Show-ul MasterChef și-a adjudecat primul loc la nivel național și comercial, însă nu și la orașe, unde fruntaș a fost Kanal D, care a difuzat serialul Trădarea. Hell`s Kitchen a fost la treilea la nivel național și pe publicul comercial și pe patru la orașe, unde a fost depășit de Antena 3.
Publicitate Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele posturilor TV pe intervalul show-ului MasterChef:
NAȚIONAL. În total, MasterChef a fost urmărit de 1,7 milioane de persoane din întreaga țară, în fiecare minut de difuzare. Locul al doilea i-a revenit postului Kanal D care a avut 1,5 milioane de privitori cu serialul turcesc. Antena 1 a fost pe locul al treilea, cu emisiunea Hell`s Kitchen, având cifre la jumătate față de Kanal D.
URBAN. Kanal D a fost fruntaș la orașe, cu o medie de 861.000 de telespectatori, în timp ce Pro TV a fost la mică distanță cu 828.000 de persoane. Antena 1 a fost pe locul patru cu 406.000 de telespectatori pe minut.
COMERCIAL. MasterChef a condus pe publicul comercial cu 530.000 de telespectatori, locul doi fiind al Kanal D. Show-ul de gătit de pe Antena 1 a avut cifre la jumătate față de Pro TV, 251.000.
Audiența posturilor TV, luni, 17 noiembrie, pe intervalul de intersecție MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel NAȚIONAL:
NATIONAL
Post
Nr persoane
Rtg (%)
Shr (%)
1
Pro TV
1.696.000
9,2
17,1
2
Kanal D
1.530.000
8,3
15,4
3
Antena 1
719.000
3,9
7,3
4
Antena 3
712.000
3,8
7,2
5
TVR 1
480.000
2,6
4,8
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
Audiența posturilor TV, luni, 17 noiembrie, pe intervalul de intersecție MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel URBAN:
URBAN
Post
Nr persoane
Rtg (%)
Shr (%)
1
Kanal D
861.000
8,6
16,0
2
Pro TV
828.000
8,2
15,3
3
Antena 3
474.000
4,7
8,8
4
Antena 1
406.000
4,0
7,5
5
TVR 1
204.000
2,0
3,8
URBAN | Post | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 861.000 | 8,6 | 16,0 |
2 | Pro TV | 828.000 | 8,2 | 15,3 |
3 | Antena 3 | 474.000 | 4,7 | 8,8 |
4 | Antena 1 | 406.000 | 4,0 | 7,5 |
5 | TVR 1 | 204.000 | 2,0 | 3,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiența posturilor TV, luni, 17 noiembrie, pe intervalul de intersecție MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL
Post TV
Nr persoane
Rtg (%)
Shr (%)
1
Pro TV
530.000
10,5
23,2
2
Kanal D
263.000
5,2
11,6
3
Antena 1
251.000
5,0
11,0
4
Acasa
114.000
2,3
5,0
5
Antena 3
110.000
2,2
4,8
Comentarii