Skip to main content

EXCLUSIV. Promo-ul din dosarul de şantaj al Antenei, difuzat de 208 ori. A fost pe post şi după reţinerea lui Sorin Alexandrescu

 

Capturaţi ecranul complet 31.05.2013 173716.bmpPromo-ul „Mită în fotbal”, despre care DNA spune că a fost folosit de Sorin Alexandrescu pentru şantajarea unui şef RCS&RDS, a fost difuzat de 208 ori în câteva săptămâni, pe mai multe posturi Intact, potrivit unei monitorizări MediaTRUST, realizată pentru paginademedia.ro.

Publicitate

Cifra este de patru ori mai mare decât cea notată de dosarul de la DNA.

Difuzarea promo-ului, arată monitorizarea făcută pentru Paginademedia.ro, a continuat şi după ce Sorin Alexandrescu a fost reţinut pentru audieri, în ziua de 30 mai. Ultimele promo-ui au fost difuzat în ziua primelor audieri ale şefului Antenelor, pe Antena 1, la ora 11.43, şi pe GSP TV, la 11.55, înainte de prânz.

Dosarul de la DNA vorbea de promo-ul Antenelor preciza însă că a fost difuzat de 41 de ori, în perioada 9-27 mai.

Monitorizarea MediaTrust pentru Paginademedia.ro numără 208 difuzări ale promo-ului, în intervalul 9-30 mai.

Promo-ul, ce anunţa ancheta explozivă din lumea fotbalului, este menţionat în referatul de arestare a lui Sorin Alexandrescu, managerul Antena Group, acuzat că a şantajat un şef al RCS&RDS.

Potrivit monitorizării MediaTRUST pentru Paginademedia.ro, promovarea anchetei a apărut pe Antena 1 de 106 ori, pe Antena 2 de 62 de ori, de două ori pe Antena 3 şi de 38 de ori pe GSP TV. Toate acestea în intervalul 9-30 mai.

În ziua audierii lui Sorin Alexandrescu, urmată de reţinerea lui, promo-ul a fost difuzat de şase ori: de trei ori pe Antena 1, de două ori pe Antena 2 şi o dată pe GSP TV.

Staţie/Publicaţie Total

  • Antena1 - 106 difuzări
  • Antena2 - 62 de difuzări
  • ANTENA3 - 2 difuzări
  • GSP TV - 38 de difuzări

Sursa: MediaTRUST, monitorizare pentru Paginademedia.ro

Ancheta despre Mita în fotbal via Oradea Bucureşti nu a mai ajuns să fie difuzată la TV. În schimb, site-ul Grupului de Investigaţii Politice, deţinut de Mugur Ciuvică (invitat deseori la emisiunile Antena 3), a publicat o anchetă despre o presupusă mită primită de Dumitru Dragomir (preşedintele Ligii Profesioniste de Fotbal), sub formă de investiţie, de la RCS&RDS (companie cu sediul în Oradea).

Promo-ul de pe Antena 1

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • daca intra in hora si CNA-ul,cum s-ar intampla ntr-o tara normala,atunci si RCS si Antena grup,ar ramane fara licenta tv!
  • Ancheta jurnalistica cu mita va aparea in curand la tv, sa vedem atunci ce mai zic Miticuta si Bendei!
  • eu nu inteleg ce mai spera sa obtina antena 1 din prostia asta de santaj... e clar ca rcs nu mai poate fi santajat acum, daca totul a ajuns pe masa autoritatilor, iar zevzecul ala de la antene a fost arestat.

Trimite un comentariu

sus