Skip to main content

Gabriela Lungu iese din acţionariatul The Practice

 

Publicitate

Gabriela Lungu, Managing Partner & Creative Director The Practice, se retrage din agenţia de relaţii publice pe care a înfiinţat-o în 2006 pentru a începe o carieră internaţională. Acţiunile deţinute de Gabriela Lungu în The Practice vor fi preluate de către Ştefan Iordache, COO al grupului Leo Burnett.

Managementul The Practice este preluat de echipa formată Oana Bulexa şi Monica Jitariuc, în calitate de Co-Managing Directors. Ele sunt sprijinite în noul rol de Ştefan Iordache, COO Leo Burnett Group România şi fondator asociat al The Practice.

The Practice a fost fondată la finalul lui 2006, ca o iniţiativă antreprenorială a Gabrielei Lungu (care fusese până atunci la conducerea Ogilvy PR) alături de Ioana şi Stefan Iordache (şefii grupului Leo Burnett).

Gabriela Lungu: „Mă uit astăzi în urmă şi observ că am reuşit exact ce mi-am propus: am făcut o agenţie de care sunt tare mândră. Cei şase ani cu The Practice au fost o aventură profesională senzaţională, care mi-a adus nenumărate motive de bucurie. Le mulţumesc tuturor celor care mi-au fost alături pe acest drum, clienţilor care mi-au acordat încredere, partenerilor mei Ioana şi Stefan care m-au susţinut, Oanei şi Monicăi - viitorii manageri ai agenţiei care au lucrat alături de mine, echipei de super-fete de la THE PRACTICE şi tuturor colegilor şi partenerilor care m-au sprijinit în toţi aceşti ani. Nu-mi este uşor deloc să mă despart de companie şi de oamenii dragi, dar o fac cu credinţa că las în urmă o construcţie solidă şi frumoasă.”

Ştefan Iordache: „Ne bucurăm că am fost parteneri în toţi aceşti ani – a fost o colaborare foarte bună şi veselă, care ne-a oferit numeroase satisfacţii. O susţinem în planurile ei de viitor şi îi mulţumim pentru rezultatele THE PRACTICE de până acum.”

Predarea de ştafetă la top managementul agenţiei se face în urma unui plan de succesiune, care au inclus identificarea şi recrutarea de oameni cu potenţial de lider, pregătirea şi promovarea lor pas cu pas pentru a acumula experienţa necesară şi chiar şi o simulare de două luni în vara anului 2012. Rezultatul este o tranziţie firească şi uşoară şi o echipă de management competentă, responsabilă şi entuziastă, gata să preia leadership-ul The Practice.

Oana Bulexa (32 de ani) are 11 ani de experienţă în comunicare, lucrează alături de Gabriela Lungu de aproape 8 ani şi s-a numărat printre primii angajaţi ai The Practice. În cadrul agenţiei, Oana Bulexa a evoluat pe poziţii cu responsabilităţi profesionale şi manageriale tot mai mari, până la poziţia actuală de Head of PR Department. Din iulie 2010 Oana Bulexa este şi partener al agenţiei.

Monica Jitariuc (30 de ani) are peste 12 ani de experienţă în marketing, publicitate şi PR; a fost recrutată în 2010 pentru a coordona departamentul de Social Media al agenţiei. Monica Jitariuc a devenit partener în agenţiei în primavara lui 2011.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • presupun ca tu esti creativul publicitar si cu premii in portofoliu
  • asta cu pr-ul e apa de ploaie... baietii astia (ma rog, fetili) scriu comunicate de presa si inchiriaza sali pentru conferinte si timbildinguri, fac meniuri si se dau toata ziua pe blecberi si pe feisbuc. cu totul altceva e creativul publicitar, ala care face si propune pr-ului spoturi, clipuri si afise...
  • la 30 de ani, monica j are peste 12 ani de experienta!!! adica la 18 ani, cind abia isi dadea bacul, era deja pe felie in marketing si publicitate. hai, mai, lasati-o mai moale!
  • sigur că ștefan iordache e deștept, dar fetele alea au făcut și fac toată munca...
  • Stefan Iordache e, intr-adevar, un tip destept. Fetele astea trei fac doar piar, adica vrajeala!

Trimite un comentariu

sus