Skip to main content

Cum s-a văzut pe TV anunţul lui Ponta despre noua autostradă: Digi 24 şi Antena 3, obiective. B1 TV, burtieră pe alt subiect

 

capturi TV ponta

Publicitate

BURTIERĂ LA MINUT. Premierul Ponta a anunţat în urmă cu puţin timp compania care se va ocupa de tronsonul Comarnic-Braşov, conferinţă transmisă de toate cele cinci televiziuni de ştiri.

Subiectul s-a văzut diferit pe burtierele posturilor de televiziune. Digi 24 şi Antena 3 au prezentat sec informaţia. „Neocieri finale pentru Comarnic - Braşov”, anunţă Digi 24 pe burtieră, în timp ce Antena 3 titrează: „Se anunţă câştigătorul pentru autostradă”.

Postul Realitatea TV se arată reţinut şi titrează: „Comarnic - Braşov, poate în 2016”.

România TV anunţă , în stilul bombastic, Cea mai mare bancă germană dă bani pentru autostradă.

Pe de altă parte, burtiera B1 TV era la alt subiect, ce-i drept tot cu Victor Ponta personaj principal. Este vorba despre concluziile raportului Inspecţiei Judiciare, care a fost prezentat în şedinţa Consiliului Superior al Magistraturii (CSM).

Astfel, postul de ştiri a titrat minute bune concluzii din raportul respectiv: „Ponta, criticat dur de magistraţi”, „CSM ar putea sesiza inspecţia judiciară în cazul lui Şova”, „Raport: Declaraţiile induc un sentiment de nesiguranţă”. Abia după cinci minute, postul de ştiri a titrat pe burtieră: „Lucrările la Comarnic - Braşov încep în aprilie”.

Paginademedia.ro prezintă în continuare câteva capturi din timpul conferinţei lui Victor Ponta:

Capturaţi ecranul complet 16.01.2014 111621.bmp Capturaţi ecranul complet 16.01.2014 111541.bmp Capturaţi ecranul complet 16.01.2014 111537.bmp Capturaţi ecranul complet 16.01.2014 111520.bmp Capturaţi ecranul complet 16.01.2014 111517.bmp

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • hai sa nu dramatizam.faptul ca a prezentat stirea cu 5 minute mai tarziu nu e de condamnat. Asa putem sa o luam si invers cand Basescu a dat declaratii importante de la Cotroceni si toate televiziunile de stanga-dreapta au prezentat stirea cu fast, mai putin Antena 3 care n-a mentionat absolut nimic. Macar B1 a avut doar un delay.
  • Da, s-a aliniat si Digi la politica USL.Felicitari!Daca si Palada a ajuns la emisiunile lor, saptamana viitoare il asteptam pe soferul lui Ponta,profesorul de drept al palgiatorului precum si femeia de serviciu de la Palatul Victoria.
  • Pai ce sa zic... clar Digi 24 singura televiziune de stiri cu titluri foarte bine alese, bravo, digi 24!

Trimite un comentariu

sus