Skip to main content

Tolontan: Sunt mari şanse ca agenţiile de publicitate să modifice "Ordonanţa Voiculescu"

 
televizor
televizor

televizorSupranumită ”Ordonanţa Voiculescu”, pentru că televiziunile Intact au fost cele care au iniţiat-o, măsura prin care banii de publicitate TV ai clienţilor nu mai treceau prin agenţii, scoţîndu-i pe publicitari din sistemul de facturare şi afectîndu-le rebate-ul, are mari şanse să fie schimbată, scrie Cătălin Tolontan pe blogul său.

Publicitate

Jurnalistul spune că o persoană din industria de publicitate din România, aflată la o conferinţă internaţională, şi-a anunţat astăzi informal partenerii că "lucrurile s-au rezolvat". Tolontan nu a dat numele persoanei care a făcut acest anunţ informal.

Redactorul-şef de la Gazeta Sporturilor mai citează o sursă care spune că ”Se aşteaptă ca Ordonanţa să fie modificată astfel încît clientul să poată opta să treacă fluxul financiar prin agenţie, exact ca înainte de Ordonanţă”.

Neoficial, informaţia că ”schimabrea e iminentă” a fost confirmată din mai multe agenţii de media, potrivit lui Tolontan.

Radu Florescu, preşedintele UAPR, forul agenţiilor de publicitate, ar fi avut o întîlnire cu Victor Ponta, care ar fi agreat schimbările, potrivit sursei citate.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ce treaba are ordonanta asta cu Voiculescu? Asa rau ati ajuns, ca trebuie sa bagati numele lui sa obtineti viewuri in plus?
  • Ordonantza a creat destule perversiuni , inclusiv ca tv-uri mai mici dar si mai mari au continuat sa plateasca in formule mascate( contracte de consultanta, studii de piatza, etc ) rebate-uri agentiilor . Chiar Intact-ul plateste rebate-uri agentiilor prietene... Asadar , sa nu fim naivi, rebate-urile nu au disparut , poate s-au micsorat si poate ca presiunea pe furnizorii nontv a crescut dar , asa cum drept graiesti, veniturile agentiilor nu au scazut prea tare...au crescut insa veniturile statiilor/grupurilor tv mari, asa cum era de anticipat.
  • Ce bine. Asta inseamna ca mai scapa de presiune ceilalti platitori de rebate-uri catre patronii agentiilor de publicitate. Ca doar nu credeti ca veniturile lor s-au diminuat.

Trimite un comentariu

sus