Organizaţia IAA (International Advertising Association) a primit anul acesta trofeul Superbrands Honorary Recognition pentru „succesul remarcabil în coagularea unei industrii care a transformat creativitatea românească în brand de ţară”, în cadrul Galei Superbrands-România on Stage, care a avut loc aseară în Capitală.
În cadrul fiecărei ediţii a programului, Superbrands România acordă acest trofeu onorific unei personalităţi, unei asociaţii/organizaţii, unui proiect, sau unei iniţiative care demonstrează creativitate remarcabilă, talent şi inovaţie în promovarea culturii de branding printr-o comunicare excepţională, contribuind la progresul pieţei şi al societăţii în general.
Superbrands România a lansat cea de-a şasea Carte Superbrands pentru România şi a decernat trofeele Superbrands, marcându-se astfel finalizarea ediţiei 2013/2014 a Programului Superbrands, dedicat recunoaşterii performanţei excepţionale în branding.
Cele 34 de branduri care au primit statutul de Superbrand în 2013/2014:
Castigatorii Superbrands |
---|
Always |
Aqua Carpatica |
Ariel |
Avon |
Bonduelle |
Borsec |
Cargus |
Catena |
Carturesti |
Dacia |
DHL |
Fairy |
Floriol |
Furazolidon Terapia |
Gerovital |
Gillette |
Head & Shoulders |
Humana |
Jolidon |
Lidl |
JW Marriott |
Medlife |
Mobexpert |
Nivea |
Ocean Fish |
Orange |
Pampers |
Persil |
Raiffeisen Bank |
Rigips |
Rom |
Scotch Brite |
Sensiblu |
Unicredit Tiriac Bank |
Invitaţii Galei Superbrands au fost Paula Seling si Ovi, artiştii care vor reprezenta România la Eurovision.
Criteriile de selecţie a celor 34 de branduri care au primit titlul de superbrand
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
- Brandurilor eligibile pentru statutul Superbrands au fost desemnate în baza metodologiei internaţionale Superbrands care cuprinde două etape importante.
- În prima etapă, Consiliul Superbrands, alcătuit din 25 de specialişti în management, marketing, comunicare şi branding, a asigurat selecţia calitativă a listei de branduri, evaluând 1.395 de branduri din 52 de categorii.
- Criteriile luate în considerare în procesul de selecţie au fost încredere, calitate şi diferenţiere pe piaţă, aplicate în toate programele ce se desfăşoară în lume.
- În urma acestei selecţii, 578 de branduri calificate au fost incluse în cercetarea de piaţă, realizată de către Superbrands România cu sprijinul IPSOS, pe un eşantion reprezentativ de 1.500 de consumatori români, la nivel urban.
- Rezultatele finale ale cercetării reflectă opţiunile consumatorilor români pentru cele 300 de branduri eligibile pentru statutul de Superbrand pe piaţa din România.
Comentarii
Ati scris zeci de litere despre metodologia sondajului, dar nu v-ati intrebat o secunda de ce nu apar Coca-Cola, Vodafone, BCR, etc.
In schimb, apare Ocean Fish.
Cei care scot aceasta carte, din ce bani o tiparesc?
Din ce bani au fost platiti Paula Seling si Ovi?
Party-ul de la Marriott a fost platit cu un Superbrand pentru JW Marriott.
Cea mai caraghioasa faza este cea cu cei 25 de specialisti!!!
25 de specialiști în management, marketing, comunicare și branding, au asigurat selecția calitativă a listei de branduri.
N-am mai auzit asa titulaturi pompoase pentru niste oameni de vanzari de publicitate.