Starcom MediaVest Group, Publicis, Friends Advertising, Headadvertising şi Graffiti BBDO au fost premiate, ieri seară, la Gala Societăţii Civile.
“Campania Avon pentru sănătatea sânilor” a câştigat premiul I la categoria Proiecte şi Campanii de CSR în cadrul celei de-a 11-a ediţii a Galei Societăţii Civile. Campania iniţiată de Avon, a fost concepută şi realizată de echipa Starcom MediaVest Group pentru Avon Cosmetics şi Fundaţia Simte
Româneşte.
Tot în cadrul Galei, au fost oferite şi Premiile Fundaţiei Gala Societăţii Civile, care au fost acordate unor campanii sociale:
- “Prinţ şi Cerşetor”- Direcţia Generală de Poliţie a Municipiului Bucureşti şi Publicis Bucharest,
- “F.O.C. – Flăcările Omoară Copii”, Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă în parteneriat cu E.ON România, semnată de Friends Advertising,
- “Salvaţi Pădurile Virgine” -WWF Romania şi Headvertising,
- „How Long Would You Wait?” - Asociaţia Salvează Vieţi şi Graffiti BBDO.
Trimite un comentariu