Skip to main content

Pro TV, Antena1 şi Prima TV, cele mai puternice branduri de media

 

cele mai puternice branduri romanestiPro TV ocupă primul loc în Topul celor mai puternice 10 branduri de media din România, potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare Unlock Market Research pentru revista Biz, lansat astăzi în cadrul conferinţei BrandRo.

Publicitate

În topul, Pro TV este urmat de Antena1, aşa cum se întâmplă de cele mai multe ori şi în privinţa audienţei. Locul trei însă nu mai respectă acelaşi principiu, Prima TV nefiind a treia televiziune după audienţă. În topul celor mai puternice 10 branduri de media a intrat şi TVR, pe locul cinci, restul clasamentului fiind completat de trei posturi de radio şi două ziare.

Cel mai puternic brand de radio este Kiss FM, ocupantul locului 4, Radio ZU şi Radio 21 s-au clasat pe locurile şase şi respectiv şapte, în timp ce Radio Guerrila se află pe poziţia zece.

Singurele ziare care au reuşit să intre în top sunt Adevărul, locul opt, şi Libertatea pe locul nouă.

untitled

50 cele mai puternice branduri româneşti în 2013

Pe primul loc în Topul celor mai puternice 50 de branduri româneşti, pentru al patrulea an consecutiv, se află Borsec, urmat de Dorna, La Dorna, Gerovital, Plafar, Dero, Napolact, Cris-Tim, Pate Sibiu şi Zuzu.

În Topul brandurilor româneşti din 2013 există 5 branduri nou intrate: Aqua Carpatica, Delaco, Tarom, e-MAG şi Jidvei.

Cele mai spectaculoase creşteri au venit de la Caroli, care a urcat nu mai putin de 16 locuri, Zuzu (+13 locuri), ambele pe val ca urmare a ascensiunii categoriei produse alimentare şi de la Dedeman (urcare de 12 locuri), brand care a beneficiat de o comunicare continuă şi consistentă. Tot în topul creşterilor se află şi Dero, Doina, Petrom şi Frutti Fresh.

Top 10 branduri

Despre Brand.ro

BrandRo este un eveniment dedicat analizei strategiilor brandurilor româneşti în lupta lor de diferenţiere faţă de marile branduri internaţionale precum şi dezbaterilor despre provocările şi oportunităţile pe care momentul actual şi contextul global le prezintă. Mai multe informaţii despre eveniment se găsesc pe www.bizforum.ro/brandro.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus