Skip to main content

Eroii de sacrificiu de pe Pro au învins X-Factor. Andreea Marin, pe locul cinci

 

Publicitate

Duminică seara, Pro TV, Antena 1 şi TVR 1 s-au bătut în producţii. Antena 1 a avut X-Factor, Pro TV a contraatacat cu Eroi de sacrificiu 2, iar la TVR 1 a revenit Andreea Marin, cu Preţuieşte viaţa. Cine a câştigat?

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe intervalul în care cele trei emisiuni s-au intersectat (20.45-22.26).

Blockbusterul de pe Pro TV, care a adunat toată “floarea” eroilor de acţiune, de la Schwarzenegger şi Stallone, la Bruce Willis şi Van Damme, a fost pe primul loc.

La revenirea pe TVR 1, Andreea Marin (cu o emisiune care amintea de Surprize, surprize) a fost pe locul cinci pe intervalul de bătaie cu celelalte două producţii.

Cifrele, în continuare:

NAŢIONAL. Pe intervalul de intersecţie X-Factor – Eroi de sacrificiu – Preţuieşte viaţa, filmul de pe Pro TV a fost urmărit, la nivel naţional, de aproape 2,3 milioane de români.

Pe locul doi a fost Kanal D, cu Ochii din umbră şi Autobuzul lui Vârciu. X-Factor a fost pe poziţia a treia.

La nivel naţional, Andreea Marin avea o medie de aproape 780.000 de români pe minut şi a ocupat locul cinci.

URBAN. La oraşe, distanţa dintre primele poziţii a fost mai mică. Filmul de pe Pro TV a fost văzut de 1,3 milioane de orăşeni pe minut. Locul doi a fost al emisiunii X-Factor, la 300.000 de persoane în urmă.

În mediul urban, Andreea Marin a scos, pe intervalul de itersecţie, o medie de aproape 400.000 de persoane pe minut.

COMERCIAL. Public tânăr pentru Eroii de sacrificiu 2: 871.000 de persoane între 18 şi 49 de ani pe minut (15,7 rating). A urmat Antena 1, cu 560.000 de oameni din targetul comercial (10,1 rating).

Pe intervalul de intersecţie, Andreea Marin avea doar 107.000 de persoane din zona comercială, adică 1,9 rating.

Audienţa posturilor TV pe intervalul de intersecţie Eroi de sacrificiu 2 – X-Factor – Preţuieşte viaţa (20.45-22.26) la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 2.287.000 12 20.1
2 Kanal D 1.527.000 8 13.4
3 Antena 1 1.518.000 8 13.4
4 Prima TV 1.144.000 6 10.1
5 TVR 1 779.000 4.1 6.9
6 Acasa 330.000 1.7 2.9
7 Antena 3 277.000 1.5 2.4
8 Romania TV 192.000 1 1.7
9 ETNO 187.000 1 1.6
10 National TV 150.000 0.8 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV pe intervalul de intersecţie Eroi de sacrificiu 2 – X-Factor – Preţuieşte viaţa (20.45-22.26) în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.336.000 12.7 21.6
2 Antena 1 1.018.000 9.7 16.4
3 Kanal D 649.000 6.2 10.5
4 Prima TV 435.000 4.1 7
5 TVR 1 389.000 3.7 6.3
6 Acasa 201.000 1.9 3.2
7 Antena 3 184.000 1.8 3
8 Romania TV 114.000 1.1 1.8
9 National TV 93.000 0.9 1.5
10 ETNO 41.000 0.4 0.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Un nou esec marca Andreea Marin! Marele esec al emisiunii "Pretuieste viata" cu vesnica zana expirata Andreea Marin, emisiune cu un buget imens, realizata din banii romanilor. Cum era de asteptat, o emisiune insipida si kitch-oasa la fel ca prezentatoarea, fara niciun rezultat sau mesaj in afara de promovarea persoanei si al cultului personalitatii Andreei Marin, a fundatiilor pastorite de aceasta, a sponsorilor turci si a complicilor cu care invarte banii fundatiilor si ONG-urilor.
  • Noroc mare sunt si canale de filme si nu numai.La noi horor,pe TVR o Andreea Marin ca de obicei falsa,format de emisiune trist,obosit,Antena 1un xFactor ceva mai bun ca anul trecut,Kanal Daproape ca toate formatele lor la limita mahalalei,din nefericire cu un nr suficient de mare de telespectatori dornici de "singe pe pereti"tipic.
  • Filmele difuzate de protv, spulbera duminica de duminica kix factor. Oare unde mai muta antenisti si x factor?
  • Cand auzeam la tv ca" dam ce vrea populatia"mi se parea ca-si bat joc de noi dar acum vazand cata omenire se uita la acele emisiuni "Ochii din umbra" ,"Autobuzul lui V..." am ajuns la concluzia ca au dreptate.Am intrat intr-o zi pe facebook "Acces direct" unde se toca de o saptamana Dragusanu si sute de postari erau;ne-am saturat,Gherghe esti asa si pe dincolo,nu mai aveti ce da? M-am crucit .Ci ne va pune sa priviti asa ceva si sa va indignati atat?Chiar nu mai aveti unde va uita?E singurul post sau ati devenit dependenti?
  • Filmul eroi de sacrificiu 2 a facut praf x factor. Protv a obtinut 15,6 rating cu 30% share, in timp ce kix factor, a obtinut 9,9 rating cu 18,9% share. Audiente pentru targetul commercial 18 49 urban.
  • Am văzut emisiunea de pe TVR si am rămas plăcut surprinsa .O emisiune interesantă ,iar Andreea a stralucit .Gustul publicului este pervertit .Un film slab tipic american ,cu pistolari si duritati ,o emisiune in care doua familii isi spală rudele in fata amenzilor si emisiunea de pe Kanal D ,ieftină si de prost gust .Asta arată cat de rau a coborât telespectatorul roman ,datorită tabloidizarii .Curvele au devenit vedete ,cocalarii eroi si asta este lumea in care trăim .
  • e incredibil ce audienta face nenorocirea de emisiune Ochii din umbra.
  • Fiind prima emisiune, cred ca sta chiar foarte bine. Tre' sa treaca perioada de acomodare, sa afle lumea, etc. Mai vorbim dupa. Recunosc ca am tras si eu cu ochiul la zana aseara si alde "Raed Arafat" nu gasesti chiar pe toate drumurile. E chiar ok.
  • nu a mai reusit pentru ca 1.5mil de oameni se uita,ca prostii,la o emisiune ffffff proasta,nu e vb de x factor(desi si aia e proasta) e vb de ochii din penumbra,o facatura de emisiune.
  • presupun ca ai si ris cind ai scris "gluma asta",nu-i asa?te-ai tavalit pe jos de ris de cit esti de "inteligent"
  • ce gluma buna ai zis adi fenomenal,deja e rasuflata asta rau de tot,incearca sa gasesti alta k? ca suna foarte prafuit
    35% pe comercial pentru pro tv si doar 7% pentru antena 1 bravo
  • cum era de asteptat ,andreea chiar si ea nu a mai reusit performantele pe care le facea pe timpuri cu emisiunea ,,surprize ,surprize...,, semn ca publicul sa schimbat mult chiar si pana emisiunea schimb de mame de la prima tv a doborat-o...

Trimite un comentariu

sus