Skip to main content

10 Iulie. Piaţa de media şi divertisment din România, a treia ca dinamică din regiune

 

televizoare

Publicitate

STUDIU. Piaţa de media şi divertisment din România va înregistra al treilea cel mai rapid ritm de creştere din Europa Centrala şi de Est cu o rată medie anuala de creştere de 7,7% (CAGR) până în 2017, arată cea de-a 14-a ediţie a raportului PwC Entertainment and Media Outlook, scrie DailyBusiness.ro.

Pieţele cu cea mai rapidă creştere din regiune rămân Turcia (11,4% CAGR) şi Rusia (10,1%), în vreme ce Ungaria (5,5%), Republica Ceha (5,1%) şi Polonia (3,2%) vor înregistra rate mai mici de creştere decât România. Cu toate acestea, România va rămâne cea mai mică piaţă de media şi divertisment din regiune ca volum.
Piata de media si divertisment din Romania, a treia cea mai dinamica din regiune


POSIBILĂ REVENIRE. Televiziunea publică din Grecia ar urma să reînceapă să difuzeze programe din această săptămână, la aproape o lună de la închiderea intempestivă a posturilor publice ERT, scrie Mediafax.

Anunţul a fost făcut de ministrul responsabil de audiovizualul public din Grecia, Pantelis Kapsis, la o emisiune a unui post de radio din Atena, în care oficialul a răspuns unor întrebări legate de reluarea emisiei televiziunii publice, care a fost închisă pe 11 iunie.
Va fi vorba despre o grilă de programe temporară, până la înfiinţarea noii societăţi care va gestiona audiovizualul public din Grecia. Această societate ar urma să fie înfiinţată în toamnă.
Televiziunea publică din Grecia şi-ar putea relua emisia în această săptămână


12 TELEVIZIUNI ÎN ACELAŞI TIMP. UPC România a anunţat lansarea unui nou serviciu interactiv, Zone Tematice, disponibil tuturor clienţilor de televiziune digitală care deţin un media-box, prin intermediul căruia pot fi urmărite simultan 12 televiziuni, scrie Mediafax.

Aplicaţia vine în sprijinul clienţilor care îşi doresc să nu piardă nimic din conţinutul TV preferat. Aceştia pot urmări simultan, într-un singur ecran, 12 televiziuni şi pot alege uşor programul care îi interesează, direct din aplicaţie.
UPC a lansat aplicaţia interactivă Zone Tematice, prin care pot fi urmărite simultan 12 televiziuni


COMUNICARE DIPLOMATICĂ. Fostul events & social media manager al Ambasadei Britanice din România, Andreea Hanganu (foto), alături de Andra Alexandru care lucrează în mediul diplomatic, au lansat DigitalDiplomacy.ro, platforma de comunicare digitală dedicata sectorului public din România.

Cele doua îşi propun să scrie informaţii relevante prezentate sub formatul unui blog, oferind acces la mijloace de pregătire a resurselor umane şi consultanţă specializată în gestionarea corectă şi eficientă a comunicării online.
Două tinere cu experienţă în mediul diplomatic lansează prima platformă de comunicare digitală dedicată sectorului public


ŢĂRANUL ŞI KANAL D. Kanal D este a doua televiziune cea mai urmărită în mediul rural, după Pro TV. În prima jumătate a anului, 469.000 de persoane distincte, din sate şi comune, au urmărit, în prime time, cel puţin un minut programele Kanal D, scrie Forbes România. Aproape 58% sunt femei, cea mai mare cotă procentuală dintre marile televiziuni.

În primul semestru al acestui an, Kanal D a avut o audienţă medie de 429.000 de telespectatori pe minut în mediul rural (5% rating). Audienţa medie a fost cu 150.000 de români mai mare decât cea din aceeaşi perioadă a anului trecut. Este cel mai mare câştig de audienţă obţinut de vreo televiziune în mediul rural, în acest an. Cauza? Serialul de mare succes „Suleyman Magnificul”.
Viaţa televiziunilor la ţară: Kanal D


CINE ÎŞI FACE PUBLICITATE LA TV. Compania de bunuri de larg consum Unilever a fost cel mai mare consumator de publicitate TV în primele şase luni ale acestui an. În topul primilor 10 clienţi publicitari pe TV, doar trei au avut un consum de reclame mai mic decât anul trecut.

În prima jumătate a acestui an, majoritatea marilor companii care investesc în publicitatea TV au înregistrat creşteri ale vizibilităţii pe televiziune faţă de prima parte a anului trecut. Asta înseamnă expunere mai mare pentru clienţi, dar bani mai puţini pentru staţiile TV, pentru că preţurile n-au crescut pe piaţa TV (cu excepţia Pro TV). Campaniile de promovare pentru brandurile companiei Unilever au acumulat 49.692 puncte de audienţă – all urban (Gross Rating Point – GRP’30).
Topul celor mai mari investitori în publicitatea TV – semestrul I 2013


LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus