Skip to main content

Ce au urmărit românii în primele zile ale anului: ştiri şi filme. Mr Bean şi Călugărul antiglonţ, în top

 
Mr Bean
Mr Bean

Publicitate

Românii şi-au petrecut începutul lui 2014 în faţa televizoarelor şi au „mâncat” ce li s-a dat: ştiri şi filme de dimineaţă până seara. În prima zi a anului, Ştirile Pro TV au condus audienţele, ca şi pe 30 şi 31 decembrie 2013.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa celor mai importante programe din 1 şi 2 ianuarie 2014:

1 IANUARIE. Cel mai urmărit program al zilei a fost Ştirile Pro TV de la ora 19, prezentat de Oana Andoni, cu o medie de 2,5 milioane de telespectatori în fiecare minut. Dintre aceştia, aproape 1,2 milioane de persoane erau din mediul urban.

Locul doi din prima zi a anului a fost al Antenei 1, cu Mr Bean, urmărit de peste două milioane de persoane din întreaga ţară. Bean a concurat cu filmul Salt, cu Angelina Jolie în rol principal, care a fost urmărit de 1,7 milioane de persoane.

Jim Carey face încă audienţe cu Masca, film care a devenit o „tradiţie” de anul nou. Producţia, difuzată în timpul zilei, de la 14.30, a fost urmărită de peste un milion de persoane din întreaga ţară.

Audienţa principalelor programe TV miercuri, 1 ianuarie

MIERCURI, 1 IANUARIE Post TV NATIONAL URBAN
Stirile Pro TV Pro TV 2.545.000 (13,4 RTG) 1.175.000 (11,2)
Mr Bean in vacanta Antena 1 2.091.000 (11) 1.163.000 (11,1)
Salt Pro TV 1.720.000 (9) 1.036.000 (9,9)
Observator 19 Antena 1 1.622.000 (8,5) 890.000 (8,5)
Observator 16 Antena 1 1.614.000 (8,5) 817.000 (7,8)
Observator special Antena 1 1.556.000 (8,2) 933.000 (8,9)
Masca Pro Tv 1.080.000 (5,7) 534.000 (5,1)
Matilda Pro TV 1.038.000 (5,5) 591.000 (5,6)
Rupe-tot Pro TV 903.000 (4,7) 535.000 (5,1)
Asterix si Obelix: Misiune cleopatra Antena 1 768.000 (4) 515.000 (4,9)

2 IANUARIE. Ştirile Pro TV nu au mai fost pe primul loc şi în a doua zi a anului 2014. Filmul Călugăr antiglonţ a deţinut supremaţia, cu o medie de 2,5 milioane de persoane din întreaga ţară, dintre care aproape 1,3 milioane erau din mediul urban. Ştirile de la Pro TV au ocupat locul al doilea, cu o medie naţională de 2,3 milioane de telespectatori.

Filmul din prime-time al Antenei 1, animaţia O poveste încâlcită, a ocupat locul al treilea în audienţele zilei, cu o medie de aproape două milioane de telespectatori, la nivel naţional, dintre care 991.000 de persoane erau din mediul urban.

Audienţa principalelor programe TV joi, 2 ianuarie

JOI, 2 IANUARIE Post TV NATIONAL URBAN
Calugar antiglont Pro TV 2.571.000 (13,5 RTG) 1.277.000 (12,2)
Stirile Pro TV Pro TV 2.354.000 (12,4) 1.057.000 (10,1)
O poveste incalcita Antena 1 1.944.000 (10,2) 991.000 (9,5)
Observator 19 Antena 1 1.937.000 (10,2) 967.000 (9,2)
Observator special Antena 1 1.597.000 (8,4) 856.000 (8,2)
Observator 13 Antena 1 1.293.000 (6,8) 615.000 (5,9)
Observator 16 Antena1 1.275.000 (6,7) 630.000 (6)
Joc final Pro TV 1.268.000 (6,7) 843.000 (8)
Domnul Deeds: Mostenitor fara voie Pro TV 1.222.000 (6,4) 658.000 (6,3)
Hachiko: Povestea unui caine Pro TV 1.149.000 (6) 681.000 (6,5)

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    in lume avem mii de actori, dar numai cativa comedianti, bravo a 1 , r atkinson este mai mare decat 100 de actori de la hollyood
  • mad79 mad79
    Ma mir ca un rasuflat ca Bean,a fost inaintea filmului cu Angelina Jolie!
    Arata cat de retro e romanul!!!
  • Marius Marius
    Extrem de buna audienta Bulletproof Monk, o sa fie in topul filmelor pe urban pe anul 2014. Iar Antena cu 2 filme noi a reusit si ea sa intre in top, ca altfel...
  • alex alex
    2.091.000 s-au uitat la un mascarici in vacanta ? wow

Trimite un comentariu

sus