Skip to main content

Graffiti BBDO, schimbări în structura internă

 

graffiti bbdoGraffiti BBDO şi-a regândit structura internă şi a numit noi lideri în fruntea departamentelor-cheie ale agenţiei.

Publicitate

Creaţia este condusă de seniorii Alex Strimbeanu şi Vlad Lazăr, care dirijează idei şi concepte din poziţia de Creative Directors. Ştefan Chiriţescu a devenit Head of Innovation, lăsând echipa de Strategie pe mainile lui Dan Şendroiu.

Despre Bianca Dordea, Alex Strimbeanu, Vlad Lazăr, Dan Şendroiu şi Ştefan Chiriţescu

Bianca Dordea vine de la Tempo pentru a conduce echipa de Accounts şi aria de new business a agenţiei. Ea a lucrat peste 15 ani în MarCom, acumulată pe ambele parţi ale baricadei, în companii precum BRD si Vodafone sau agentii de publicitate-Tempo, din pozitii de top.

Cu peste opt ani de experienţă de agenţie, Alex Strimbeanu a început job-ul de copywriter la Gavrilă&Asociaţii continuând apoi la Grey Worldwide Romania ca Senior Copywriter şi la Graffiti BBDO Group Creative Director.

Vlad Lazăr, de doi ani în echipa Graffiti BBDO, aduce vibe creativ din Headvertising, acolo unde s-a angajat pentru că îi plăceau jocurile de cuvinte şi de Şerban Alexandrescu.

În 2007 Dan Şendroiu a intrat în Client Service la Leo Burnett, unde a fost Regional Brand Communication Executive Balkans şi a lucrat pentru clienti din FMCG, Durables sau Finance. Pe parcursul celor şase ani de Strategic Planning in cadrul Graffiti BBDO, Dan s-a ocupat de planificarea strategiilor de comunicare şi consultanţă de business şi de dezvoltarea insight-urilor care stau la baza unor campanii interactive de marketing.

Ştefan Chiriţescu, şi el cu background de Client Service, este in echipa Graffiti BBDO din 2005 şi în fruntea echipei de strategie de peste cinci ani.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus