Skip to main content

PROFIL. MasterChef şi Hell’s Kitchen, public asemănător. Cine s-a uitat la cele două show-uri culinare, din care a ieşit câştigător MasterChef.

 
PROFIL. MasterChef şi Hell’s Kitchen, public asemănător. Cine s-a uitat la cele două show-uri culinare, din care a ieşit câştigător MasterChef.

Hell's MasterChef

Publicitate

Dacă pe intervalul de bătaie dintre Vocea României şi X Factor profilul celor două emisiuni era diferit (după cum Paginademedia.ro a scris aici), nu acelaşi lucru se poate spune despre show-urile culinare.

Luni seara, MasterChef (Pro TV) a câştigat la distanţă în competiţia directă cu Iadul Bucătarilor de pe Antena 1. Profilele celor două show-uri sunt însă asemănătoare. Antena 1 a avut mai puţin telespectatori decât Pro TV, dar structura publicului a fost aproape aceeaşi, cu mici diferenţe.

Înainte de analiza detaliată, iată ce s-a întmplat la show-urile muzicale:

VOCEA ROMÂNIEI vs. X FACTOR. Vocea României a avut un public ceva mai tânăr şi a stat mai bine la capitolul studii superioare. X Factor a avut un procent mai mare de femei. Pe categorii de vârstă, şi Vocea şi X Factor au avut aproape acelaşi procente la publicul până în 25 de ani. După acest nivel, încep diferenţele, la Antena 1 ponderea publicului peste 65 de ani fiind dublă.

Luni seara, MasterChef a avut o medie de 1,5 milioane de telespectatori pe minut, dintre care 820.000 de orăşeni. La Iadul bucătarilor de pe Antena 1 s-au uitat 838.000 de români, dintre care 547.000 de la oraşe. Cifrele, aici.

Profilele emisiunilor:

După gen:

MasterChef: 46,5% au fost bărbaţi, 53,5% femei
Iadul bucătarilor: puţin mai multe femei – 58,7%. Bărbaţii au reprezentat 41,3%

După vârstă:
În general, grupele de vârstă au reprezentări apropiate la cele două emisiuni. Sunt câteva diferenţe:

Iadul bucătarilor de pe Antena 1 a avut o reprezentare ceva mai bună decât MasterChef pe segmentul de vârstă de până în 25 de ani. Astfel, peste un sfert din publicul Hell’s Kitchen a fost din această zonă (25,6%, faţă de 21,9% din publicul MasterChef).

De remarcat şi diferenţa la copii: 9% din publicul Hell’s avea între 4 şi 11 ani, faţă de 6,4 la MasterChef.

MasterChef a stat mai bine decât Iadul bucătarilor pe segmentul 35 – 44 de ani. Aproape 27% din publicul emisiunii de pe Pro TV a fost din această zonă de vârstă.

După educaţie:

Profilul publicului după educaţie este aproape identic: 17,9% din public cu studii superioare la Pro TV, 17% la Antena 1, 27% din telespectatori cu studii primare la Pro TV, 28,2 la Antena 1.

După reşedinţă:

După mărimea localităţii au fost câteva diferenţe între programe. MasterChef a avut o aproape 45% dintre telespectatori de la ţară (faţă de 35% la Iadul bucătarilor).
Din publicul Hell’S Kitchen, 15,7% din telespectatori au fost din Bucureşti. De la MasterChef, 10,8% din public a fost din Capitală.

Profilul publicului MasterChef şi Hell’s Kitchen – Iadul bucătarilor, pe intervalul de intersecţie, luni, 29 septembrie:

Profile MasterChef - Hell's Kitchen

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Andrei Andrei
    subscriu
  • Tudor Tudor
    E bine ca se uita multi copii la Hell K! Chiar au ce invata. Asa tre sa vorbesti ca sa reusesti in viata!

Trimite un comentariu

sus