Skip to main content

După ProSport şi ProMotor se distribuie gratuit cu Ziarul Financiar

 

ProMotorSCHIMBARE DE FORMAT. Revista ProMotor va fi distribuită lunar împreună cu Ziarul Financiar, gratuit pentru toţi abonaţii cotidianului Ziarul Financiar (ZF), anunţă agenţia Mediafax, care face parte din grupul de presă ce editează ambele publicaţii.

Publicitate

În noul său format, revista auto ProSport şi-a adaptat conţinutul pentru a se adresa cititorului de business, potrivit unui comunicat de presă.

Această modificare a fost anunţată la scurt timp după apariţia pe piaţă a ediţie din luna februarie a revistei ProMotor.

Revista lunară ProMotor, editată de Mediafax Group, a avut, potrivit ultimelor cifre de la BRAT (iul.-sept. 2013), un tiraj brut de 6.500 de exemplare. Publicaţia s-a vândut, în perioada analizată de Biroul Român de Audit al Tirajelor Transmedia, în aproape 3.300 de exemplare, în medie pe ediţie.

Potrivit cifelor BRAT (iulie - septembrie 20130), Ziarul Financiar s-a vândut în 7.910 exemplare în medie pe ediţie, dintre acestea 7.405 prin abonamente. Doar 505 exemplare se vând "cu bucata".

Adrian Mihălţianu, redactor şef ProMotor:

"Noul format al revistei ProMotor este mai adaptat segmentului de cititori business, atât prin aspectul fresh şi elegant, cât şi prin modul de abordare al subiectelor, deopotrivă concis şi entertaining. În plus, atenţia nu e concentrată doar pe automobil ca actor principal, acesta fiind acum încadrat într-un decor mai larg, în care maşina a devenit un liant important pentru multiplele activităţi şi pasiuni ale omului modern", a spus Mihălţianu.

Reamintim că pe data de 9 decembrie 2013, cotidianul ProSport şi-a încetat apariţia cotidiană pe hârtie. În ultima lună a anului trecut, ProSport a fost tipărit săptămânal, ca supliment al Ziarului Finaciar. Începând din luna decembrie a anului trecut, ProSport a fost tipărit săptămânal, ca supliment al Ziarului Finaciar.

Citeşte şi:

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Cand o sa dispara si ZF o sa se intrebe cu ce au gresit... Urmatorul pas va fi probabil suplimentul de piata farmaceutica al ZF "Ce se intampla doctore?", tot cu o extindere a targetului si o focusare pe managerii din industria farmaceutica :)
  • Nu am pierdut nimic, e plina de advertoriale si gargara laudativa, adica o uber-plictiseala. By the way, cititorul de business nu citeste reviste ca sa vada ce masina sa isi cumpere, deci iar se adreseaza aiurea in tramvai la un public-tinta inexistent.

Trimite un comentariu

sus