Skip to main content

Cristian Leonte, singur cu invitatul la După 20 de ani. Câţi români s-au uitat la prima ediţie fără Claudiu Pândaru şi Cristian Hostiuc

 
Dupa 20 de ani 27 aprilie
Dupa 20 de ani 27 aprilie

Dupa 20 de ani 27 aprilie

Publicitate

Ambasadorul Franţei, Philippe Gustin, a fost intervievat, la emisiunea După 20 de ani, doar de Cristian Leonte, prezentatorul emisiunii de pe Pro TV. Duminică a fost prima ediţie fără jurnaliştii Cristian Hostiuc şi Claudiu Pândaru în platou.

Câţi români s-au uitat?

Înainte de cifre, reamintim că, săptămâna trecută, jurnaliştii Claudiu Pândaru (Mediafax Group) şi Cristian Hostiuc (Ziarul Financiar) au fost anunţaţi că nu vor mai fi prezenţi în emisiunea După 20 de ani, de pe Pro TV, după cum Paginademedia.ro a scris în exclusivitate, aici.

În comparaţie cu ultima emisiune în care au fost prezenţi cei doi ziarişti (cea din 13 aprilie), ediţia de duminică a avut audienţe mai scăzute la nivelul întregii ţări şi la oraşe, dar egale pe segmentul comercial.

Audienţele de duminică:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, După 20 de ani de duminică a fost urmărită de aproape 270.000 de români în fiecare minut. Pe naţional, emisiunea de pe Pro TV a fost pe poziţia a patra în audienţe, după Antena 1 (care difuza reluarea Te cunosc de undeva) şi Antena 3.

Pe 13 aprilie (ultima ediţia în formula Leonte-Pândaru-Hostiuc), cu ambasadorul Marii Britanii invitat, După 20 de ani avea o medie de aproape 400.000 de români pe minut şi era pe primul loc în clasament.

URBAN. La nivel urban, emisiunea de pe Pro TV a fost urmărită, duminică, de 190.000 de orăşeni pe minut. Pro TV a fost pe locul doi, după Antena 1.

Pe 13 aprilie, media După 20 de ani a fost de 223.000 de telespectatori pe minut în mediul urban, fiind pe prima poziţie.

COMERCIAL. Pe targetul între 18 şi 49 de ani, emisiunea După 20 de ani cu Cristian Leonte a fost văzută de 117.000 de telespectatori pe minut (cifră apropae.

Pe segmentul comercial, Pro TV a fost duminică pe primul loc pe intervalul de difuzare.

Audienţa posturilor TV duminică, 27 aprilie, pe intervalul emisiunii După 20 de ani, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 354.000 1.9 8
2 TVR 1 312.000 1.7 7
3 Antena 3 309.000 1.7 7
4 Pro TV 266.000 1.4 6
5 Disney 213.000 1.2 4.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 27 aprilie, pe intervalul emisiunii După 20 de ani, în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 231.000 2.3 9.8
2 Pro TV 190.000 1.9 8
3 TVR 1 173.000 1.7 7.4
4 Antena 3 151.000 1.5 6.4
5 Romania TV 111.000 1.1 4.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 27 aprilie, pe intervalul emisiunii După 20 de ani, pe segmentul COMERCIAL:

Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 117.000 2.3 11.2
2 Antena 1 114.000 2.2 10.9
3 TVR 1 61.000 1.2 5.8
4 Kanal D 61.000 1.2 5.9
5 Romania TV 42.000 0.8 4

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mm, n-ai auzit de cei doi????!!!! Atunci ce plm te bagi in seama vis a vis de articolul asta...decat sa pari un retardat jurnalistic mai bine nu mai apari si-ti bagi capul la cutie sa nu te mai vedem...
  • Este o emisiune prea curata ca sa faca audienta pe toate targeturile. Dar ce este mult mai comic faptul ca toate televiziunile preiau imaginile Duminica.

Trimite un comentariu

sus