Skip to main content

Vocea României: Peste 2,5 milioane de români la ultimele audiţii pe nevăzute

 

juriu vocea romanieiEdiţia de aseară a emisiunii Vocea României, care încheie seria audiţiilor pe nevăzute, a fost urmărită, în medie, de peste 2,5 milioane de telespectatori din toată ţara.

Publicitate

Show-ul de talente de pe Pro TV a ocupat prima poziţie pe toate targeturile de audienţă (naţional, urban şi comercial).

La nivel naţional, emisiunea a fost urmărită de un public de peste trei ori mai mare decât cel de-al doilea post clasat, Antena 1.


Şi în cazul celorlalte două targeturi (urban şi comercial) raportul a fost asemănător.

Emisiunea Vocea României de aseară nu a atins însă performanţa ediţiei trecute, când show-ul a ţinut în faţa televizoarelor mai bine de 2,8 milioane de români. Ediţia din 27 octombrie a fost cea mai urmărită ediţie de până acum, după cum Paginademedia.ro a scris aici.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor din seara Vocea României.

NAŢIONAL.Vocea României a fost urmărită de peste 2,5 milioane de români în fiecare minut. Audienţa postului Pro TV a fost de trei ori mai mare faţă de următorul clasat, Antena 1, care a difuzat filmul de acţiune Curierul (20.30 - 22.30). Show-ul de talente de pe Pro TV s-a încheiat la ora 22.45.

Naţional TV şi Kanal D au fost aproape la egalitate. Naţional TV s-a poziţionat pe locul trei cu reality-show-ul Iubire interzisă. A reuşit să depăşească postul Kanal D, dar la o distanţă foarte mică, având în plus doar 2.000 de telespectatori.

Postul deţinut de trustul Dogan a avut pe intervalul Vocea României 30 de minute din emisiunea lui Mihai Ghiţă, Asta-i România, şi o oră şi 45 de minute din serialul Feriha (în reluare).

Minutul de aur la nivel NAŢIONAL: aproape 3 milioane de telespectatori, la 21.45

URBAN. Show-ul s-a menţinut pe primul loc şi la oraşe. Peste 1,5 milioane de români din mediul urban au urmărit emisiunea de pe Pro TV. Vocea a fost la o distanţă considerabilă de Antena 1, care a avut 523.000 de telespectatori. În mediul urban locul trei a fost ocupat de Kanal D, cu o medie de 334.000 de telespectatori. Naţional TV a căzut pe locul patru, la o distanţă de 85.000 de telespectatori faţă de Kanal D.

Minutul de aur la nivel URBAN: peste 1,8 milioane de telespectatori la 22.47.

COMERCIAL. Emisiunea de pe Pro TV a atras un public tânăr: 882.000 de telespectatori pe minut între 18 şi 49 de ani (15,8 rating pe targetul comercial). Audienţa pe comercial a fost de aproape trei ori mai mare decât a Antenei 1, post la care se uitau 295.000 de persoane din acest segment (5,3 rating). Locul trei a fost ocupat de Prima TV cu 144.000 de telespectatori, în medie pe minut (2,6 rating). Canalul a difuzat, pe intervalul emisiunii Vocea României, comedia Alvin şi Veveriţele.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 2 noiembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, la nivel NAŢIONAL:

Nr. persoane Rtg% Share
Pro TV 2.540.000 13.4 26.0
Antena 1 831.000 4.4 8.5
National TV 683.000 3.6 7.0
Kanal D 681.000 3.6 7.0
Prima TV 481.000 2.5 4.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 2 noiembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, în mediul URBAN:

Nr. persoane Rtg% Share
Pro TV 1.514.000 14.4 27.7
Antena 1 523.000 5.0 9.6
Kanal D 334.000 3.2 6.1
National TV 249.000 2.4 4.5
Prima TV 238.000 2.3 4.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    x factor , mai mare rating decat dansez pt tine
  • iulia iulia
    Ai plictisit oamenii "expertule"....Du-te si lasa-ne cu mizeriile tale propagandiste. Nu ne pasa ce crezi tu.
  • Antonia Antonia
    Asa credeam si eu, insa sigur nu e Sarbu fiindca scrie cu prea multe greseli gramaticale. E doar un trist cu idei putine si fixe: "Show-ul Vocea Romaniei este muuult mai bun ca kix factor!"
  • geo geo
    Si Altii depaseste lejer milionul de privitori cind joaca Steaua in exclusivitate la Digisport...numai ca lumea se fereste sa spuna ca grosul privitorilor il aduce Digisportul...unii mai baga vrajeli de genul TVR1HD...da ma indoiesc ca filmul ala western vechi si bun precum vinul pus la crisma acum 60-70 de ani a avut cine stie ce audienta...e bine ca mediocrii astia de la TVR s-au trezit si nu mai dau meciuri de fotbal din modesta Liga a II-a
  • coco coco
    (catre fanii a1) La audientele astea (adica de 3 ori peste urmatorul clasat, recte a1), PROul nu are nevoie sa plateasca pe nimeni ca sa il vorbeasca de bine. E bun si atat.
  • Expertul F.C., Expertul F.C.,
    Show-ul Vocea Romaniei este muuult mai bun ca kix factor!
  • CosmiX CosmiX
    daca asa crezi tu, nu inseamna ca asa si este...e un show slabut si interesat...se vede asta de la o posta. doar credulii mediocrii de incred in astfel de emisiuni
  • dan dan
    Dar "si altii" cit au avut, ca a fost la concurenta cu meciul Stelei?
  • ANTIBASE ANTIBASE
    Nu ti-ai dat seama ? Este Adrian Sarbu !
  • geo geo
    Serialul de pe Kanal D este la fel de slabut precum Iffet...si are cam acceasi poveste ca Ifffet...iar cifrele spun tot: Kanal D nu este pe pozitia obisnuita.
  • mircea mircea
    Expertule ...mi se pare mie sau tu esti obsedat de prostv..Iti dau astia sa mananci..te imbraca ....ce iti fac ??
  • Expertul F.C., Expertul F.C.,
    Vocea Romaniei e cel mai tare show muzical, mult peste kix factor.
  • daniel daniel
    Nu pot sa cred. Chiar este revoltator sa vada cu Iubire Interzisa a facut mai multa audienta decat serialul de pe Kanal D.

Trimite un comentariu

sus