Skip to main content

5 Iulie. Câte „sticle” de... publicitate a băut Coca-Cola Company la televiziune?

 

reclama coca colaCOCA-COLA A INVESTIT MULT ÎN PUBLICITATE. În prima parte a acestui an, brandurile producătorului de băuturi răcoritoare Coca-Cola Company au avut o vizibilitate pe televiziune cu 62,6% mai mare decât anul trecut. Coca-Cola a fost cel mai promovat brand pe TV, cu o creştere de 54,6% a audienţei, scrie Forbes.

Publicitate

Campaniile de promovare ale brandului Coca-Cola pe televiziune au adunat 5.286,5 puncte de audienţă (Gross Rating Point – GRP’30) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în perioada 1 ianuarie – 20 iunie a.c.
Cel de-al doilea brand cu vizibilitate mare pe televiziuni a fost Nestea, cu 1.611 GRP’30pe targetul comercial, mai mare cu 47,2% faţă de intervalul corespunzător anului 2012. De fapt, toate brandurile promovate pe TV de către Coca-Cola Company, cu excepţia Cappy, au avut creşteri substanţiale de publicitate.
Câte „sticle” de... publicitate a băut Coca-Cola Company la televiziune?


UN NOU CONCEPT DE MARKETING. Agenţia Buzz Store lansează conceptul de marketing participativ, care poate fi utilizat în campanii, ca alternativă la promovarea pe reţelele de socializare, scrie DailyBusiness.ro.
O campanie de marketing participativ poate fi folosită ca instrument adiţional de promovare, alături de metodele clasice (radio, tv, media scrisă, online etc.)
Prin acest concept se pot genera conversaţii în mediul online şi offline pe marginea unui produs testat.
"Companiile pot transforma like-urile în vânzări pentru că punem la dispoziţia 'Buzzerilor' instrumente şi contextul necesar de a stârni conversaţii autentice şi eficiente în jurul unui produs în grupul lor de prieteni sau online. În funcţie de targetul campaniei, alegem din bază noastră de 'Buzzeri', consumatori pasionaţi, dornici de a avea o experienţă personală utilizând produsele, şi de a împărtăşi şi altora părerea lor despre acestea”, a declarat Adelina Păsat, managing partner Buzz Store.
Marketingul participativ, alternativă la promovarea pe reţelele de socializare


MURDOCH, DESPRE PRESA BRITANICĂ. Magnatul media Rupert Murdoch a calificat drept demnă de "ruşine" ancheta poliţiei împotriva jurnaliştilor de la News International, filială a grupului News Corp, într-o înregistrare ascunsă a discuţiei cu angajaţii ziarului The Sun şi difuzată miercuri de televiziunea britanică, scrie Mediafax.

Om de afaceri de origine australiană, Murdoch a fost nevoit să închidă în 2011 ziarul tabloid News of the World, publicaţia cu cel mai mare tiraj din presa britanică, suspectat că ar fi interceptat convorbirile a sute de persoane, celebre sau necunoscute, cu scopul de a obţine profit la începutul anilor 2000.
Rupert Murdoch, într-o înregistrare AUDIO difuzată în premieră: Poliţia britanică este demnă de ruşine


RECLAMĂ PE TWITTER. Reţeaua de socializare Twitter va începe testarea, în SUA, a unui nou serviciu care permite publicitarilor să-şi găsească mai eficient publicul ţintă pentru reclamele lor, scrie Mediafax.
"Utilizatorii nu vor vedea mai multe reclame pe Twitter, ci le vor vedea pe cele mai bune", vizând "mărci sau activităţi pentru care userii au arătat interes", se arată într-un mesaj de pe blogul lui Kevin Weil, director de marketing Twitter.
Twitter testează un serviciu de publicitate ţinând cont de publicul ţintă

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus