Skip to main content

EVZ: Cine sunt „creativii” din spatele campaniilor pentru europarlamentare

 
Campanie europarlamentare
Campanie europarlamentare

Foto: evz.ro
Foto: evz.ro

Publicitate

Evenimentul zilei a publicat în ediţia de astăzi un material despre cei care se ocupă de campania electorală a candidaţilor din România la Parlamentul European. PSD lucrează cu firma lui Bogdan Teodorescu şi Dan Sultănescu, PNL a apelat la Tempo Advertising, PMP colaborează cu firma „La Palat”, în timp ce democrat-liberalii spun că nu au avut bani pentru a contracta o firmă de consultanţă, scrie Evenimentul Zilei în ediţia de astăzi.

La PSD, de identitatea vizuală a campaniei se ocupă analiştii Bogdan Teodorescu şi Dan Sultănescu, prin Fundaţia Multimedia, susţin surse social- democrate. Teodorescu este aici preşedinte de onoare, iar Sultănescu ocupă poziţia de director executiv.

Potrivit informaţiilor din mass-media, cei doi se ocupă de mai mulţi ani de imaginea PSD, dar şi de cea a lui Victor Ponta. Teodorescu şi Sultănescu controlează şi Centrul de Studii şi Cercetări Infopolitic (CSCI), care efectuează cercetări sociologice.

Pentru campania europarlamentară din acest an, consilierii PSD au apelat la motive populare şi la sloganul „Mândri că suntem români”, iar candidaţii alianţei PSD-UNPR-PC sunt eclipsaţi pe afişe de imagini simbolice pentru România.

Strategii PNL s-au gândit la microbişti

În ceea ce priveşte PNL, după ce Crin Antonescu a renunţat la serviciile lui Niels Schnecker, liberalii au contractat servicii de consultanţă doar pentru partea de afişe, clipuri de campanie şi alte materiale vizuale şi vor lucra cu firma Tempo Advertising, companie cu care PNL a mai lucrat şi în trecut, au declarat surse liberale pentru EVZ.ro.

Sloganul campaniei „Euro-Campioni la fapte” a fost ales pentru că pe 24 mai, cu o zi înainte de europarlamentare, are loc finala Ligii Campionilor la fotbal.

Partidul Mişcarea Populară a ales să lucreze pentru materialele de campanie cu firma lui Ştefan Lungu, fost moderator la televiziunea publică. Aceasta se numeşte „La Palat”.

După capul lor

Lipsa banilor i-a determinat pe democrat-liberali să acţioneze singuri în această campanie, fără ajutorul unei firme de consultanţă.

„Nu lucrăm cu nici o firmă. Totul s-a făcut cu cei de la biroul de presă al partidului şi cu cei de la TDL”, a declarat şeful campaniei, Gheorghe Flutur.

„Preţurile cerute de firme sunt prea mari, iar cei care aleg sunt tot oamenii din partid”, a arătat şi vicepreşedintele Sulfina Barbu.

În teritoriu, pedeliştii au mână liberă să adauge elemente pe afişe, cum ar fi pozele liderilor locali care au notorietate şi pot aduce voturi. Şi Forţa Civică (FC) a procedat la fel.

„Avem trei oameni, membri şi voluntari, care formează un grup intern de creaţie şi comunicare”, a spus secretarul general al FC, Ştefan Pirpiliu, precizând că pentru pliante s-au inspirat de la Forza Italia.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Importanta mea informatie este, ca pe langa astia toti care sunt platiti pentru promovarea pionilor partidelor,cu mii de euro din banii nostri, mai exista si echipe omogene, de mai mica anvergura, care lucreaza cel putin la fel de eficient, pentru candidatii seriosi,independenti. Un exemplu, care, dupa mine, o sa arate publicitatii si p.r.-ului politc autohton ce inseamna profesionalismul, este echipa"Specialist in Comunicare",cea care"ambaleaza motoarele"pentru un candidat independent serios,cel mai serios!

Trimite un comentariu

sus