca sistemul este foarte bine inchis si cuprinde doar cativa oameni, degetele unei maini sunt multe.
    e de parnaie grea, ani multi...tine minte ce-ti spun azi!
    noapte buna.
    P.S. studiaza un pic si surpriza pe care o pregateste Ponta pietei de audiovizual. incep sa se lege niste treburi.
  • Pana la urma, de ce e asa greu de crezut? Toata treaba nu a durat oricum mai mult decat o pauza de publicitate. Si cele 10 minute au livrat un continut. Cu siguranta daca posturile ar fi fost obligate sa dea timp de 10 minute ecran negru, fara logo, fara sunet, fara nimic, situatia ar fi fost alta.
  • Acestea sunt audiențele corecte. Oamenii s-au uitat la posturile TV, chiar dacă vă vine greu să credeți.

Trimite un comentariu

sus