Skip to main content

Licitatie de 95.000 de euro. Ministerul Muncii vrea publicitate pentru proiectul 'Garantii pentru tineri!'

 
scoala de televiziune
scoala de televiziune

scoala de televiziune

Publicitate

Ministerul Muncii vrea sa cumpere servicii de publicitate pentru implementarea proiectului 'Garantii pentru tineri!'. Bugetul estimat este de aproximativ 95.000 de euro (419.354 lei), finantat din fonduri UE, potrivit unui anunt publicat miercuri in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).

Castigatorul licitatiei va trebui sa realizeze campanii media la nivel national pentru promovarea activitatilor desfasurate in 22 de Centre de garantie pentru tineri situate la nivelul celor patru regiuni de implementare a proiectului, trei in Bucuresti si câte un centru la nivelul celorlalte judete.

Principalele sarcini ale celui care va castiga licitatia se referă la activitatea de creare, realizare si difuzare de spoturi publicitare radio si TV si realizarea si difuzarea de emisiuni televizate.

Mai exact, acesta va va contribui la:

I. Crearea, elaborarea şi difuzarea spotului radio la nivel national;
II. Crearea, elaborarea şi difuzarea spotului TV la nivel national;
III. Achiziţionarea spaţiului media necesar difuzării spoturilor si evaluarea impactului campaniei radio, TV;
IV. Realizarea si difuzarea a 10 emisiuni televizate.

Ce este proiectul 'Garantii pentru tineri'

Conceptul de „garanţie pentru tineri” urmăreşte ca tinerii cu vârsta mai mică de 25 de ani, care şi-au pierdut locul de muncă sau care nu au reuşit să se angajeze după terminarea studiilor, să primească, în decurs de 4 luni de la înregistrarea la agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă sau la centrele de garanţii pentru tineret, o ofertă de bună calitate de angajare, de continuare a educaţiei, intrare în ucenicie sau efectuarea unui stagiu.

Ministerul Muncii a lansat in februarie 2014 doua proiecte pilot finantate prin fonduri POSDRU 2007-2013, respectiv „Garanţii pentru TINEri!” şi „Investiţia în tineri, investiţia în viitorul nostru!”, care se derulează pana la 30 iunie 2015 şi se adresează exclusiv tinerilor cu vârste cuprinse între 15 şi 24 de ani. Se estimează ca până la 30 iunie 2015, odată cu finalizarea proiectelor, un număr de 600 de tineri să fie deja angajaţi.

Autor: Adrian Vasilache adrian.vasilachepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus