Skip to main content

Schwartzenberg, despre ruperea Realităţii TV, pentru European Jewish Press

 

elan_schwartzenberg_capitalAgentia israeliană de presă European Jewish Press a publicat astăzi un articol în care îl citează pe omul de afaceri Elan Schwartzenberg, fostul proprietar al postului Realitatea Tv, spunând "coşmarul meu este cauzat 50% de antisemitism şi 50% de bătălia murdară pur politica" pentru controlul televiziunii de ştiri, notează HotNews.ro.

Publicitate

"Coşmarul meu este cauzat 50% de antisemitism şi 50% de bătălia murdară, pur politică pentru controlul staţiei TV şi al intereselor financiare, în aşteptarea alegerilor generale din noiembrie", este citat Elan Scharzenberg în materialul publicat de European Jewish Press.

EJ Press îl prezintă pe Elan Schwartzenberg drept un "om de afaceri şi filantrop romano-israelian, care a deţinut o companie media şi o staţie de televiziune înainte ca aceasta sa falimenteze şi care a fost pus sub acuzare în decembrie pentru presupusa fraudă şi evaziune fiscală".

Agenţia scrie ca Schwartzenberg a fost un "om de afaceri de succes" care a cumparat Realitatea TV, "operand precum un CNN local", in mai 2011.

Elan Schwartzenberg, despre ruperea postului Realitatea TV în două televiziuni

Elan Schwartzenberg este citat, de agenţia evreiască, descriind ruperea Realitatea TV în doua televiziuni şi apariţia România TV, post controlat de Sebastian Ghiţă.

Cum relatează European Jewish Press scindarea Realitatea TV?

Fostul manager al staţiei, Sebastian Ghiţă, care a devenit membru al Parlamentului şi este un prieten apropiat al premierului Victor Ponta, şi-a înfiinţat o nouă televiziune numită RTV, o clonă perfectă pentru RLT Tv, despre care Schwartzenberg afirmă că "era operată în studiourile şi birourile mele, cu echipamentul meu tehnic, în timp ce eu eram forţat să plec şi să pierd o felie importantă din cota de piaţă a postului, aproape 50% din bugetul anual de publicitate".

Elan Schwartzenberg: "Au preluat controlul companiei, iar eu am pierdut cei 20 de milioane de euro investiţi"

"Cu ajutorul abuziv al unui judecator, au preluat controlul companiei din mainile mele, iar eu am pierdut cei 20 de milioane de euro investiti, in pofida unei decizii in favoarea mea, luata de o instanta superioara. Mai mult, ca sa se asigure ca nu tulbur preluarea ostila a statiei TV, media au fost inundate cu articole despre acuzatii penale impotriva mea, niciuna dintre ele bazata pe fapte reale", mai spune Schwartzenberg în articolul publicat de agenţia European Jewish Press.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Problema nu e ca a aparut RTV. Problema e ca Realitatea a fost furata... Cine poate nega asta?
  • RTV-ul nu ar fi aparut daca cineva nu s-ar fi grabit sa mute Realitatea TV.
    Genul acesta de lucruri se fac asezat, o mutare dureaza cateva luni, construiesti sau inchiriezi un nou sediu, echipezi acel sediu, cumperi (si) echipamente noi (pentru ca nu poti opri emisia in vechiul sediu) si la urma muti si echipa in noul sediu.
    Realitatea la mutarea in noul amplasament a emis dintr-un cort si a avut o echipa incropita in graba, parte din vechea echipa.
    Daca lucrurile se faceau ca la carte RTV-ul nu avea motiv sa existe.
  • Neregulile grave financiare, ca sa fiu decent, nu au legatura cu etnia sau religia. Exista legi si un stat de drept. Ai gresit platesti si gata. Nu te ascunzi in spatele unor oameni care chiar au suferit. Élan, fii barbat. Sorin Beraru macar nu a avut tupeul sa se cocoate pe morminte. S-a ascuns in Israel si nu a mai comentat. Fa la fel macar.

Trimite un comentariu

sus