Skip to main content

CONCURS FRECVENŢE. Radio ZU vrea să-şi extindă reţeaua în alte şapte localităţi

 

radio zuRadio ZU vrea să-şi extindă reţeaua în alte şapte localităţi, printre care Suceava, Câmpulung, Miercurea Ciuc şi Târgovişte, potrivit proiectului prezentat astăzi de oficialii postului în cadrul concursului de frecvenţe organizat de CNA pentru acordarea unor frecvenţe radio generaliste.

Publicitate

Reprezentanţii Grupului Media Camina (G.M.C), parte a trustului Intact, au venit astăzi în faţa CNA pentru a solicita un număr de şapte frecvenţe, cu scopul de a extinde reţeaua Radio ZU în următoarele localităţi:

Câmpulung (Argeş), Miercurea Ciuc (Harghita), Reşiţa (Caraş-Severin), Suceava, Tecuci (Galaţi), Turnu Măgurele (Teleorman) şi Târgovişte (Dâmboviţa). Societatea Media Camina mai deţine şi licenţele postului Romantic FM.

Grupul Media Camina, parte a trustului Intact (controlat de familia Voiculescu), a mai participat şi săptămâna trecută la concursul pentru frecvenţe tematice pentru lansarea unui post de muzica clasică, Radio Figaro, şi pentru extinderea Radio Romantic, dar nu a reuşit să câştige nicio licenţă de la CNA. Mai multe detalii despre acest subiect găsiţi AICI.

Concursul CNA pentru frecvenţele radio generaliste a început ieri şi se va desfăşura pe o perioadă de patru zile şi sunt puse la bătaie 27 de licenţe pentru care se bat 42 de societăţi.

La şedinţa CNA au fost prezenţi patru reprezentanţi ai Grupului Media Camina (GMC): Rodica Minculescu, director general al societăţii, Toni Teşiu, director de programe Radio Zu, Mircea Toader, director licenţe al societăţii GMC, şi Victor Ferezan, director de ştiri al Radio Zu.

În prezent, Grupul Media Camina deţine 37 licenţe de radio, dintre care 35 pentru Radio ZU şi două pentru Romantic FM.

Câteva fragmente din discuţiile de la CNA, pe tema frecvenţelor solicitate de Radio ZU

Rodica Minculescu, director general al GMC:

Am venit în faţa dumneavoastră pentru a ne urma dorinţa de a extinde Radio ZU. (...)
Spre deosebire de competitorii noştri avem cea mai mică reţea radio de staţii locale. În mod firesc, pentru că ne-am născut mult mai târziu. De aceea ducem o competiţie inegală, întrucât dimensiunea reţelei noastre este cea care este... Randamentul pe care îl dă ZU este foarte mare, facem perfomanţe notabile. (...) Am reuşit să conservăm Radio Romantic. Nu ne îmbogăţim din asta, supravieţuim, dar reuşim să susţinem şi Romantinc FM, care are o politică extrem de exclusivistă, de aceea avem foarte puţină reclamă acolo.

Toni Teşiu, director de programe Radio ZU:

Dincolo de muzică şi glume, radioul poate fi o forţă, daca are mijloace financiare.

Laura Goergescu, preşedinte CNA:

Haideţi să ne unim forţele, la emisiunea matinală au acces şi minorii, iar de acolo învăţăm de ce îşi înşeală femeile bărbaţii. Încercaţi să mutaţi matinalul după ora 8.15, după ce au ajuns la şcoală majoritatea minorilor.

Toni Teşiu:

Oamenii rezonează şi la fapte bune, nu doar la glume. Limbajul nu este unul dur, se poate întâmpla asta pentru că vrem să fim în mintea oamenilor aşa cum sunt ei, să le vorbim pe limba lor.

Laura Georgescu:

Luaţi în considerare că la acea oră vă ascultă şi copiii, ei fiind ascultători captivi la ora aceea.
Ar fi bine să mutaţi această emisiune după ora 8.15, când ajung şi întârziaţii la şcoală.

Rodica Minculescu:

Reconfirmăm dorinţa noastră de a echilibra situaţia.

Georgescu:

Nu sunt eu cea care să aprecize calitatea umorului, eu va cer doar o recalibrare.

Rodica Minculescu:

Audienţa pe care o are Radio ZU, în raport cu aria de acoperire, este una foarte bună. Datele de audienţă ne poziţionează pe locul trei, înaintea noastră fiind Kiss FM, colegi care au o reţea mult mai mare şi Radio România.

Toni Teşiu: 

Radioul înseamnă mai mult decât procente, în situaţia în care se întâmplă ceva important în oricare dintre oraşele din România, Radio ZU poate dedica o zi întreagă respectivului eveniment.

Narcisa Iorga, membru CNA:

Vorbiţi despre lucrurile bune pe care le faceţi, însă emisiunile cu care se identifică postul sunt matinalul şi emisiunea lui Mircea Badea. Aceste emisiuni creează cele mai mari probleme de limbaj. Astfel, Radio Zu se identifică cu limbajul vulgar, pentru că cele două emisiuni sunt pline de cuvinte vulgare. Nu sunt de acord cu doamna preşedinte, că după ora 8.15 nu vă mai ascultă copii şi cei de pâna în 18 ani tot copii sunt.

Toni Teşiu:

În stategia noastră nu ne propunem să fim vulgari ca să cucerim ascultătorii. La Radio ZU nu sunt roboţi, ei nu spun "a fost o piesă, urmează altă piesă". Ei vorbesc cu oameni şi despre oameni, iar noi încercăm să-i facem să se simtă bine.

Narcisa Iorga:

Dar reuşiţi să-i faceţi şi pe alţii să se simtă prost. Eu cred că aţi reuşit să schimbaţi nişte comportamtente, în rău, nu în bine.

Ştire în curs de actualizare.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • matinalul zu este slab, multa vorbaraie, glume citite de pe foaie, publicitate mai multa decat muzica, etc. eu am descoperit matinalul bucuresti fm care este ok, multa muzica, concursuri, publicitate aproape 0.
  • Madame Laura Georgesu a fost mituit bine. Propunere la ea de a muta matinalul mai tarziu.. De ce n-a spus sa elimine un astfel de matinal? Ce ne facem ce acei parinti cu mintea ingusta si acei copii de pana in 18 care sunt "obligati" de parinti sa asculte Radio ZU in masina sau acasa?
  • ai dreptate; de fapt asta e nefericirea celorlalte radiouri. Nu ii au pe Buzdugan, Morar sau pe Badea. Soarta :)
  • Zu ii are doar pe Buzdugan, Morar, Badea, in rest e tras la xerox cu celelalte radiouri. Daca saptamna trecuta nu a luat prin Romanti sau Figaro vreo licenta acum vor primi bonus, din pacate.

Trimite un comentariu

sus