The Washington Post va introduce plata pentru conţinutul online din această vară, scrie Huffington Post, care citează un anunţ al publicaţiei.
Ani de zile, ziarul a respins ideea de a introduce plata pentru conţinutul său online, chiar şi după ce concurenţii săi au făcut acest lucru cu succes.
The Washington Post, la fel ca rivalii săi, suferă din punct de vedere financiar pentru că cititorii s-au mutat pe online, iar tirajele au scăzut. Luna trecută compania care editează The Washington Post a anunţat pentru trimestrul patru o pierdere de 45,4 muilioane de dolari.
În luna decembrie a anului trecut, Washington Post a spus că studiază introducerea plăţii pentru conţinutul online din 2013.
Steven Mufson de la The Washington Post a confirmat că publicaţia va introduce o taxa pentru conţinutul online pentru utilizatorii care vor citi un anumit număr de articole. Până în acest moment conducerea ziarului nu a hotărât care va fi preţul pentru accesarea conţinutului online al The Washington Post. Mufson spune însă că cititorii vor fi taxaţi pentru conţinutul online după ce vor citi gratuit 20 de articole.
Mufson a mai adăugat că "studenţii, profesorii, angajaţii guvernului şi personalul militar vor avea acces nelimitat la conţinutul The Washington Post în şcoli şi la locurile lor de muncă".
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii