Skip to main content

AUDIENŢE. Sunt celebru, scoate-mă de aici, tot mai puţini telespectatori: peste două milioane de persoane la a patra ediţie

 
gina pistol_ruby_Pro TV
gina pistol_ruby_Pro TV

gina pistol_ruby_Pro TV

Publicitate

Show-ul Sunt celebru, scoate-mă de aici de la Pro TV a avut mai puţin telespectatori faţă de zilele trecut, însă cota de piaţă a rămas similară cu cea a zilelor trecute. Pro TV a rămas în continuare lider cu cea de-a patra ediţie a emisiunii, obţinând cifre duble faţă de cel de-al doilea clasat.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele emisiunii de pe Pro TV:

NAŢONAL. Puţin peste două milioane de persoane au urmărit emisiunea Sunt celebru, scoate-mă de aici la cea de-a patra ediţie. Cifrele sunt mai mici faţă de ediţia de debut, când producţia a fost urmărită de 2,5 milioane de persoane şi 2,3 milioane la a doua ediţie. Pro TV a avut pe intervalul emisiunii cifre aproape duble faţă de locul al doilea, Kanal D, urmărit de 1,1 milioane de persoane. Antena 1 a fost pe trei cu 908.000 de persoane.

URBAN. Producţia prezentată de Cabral şi Bobonete a avut, la oraşe, aproape 1,1 milioane de privitori în fiecare minut de difuzare (faţă de 1,4 milioane la prima ediţie, 1,3 la a doua şi 1,14 la a treia). În acelaşi timp, pe Kanal D erau 593.000 de persoane.

COMERCIAL. Emisiunea de pe Pro TV a fost prima şi pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani, având o medie de 731.000 de privitori (930.000 la prima ediţie, 846.000 la a doua şi 759.000, la a treia). Locul al doilea a fost al Antenei 1, urmărit de 307.000 de persoane.

Audienţa posturilor TV de joi, 19 februarie, pe intervalul Sunt celebru, scoate-mă de aici, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Post TV Nr persoane RTG% Share
1 Pro TV 2.073.000 11,2 20,1
2 Kanal D 1.101.000 6 10,7
3 Antena 1 908.000 4,9 8,8
4 Antena 3 701.000 3,8 6,8
5 Romania TV 461.000 2,5 4,5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 19 februarie, pe intervalul Sunt celebru, scoate-mă de aici, la nivel URBAN:

URBAN Post TV Nr persoane RTG % Share
1 Pro TV 1.091.000 10,8 19,7
2 Kanal D 593.000 5,9 10,7
3 Antena 1 569.000 5,6 10,3
4 Antena 3 451.000 4,5 8,1
5 Romania TV 227.000 2,3 4,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 19 februarie, pe intervalul Sunt celebru, scoate-mă de aici, pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Post TV Nr persoane RTG % Share
1 Pro TV 731.000 14,5 30,5
2 Antena 1 307.000 6,1 12,8
3 Kanal D 177.000 3,5 7,4
4 Acasa TV 104.000 2,1 4,3
5 Antena 3 89.000 1,8 3,7

Citeşte şi:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Marius Marius
    De ce nu mai puneti audientele? Articolele astea sunt inca cele mai citite in topul de pe prima pagina de aici, deci cautate..
    Nu trebuie sa fie articol orientat pe aceasta emisiune, pot fi audientele serii precendente intr-un tabel, textul e neimportant
  • Florin Florin
    fiecare are opinia lui, dar te contrazici. ba sunt prea duri, ba nu sunt prea duri. ba de oameni saraci, ba ca nu sunt vedete adevarate. :)) emisiunea are si scopuri educative. cu siguranta cei din tabara vor aprecia mancarea mai mult de acum incolo. chiar ei au subliniat ca altii traiesc cu mai putin. dar dincolo de educatie, emisiunea este in principal de divertisment. nu pentru toata lumea, ci pentru cei doua milioane de romani care o urmaresc zilnic. daca nu iti place, este simplu. foloseste butonul telecomenzii. este un procedeu foarte simplu. incearca-l.
  • Elena Sofronie Elena Sofronie
    Sunt celebru, scoate-ma de aici!

    Autor coment: Elena Sofronie

    Emisiunea de la PRO TV “Sunt celebru, scoate-mă de aici“, care era prezentată ca fiind cea mai îndrăzneaţă emisiune de divertisment din România”, spune cel care scrie acest articol, insa nu scrie si cat este de periculoasa pentru sanatatea (fizica si psihica), a celor care fac parte din acest show. Nu stiu cum cei de la Audiovizual accepta expunerea acestei emisiuni, probabil cred ca asta face parte din educatia noastra. Este o emisiune educativa? Puneti-va capul la contributie si elaborati (creati si aplicati) dvs. o emisiune, nu doar sa copiati un format.V-ati gandit oare ce impact va avea asupra celor care vad aceasta emisiune in Romania? Sunt atatia oameni care mor de foame, chiar daca au un job, care abia mananca un coltisor de paine sa nu se imbolnaveasca, si nicidecum gandaci, viermi si alte cele. Ce exemplu le dati acestora, sa manance asa ceva, in caz ca le e foame? Probabil la emisiunea aceasta se uita si copii. Asta doriti sa transmiteti publicului roman? Sunt atatea capete luminate in Romania, care va pot ajuta cu un format, de un adevarat show. Daca ati fi facut sport in adevaratul sens al cuvantului (ma refer, la cei care au aprobat acest format), ati fi avut mintea limpede si deschisa, pentru orice format in orice domeniu de activitate, daca chiar doriti rating.

    Daca pentru dvs, vedete sunt acelea care au devenit cunoscute pentru ca se prostitueaza, sau pentru ca au “elaborat dvd-uri cu programe de antrenament sportiv” (si acelea gresite, nestiind terminologia corecta: denumirea pozitiilor; denumirea miscarilor; denumirea exercitiilor; modalitatea de reprezentare si descriere a pozitiilor, miscarilor si exercitiilor, nu stie care este pozitia initiala, cea de executie si cea finala a exercitiului, nu stie respiratia corecta per exercitiu, asta inseamna ca nu stie grupele de muschi si exercitiile aferente lor, principii si strategii de antrenament, s.a.m.d.), alaturi de persoane cunoscute, inseamna ca asa se doreste sa se faca educatie in Romania. Inseamna ca acesta este nivelul celor care au ramas in tara asta? Pot spune despre mine (avand calitatea de presedinte-fondator club sportiv si scoala pentru instructori sportivi, antrenor si arbitru de fitness si culturism, personal trainer, antrenor de aerobic, trainer – formator sportiv: educatie sportiva si nutritionala) si despre cei care m-au rugat (clientii/cursantii mei) sa intervin cu un coment, legat de acest show, ca nu ne regasim in grupul mentionat mai sus. Doar ca a facut aceste dvd-uri si niciunul dintre cei care fac parte din categoria mea de profesie, nu a reactionat, inseamna ca ea este profesionista? Pai, noi astia adevaratii profesionisti, suntem ocupati si preocupati de starea de sanatate a clientilor (sunt multi cu probleme grave de sanatate), cu formarea si pregatirea performerilor sportivi, si a specialistilor in domeniul sportiv, pentru a se vorbi ASTFEL despre ROMANIA. Noi, nu avem timp sa vedem ce “vedete” in domeniul nostru apar, ca ciupercile dupa ploaie, la TV si in media. Noroc ca sunt intrebata de clientii/cursantii mei despre aceste “vedete” si asa aflu si eu ce bazaconii fac sau baliverne spun. Multe dintre acestea ma cunosc, intalnindu-ma acum multi ani, la evenimentele sportive, la care participau sportivii pregatiti de mine, obtinand rezultate remarcabile. Ocazie cu care am luat cunostinta despre “formarea si pregatirea sportiva a acestor vedete”, ramanand cu un gust amar. Mi-am zis mie si sportivilor mei in acelasi timp, ca nu trebuie sa-i lasam sa devina cunoscuti, pentru ca altfel vor fi din ce in ce mai putine persoane doritoare de sport si din ce in ce mai multe persoane cu probleme grave de sanatate. Oare cei care ii promoveaza pe acestia, nu stau un pic sa se gandeasca daca trebuie pe ei sa-i promoveze sau pe adevaratii profesionisti? Sunt atatea persoane care s-au remarcat prin ceva util societatii romane si nimeni nu vorbeste despre acestea. Eu sunt una dintre ele, insa nu am iesit niciodata in media sau la TV sa dau bani ca sa se afle despre mine, activitatile mele si rezultatele sportive cu care ma mandresc (ale clientilor si performerilor mei), nu mi-am asociat niciodata numele meu cu al unei persoane cunoscute, doar pentru a atrage fani (pentru ca nu pot spune sportivi), NU AM ACCEPTAT NICIODATA SA FAC RECLAMA unui produs/serviciu, daca nu am crezut in el. Am aparut in media si TV (pe site-ul meu am pus doar o parte din prezentari), la insistentele celor care m-au abordat (facand chiar selectie), in ideea de a se afla despre mine si tot ce fac, asta pentru ca au vorbit clientii/cursantii/performerii mei si au dorit ca si altii sa beneficieze de starea de bine, dupa terminarea sedintelor de antrenament, elaborate de mine, si nu copiate de la altii, asa cum face si aceasta doamna “vedeta in domeniul sportului”. Asa cum am aparut, la insistente, tot asa am hotarat sa nu mai apar o vreme la TV si in media, din motive personale, spunandu-le doar unora motivul (le multumesc pe aceasta cale, pentru intelegere, celor care m-au contactat si insistat). NU AM NIMIC PERSONAL CU DANSA SAU CU CELELALTE “VEDETE IN DOMENIUL SPORTULUI”, POSTEZ DOAR PENTRU INFORMARE PUBLICA, NATURA MESERIEI MELE MA OBLIGA SA FAC ACEST LUCRU. Ca dansa, mai sunt pe piata din Romania. Cat de curand voi posta pe site-urile detinute in portofoliu si in mediu online, un comunicat de informare a publicului tinta (cei care sunt consumatori de sport), parerea mea, vis-à-vis de pregatirea profesionala in domeniul sportului a “vedetelor”. Ii voi ruga chiar pe clientii/cursantii/performerii mei sa posteze un comentariu, privind competentele lor si daca este normal sa se promoveze in media asemenea “vedete”, probabil la rubrica “ASA NU”. Ok, vrei sa scoti bani din sport, du-te si invata de la un profesionist adevarat, dar nu uita sa-l mentionezi ori de cate ori ai ocazia, datorita lui, poti spune despre tine ca esti ceea ce ai devenit. Sunt ceea ce sunt datorita modelului si mentorului meu, Radu Gheorghe (devenind iubitul meu, acum multi ani in urma). De fapt, clientii tai, pot spune daca esti un adevarat profesionist, dar, ce sa vezi, clientii trebuie sa aiba o minima educatie sportiva, pe care trebuia sa o aiba inca din liceu, de la orele de sport si anatomie. Daca nu o au, datoria ta ca profesionist te indeamna sa-ti indrumi corect clientii, din experienta personala bazata pe logica si rezultate imediate chiar din prima zi de antrenament. Si apropos, clientii mei cei de peste 60 de ani, nu arata asa cum arata doamna “specialist” de mai sus. Sunt tonifiati si plini de energie, desi nu au facut sport pana sa ma cunoasca pe mine, si nu le atarna pielea. Sunt un model pentru cei care sunt mai tineri.

    http://www.salaaerobicfitnessaquagympersonaltrainer-ellesclub.com/palmares.html

    Si, revenind la emisiunea la care fac referire mai sus…Unde ati vazut in jungla blender si energie electrica pentru a marunti ceea ce mananca ei? Altii nu au energie electrica si blender si cei din emisiune le folosesc pentru alt scop. Si sangele acela, pe care l-au baut? Cine ar putea bea asa ceva, stiind ca oricand va putea avea probleme de sanatate? Indiferent cati bani vor castiga dupa aceasta emisiune, eu una, nu m-as fi inscris in acest concurs, sa-mi pun sanatatea in pericol. Vrei bani, te duci la munca, 2-3 joburi pe zi sau saptamana, dar nu iti pui sanatatea in pericol, asa cum o fac cei care s-au inscris in aceasta emisiune. E clar ca ei nu au fost niciodata la un pas de moarte de au acceptat inscrierea in aceasta emisiune. Ca, da este emisiune, un show pentru rating, nu un concurs (competitie). Competitie inseamna cine e cel mai rapid, mai puternic, in functie de disciplina sportiva, nu cine, cat si in cat timp mananci sau bei, rahaturile acelea. Toti din emisiune sunt colegi de emisiune, nu competitori.
  • Florin Florin
    Mile, esti de pe alta planeta. Romanii nu pot fi mintiti? Esti pe treaba ta? Protv nu face decat sa exagereze niste chestii. Toate televiziunile din lume fac asta. Important este cum o fac, iar Protv e cel mai spalat post romanesc la categoria asta. Cauti mincinosi? Du-te la Antena care a anuntat un alt presedinte in seara alegerilor. Acolo e problema de ce romanii se mai uita. Apropo, sambata si duminica Sunt celebru a urcat. Iti zic asa ca sa te oftici. :))
  • alina alina
    mare facatura cu emisiunea asta sunt la 10 metri de magazine
  • Florin Florin
    Asta s-a intamplat pe intervalul emisiunii Te cunosc. Pe intervalul Sunt celebru, tot Protv a fost lider. dupa Protv a dat film de Oscar. romanii nu au vrut.
  • geo geo
    Simbata seara, Pro tv -ul a avut doar comercialul...urbanul si nationalul au fost al Antenei 1.
  • Florin Florin
    Mile, nu. Emisiunea a urcat sambata fata de vineri. :)) Nici cand poti sa te bucuri nu stii motivul adevarat.
  • Florin Florin
    discutia e veche. Gfk masoara, ARMA doar publica. audienta se masoara ca peste tot. Protv e lider de dianinte de Gfk. Antena a cerut chiar un audit acum ceva timp, al carui rezultat a fost ca audientele sunt estimate corect. nu vrei sa vezi acum ca nu iti place emisiunea :)), dar sunt corecte cand Revelionul Antenelor e lider? nu am mai vazut asa lume sa judece cu jumatate de masura. :)) ca incheiere, masuratorul audientei este votat de toate televiziunile, inclusiv de Antena.
  • OARE OARE
    Apropo de audiente…
    Uite cum se masoara: http://www.paginademedia.ro/2013/03/video-reportaj-premiera-cum-arata-si-cum-se-foloseste-un-peoplemeter-aparatul-care-masoara-audienta-tv/
    Nr de aparate raportat la Nr de oameni care se uita la tv dupa parerea mea este irelevant. 2000 de aparate in 1300 de locuinte raportat la 6-7 milioane de telespectatori este mult prea putin….In alta ordine de idei avem asa…http://www.arma.org.ro/ro unde avem asa Doamna Lucia Antal, Presedinte ARMA iar mai departe aceeasi Doamna este: http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-16628315-lucia-antal-directorul-postului-pro-cinema-presedinte-arma-fost-numita-sefa-peste-marketingul-pro-dupa-plecarea-mariei-apostol.htm . sI UITE ASA BUBUIE AUDIENTELE LA PROTV CHIAR DACA EMISIUNEA ESTE VARZA...
  • Florin Florin
    mda, de aia raspunzi la ele, in loc sa ma ataci pe mine. :))
  • Expertul, Expertul,
    @oare, Ne povestesti ceva despre realizarile monei segall la antenuta 1? Multi au comentat cand ProTV a difuzat primele patru episoade din Puterea destinului, dar s-a demonstrat ca strategia lui Cesnavicius a fost foarte buna. Obositorul antenutei 1 a fost trimis direct pe locul trei, iar ProTV impreuna cu Acasa au peste 40% share pe commercial, in intervalul 19.00 20.00.
  • Expertul, Expertul,
    #suntcelebru a mai scazut si la editia cu numarul cinci. aseara a obtinut11,9 rating, cu 27,2% share, in timp ce locul doi antenuta 1, a obtinut doar 4,7 rating. Audiente pentru targetul comercial.
  • Bogdan Bogdan
    E ceva normal, este o emisiune slaba, iar publicul si-a dat seama de aceasta.. si eu m-am uitat la prima editie si atat
  • OARE OARE
    o sa va lamuresc mai tarziu cum se "fac" audientele. @Florin: degeaba incerci sa convingi lumea ca nu esti postac, esti prea indarjit in a apara pro-ul chiar daca argumentele sunt reale

Trimite un comentariu

sus