Skip to main content

Vodafone vrea să bată recordul pentru cea mai lungă convorbire. Doi tineri trebuie să stea de vorbă peste 54 de ore

 
campanie vodafone
campanie vodafone

campanie vodafone

Publicitate

CAMPANIE. Vodafone vrea să bată recordul mondial pentru cea mai lungă convorbire telefonică. În acest demers au fost cooptaţi cei mai noi protagonişti ai campaniei Vodafone, Alin, din Bucureşti, şi Andreea din Timişoara, care au o relaţie la distanţă.

Cei doi trebuie să comunice peste 54 de ore şi 4 minute pentru a bate recordul. Ei au început deja să vorbească la telefon de ieri, 8 iulie, de la ora 13.00.

Convorbirea lor este transmisă în direct, prin streaming video, pe pagina de Facebook a Vodafone România, în aplicaţia „Dragoste fără limite”, care poate fi accesată, AICI.

Pe toată durata evenimentului, fiecare dintre ei se va afla într-un magazin Vodafone: Alin este în magazinul din Calea Moşilor, Bucureşti, iar Andreea, în magazinul din Strada Augustin Pacha nr 2, în Timişoara.

Pentru ca initiativa sa fie omologata de catre expertii de la Guiness World Record, trebuie indeplinite o serie de conditii, cum ar fi:

  • Subiectele de discutie nu trebuie sa se repete pe durata întregii conversaţii;
  • Fiecare participant trebuie să îşi aducă propria contribuţie în dialog şi să nu facă pauze mai lungi de 10 secunde;
  • Convorbirea trebuie să aibă sens logic, iar răspunsurile scurte de tipul “da”/”nu” nu sunt acceptate;
  •  Conversaţia este tradusă simultan de traducători specializaţi în aşa fel încât să poată fi urmărită de către experţii Guiness;
  • În timpul pauzelor, apelul trebuie să rămână activ;  dacă dintr-un motiv sau altul, apelul este întrerupt, reconectarea trebuie să se facă în maximum 30 de secunde;
  • Cei doi protagonişti au dreptul la 5 minute pauză după fiecare oră completă de conversaţie; iar pauzele pot fi cumulate. Celor doi le este permis să mănânce şi să bea în timp ce vorbesc la telefon;
  • Telefoanele mobile utilizate in timpul convorbirii se pot tine la incarcat pe tot parcursul evenimentului;
  • Cei doi au dreptul sa foloseasca o lista de subiecte de discutie, iar publicul este invitat sa intervina cu propuneri pentru alte subiecte.

Noul spot pentru abonamentele Vodafone RED se înscrie în campania de comunicare “Românii au iniţiativă”. Campania este construită în jurul unor personaje reale, care îşi spun poveştile şi explică modul în care serviciile Vodafone le-au îmbunătăţit viaţa. Alin Popa (30 de ani, Bucuresti) şi Andreea Drăgoi (26 de ani, Timisoara) sunt amândoi actori şi s-au cunoscut în 2009, la un spectacol de teatru, iar de atunci formează un cuplu.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Cu asa reguli stricte n-au nici o sansa sa depaseasca nici 1 zi.
  • Mai bine ar face ceva util pentru clienţi şi ar reduce preţurile decât să investească în campanii de astea prosteşti.

Trimite un comentariu

sus