Skip to main content

AUDIENŢE. Serialul Las Fierbinţi a zdrobit finala X-Factor: audienţă aproape triplă la nivel naţional şi dublă la oraşe

 
Las Fierbinti Craciun
Las Fierbinti Craciun

Las Fierbinti Craciun

Publicitate

AUDIENŢE. Episodul special Las Fierbinţi difuzat a doua zi de Crăciun a lăsat în urmă finala X-Factor, cu care serialul s-a intersectat pe intervalul de difuzare. Audienţele serialului au fost mult peste talent-show-ul de pe Antena 1.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele Las Fierbinţi, dar şi cifrele finalei X-Factor:

INTERVALUL LAS FIERBINŢI. Serialul de pe Pro TV s-a apropiat, la nivelul întregii ţări, de trei milioane de români pe post, o audienţă de trei ori mai mare decât finala show-ului de pe Antena 1.

Vârfurile au sărit de trei milioane de români pe minut.

La oraşe şi pe segmentul comercial, audienţa Las Fierbinţi a fost de două ori mai mare decât a finalei X-Factor. De remarcat audienţa Kanal D pe intervalul Las Fierbinţi, aproape de Antena 1 la nivel naţional.

INTERVALUL X-FACTOR. Finala de pe Antena 1 a fost cu peste trei ore mai lungă decât Las Fierbinţi şi s-a terminat la 1.30.

X-Factor a mai recuperat din audienţă după ce episodul special s-a terminat, mai ales la nivel urban, astfel că la oraşe show-ul a avut o medie pe toată emisia puţin peste Pro TV. Celelalte targeturi au fost ale Pro TV.

Situaţia pe tot intervalul X-Factor (20.30-1.30):

NAŢIONAL: aproape 1,6 milioane Pro TV şi 1,01 milioane Antena 1
URBAN: 735.000 Antena 1, 708.000 Pro TV
COMERCIAL: 466.000 la Pro TV,374.000 la Antena 1

Cifrele detaliate pe intervalul de difuzare a serialului Las Fierbinţi (20.30-22.15):

NAŢIONAL Episodul special Las Fierbinţi a fost urmărit de 2,87 de milioane de români în fiecare minut. Pe intervalul de difuzare (20.30-22.15), audienţa serialului de pe Pro TV a fost aproape triplă în comparaţie cu X-Factor: la show-ul de pe Antena 1 se uitau 981.000 de români pe minut.

De remarcat Kanal D, cu cifre apropiate de finala X-Factor: 962.000 de români cu ochii pe postul turcesc.

Vârf naţional Las Fierbinţi: 3.324.000 de telespectatori, la 21.04.

URBAN. La oraşe, Las Fierbinţi a fost văzut de 1,13 milioane de telespectatori pe minut. Pe intervalul serialului de pe Pro TV, la X-Factor se uitau 645.000 de telespectatori, iar la Kanal D - 584.000.

Vârf urban Las Fierbinţi: 1.348.000 de telespectatori, la 21.08.

COMERCIAL. Din publicul serialului, 711.000 de telespectatori pe minut au fost din targetul comercial între 18-49 de ani. Cifrele au fost de peste două ori mai mari decât ale finalei X-Factor pe interval, pe acest segment.

Audienţa posturilor TV de vineri, 26 decembrie, pe intervalul de difuzare al serialului Las Fierbinţi şi intersecţia cu X-Factor, la nivel NAŢIONAL

Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 2.872.000 15.5 27.0
2 Antena 1 981.000 5.3 9.2
3 Kanal D 962.000 5.2 9.0
4 TVR 1 637.000 3.4 6.0
5 Prima TV 444.000 2.4 4.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de vineri, 26 decembrie, pe intervalul de difuzare al serialului Las Fierbinţi şi intersecţia cu X-Factor, la nivel URBAN:

Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.136.000 11.3 20.5
2 Antena 1 645.000 6.4 11.7
3 Kanal D 584.000 5.8 10.5
4 TVR 1 263.000 2.6 4.8
5 National TV 238.000 2.4 4.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de vineri, 26 decembrie, pe intervalul de difuzare al serialului Las Fierbinţi şi intersecţia cu X-Factor, la nivel COMERCIAL:

Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 711.000 14.2 29.8
2 Antena 1 295.000 5.9 12.3
3 Kanal D 148.000 3.0 6.2
4 Prima TV 127.000 2.5 5.3
5 National TV 108.000 2.2 4.5

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Pe intersectie sau neintersectie..nu mai conteaza. Conteaza doar ca in cea de a doua seara de Craciun programul cel mai urmarit a fost un serial ... si ala e "Las fierbinti ".
  • Mai ''cosmin1234'' unde vezi tu ca x factor a fost primul pe durata L.S.?A scris clar ca au recuperat dupa terminarea L.S.,dar tu nu vezi decat ceea ce speri tu sa vezi,e clar ca tu esti cel cu creierii spalati de Latrina 1.Vai de capul tau.In locul tau m-as ascunde undeva departe de tot si nu as mai deschide gura,ca vei suferi un anevrism cerebral sau cine stie ce..........................
  • @Ilinca Valerian
    x factor a fost pe primul loc pe urban pe cele 5 ore de show,nu pe intersectia cu Bleah fierbinti.Citeste mai bine,sau voi astia ,tinerii de pe pro tv nu stiti sa cititi?
  • Da,lumea s a uitat la un serial f prost si tu esti f fericit.Felicitari.
  • Toti tinerii plin de fite si prostii s au uitat la un serial urit si prost.Bravo tineret roman,imi e rusine ca fac parte din el.Tineti o tot asa Romania se bazeaza pe voi,pe prostia voastra,pe stupizenia voastra,pe orice e urit,scirbos si macabru.Bravoooooo.
  • mile.2005
    X factor a fost zdrobit de Pro TV. Pensionarii de la Antena au fost invinsi de tineretul de la Pro.
    Pe 6 ianuarie sa-l astepti pe felix la portita.
  • Angajatul de serviciu ''mile.2005'',ca de obicei vede doar ce vrea el.Chiar nu vezi ca PRO TV a fost peste A1 pe toate targeturile,doar dupa ce sa terminat L.F. a reusit sa mai scalde apele si ei.Vai de capul lor.O sa fie mare concurenta la anul intre A1 si KANAL D.

Trimite un comentariu

sus