Skip to main content

Eliza Rogalski şi Alina Damaschin, clauze pentru preluarea agenţiei de PR de la Dragoş Grigoriu

 

Eliza Rogalski va prelua agenţia de PR de la Dragoş Grigoriu, în anumite condiţii de performanţă financiară

Publicitate

Agenţia Rogalski Grigoriu Public Relations urmează să treacă de la Dragoş Grigoriu la Eliza Rogalski şi Alina Damaschin.

Rogalski Grigoriu Public Relations anunţă că acţionarii săi au semnat un pact de opţiune de cumpărare, document prin care Eliza Rogalski şi Alina Damaschin au opţiunea de a cumpăra de la Dragoş Grigoriu, Corina Grigoriu şi Florina Vărzariu deţinerile acestora integrale, sub condiţia îndeplinirii unor criterii de performanţa financiară, în perioada ce urmează.

Până la îndeplinirea criteriilor de performanţă şi exercitarea opţiunii de cumpărare, responsabilitatea administrării agenţiei va reveni în mod unic Elizei Rogalski şi Alinei Damaschin, ceilalţi acţionari rămânând “silent partners”, anunţă compania.

De ce a decis Dragoş Grigoriu să dea agenţia de PR?

Dragoş Grigoriu, pentru Paginademedia.ro:

“Pe langa competentele mele in comunicarea strategica, in aceasta piata eu sunt si antreprenor, si pot sa spun ca vine un moment in care orice investitie isi atinge maturitatea, moment care e bine de fructificat. Cat despre principii, sa nu uitam ca in urma celor trei exit-uri pe care le-am avut pana acum, toti partenerii mei s-au declarat foarte multumiti, atat material, cat si profesional, ceea ce imi da incredere ca am facut lucrurile bine.

Pentru Eliza si Alina, acest moment inseamna foarte mult in cariera si viata lor personala si ma bucur ca pot sa rasplatesc intr-un fel efortul lor de pana acum.”

Ce s-ar fi întâmplat dacă nu ar fi făcut înţelegerea cu Eliza Rogalski şi Alina Damaschin?

No answer. In business imi place sa lucrez cu realitatea, mai putin cu ipoteze fictionare, a răspuns Grigoriu.

Rogalski Grigoriu Public Relations are un portofoliu de clienţi din care fac parte Agricola Bacău, Amnesty Internaţional, Banca Românească, Carpatair, Draexlmaier, Forum Film, Fundaţia Preţuieşte Viaţa, Generali, Green Group România Holdings, Holcim România, Heidi, KRUK Internaţional, LeasePlan România, Orkla Foods România, Regina Maria, Rompetrol, Romtelecom, Siemens România, Sloop, Sony Mobile Communications AB, World Vision.

Este a doua mutare din grupul deţinut de Dragoş Grigoriu în ultimele luni. La mijlocul lunii mai, reţeaua globală de media şi comunicare digitală Aegis Media a achiziţionat Kinecto, parte din Tempo Creative Group, de la acţionarii săi egali Radu Ionescu şi Dragoş Grigoriu, valoarea tranzacţiei putând urca până la 5 milioane de euro, în funcţie de performanţele companiei.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • :))
    În afara comunicatului pentru presă, puțin praf în ochi nu strică...
    știe careva natura relațiilor familiale dintre rogalski și grigoriu? măcar o bănuială, ceva?
    :)
  • Care sunt efectele posibile pe piata media? Se schimba ceva?
    Devin stirile mai bune?

Trimite un comentariu

sus