The Practice, Grayling şi PR People sunt agenţiile româneşti care au obţinut aseară trofee la Gala EMEA Sabre Awards 2013, cea mai prestigioasă competiţie dedicată industriei de relaţii publice.
The Practice a luat două trofee, a fost desemnată Eastern Europe Consultancy of the Year şi a câştigat Gold Sabre Award la categoria Automotive pentru campania “Renault România caută şi premiază 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!”, realizată pentru Renault România.
Gold Sabre Award au mai câştigat şi agenţiile PR People (la categoria Food service pentru campania "Cea mai veche Cafenea din Bucureşti", realizată pentru Cafeneaua Veche) şi Grayling - la categoria The Balkans pentru campania Şcoala Discovery, realizată pentru Discovery Networks CEEMEA.
Premiile SABRE Awards sunt recunoscute drept cea mai prestigioasă competiţie dedicată industriei de relaţii publice. Cu o tradiţie de peste un deceniu în Europa, Africa şi Orientul Mijlociu, acestea premiază cele mai strategice, creative şi eficiente campanii. În cadrul ediţiei din 2013 a premiilor SABRE s-au înscris un număr record de 2.400 de lucrări din EMEA. Lista completă a câştigătorilor EMEA SABRE Awards din acest an poate fi accesată AICI.
Trimite un comentariu