Skip to main content

Insula iubirii, debut pe locul doi în audienţe, după Pro TV

 
Insula Iubirii
Insula Iubirii

AUDIENŢE. Emisiunea Temptation Island - Insula Iubirii, producţie filmată în Thailanda, a debutat aseară la Antena 1 cu audienţe ce au plasat postul pe locul al doilea.

Publicitate

Emisiunea de pe Antena 1 a fost la concurenţă cu un film artistic cu Angelina Jolie difuzat de Pro TV.

Paginademedia.ro prezintă audienţele emisiunii de debut Temptation Island - Insula iubirii (intervalul 20.30-22.40):

NATIONAL. La nivelul întregii ţări, emisiunea de pe Antena 1 a fost urmărită de 865.000 de persoane în fiecare minut. Antena 1 a fost pe locul al doilea cu emisiunea de divertisment, în timp ce la conducere s-a aflat Pro TV cu audienţe aproape duble: 1,63 milioane de privitori. Locul trei a fost al Prima TV, cu „tradiţionalul” Schimb de mame.

URBAN. La oraşe, Insula iubirii a fost tot pe locul al doilea, cu o medie de 530.000 de privitori. Emisiunea a fost la distanţă de Pro TV, care a avut aseară o medie de 912.000 de privitori.

COMERCIAL. Pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani, Insula iubirii a avut o medie de 344.000 de telespectatori în fiecare minut. Şi pe publicul comercial Antena 1 s-a situat în urma Pro TV, care a avut programat filmul Turistul, urmărit de 518.000 de persoane.

Audienţa posturilor TV duminică, 26 aprilie, pe intervalul emisiunii Temptation Island - Insula iubirii (20.30-22.40), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.635.000 8.9 17.9
2 Antena 1 865.000 4.7 9.5
3 Prima 670.000 3.6 7.3
4 Kanal D 607.000 3.3 6.6
5 Antena 3 560.000 3 6.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 26 aprilie, pe intervalul emisiunii Temptation Island - Insula iubirii (20.30-22.40), la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 912.000 9 18.1
2 Antena 1 528.000 5.2 10.5
3 Antena 3 372.000 3.7 7.4
4 Prima 294.000 2.9 5.8
5 National TV 263.000 2.6 5.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 26 aprilie, pe intervalul emisiunii Temptation Island - Insula iubirii (20.30-22.40), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 518.000 10.3 23.5
2 Antena 1 344.000 6.8 15.6
3 Prima 176.000 3.5 8
4 Kanal D 99.000 2 4.5
5 Antena 3 91.000 1.8 4.1

GALERIE FOTO. Concurenţii celei de-a şaptea ediţii Românii au talent

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Nu am urmarit ... sincer nici nu stiam a inceput ieri ...
    Nu prea ma intereseaza unde e filmat , ca e in insule cu resorturi luxuase sau mai putin luxuase , sincer daca nu e HD , nu prea ai ce sa vezi orice insule ar fi , pentru ca imaginea spalacita nu avantajeaza nici una din variante , puteau prea bine sa o filmeze la Constanta si tot aia era ...
    Ferma poate era o varianta mai buna de format pt A1 , tinand cont ca HD-ul nu avantajeaza deloc formatul ... dar cand vine vorba de formate filmate in locatii exotice , parca ai vrea sa vezi si tu ceva frumos la o calitate buna.

    De curiozitate probabil o sa arunc un ochi pe pilot , pentru ca vad ca lumea zice ca productia e buna.
  • bineinteles, asta nu ar trebui sa opreasca paginademedia sa faca un articol asemanator cu cel legat de jungla de la Sunt celebru. :))
  • detalii neimportante. emisiunea e filmata in Thailanda. asta conteaza. romanii nu se satura sa strige fake la orice e reality show. Ce e asa de greu de inteles ca reality show nu este egal cu realitatea. In 14 zile un concurent poate sa tipe o data, dar cu ajutorul montajului, bagand tipatul ala in toate emisiunile, il faci sa para altceva decat este. Daca o tin ca la prima editie, emisiunea e la nivel de afara, ceea ce Antenei poate doar cu X Factor i-a mai iesit.
  • avem n exemple ca nu conteaza daca un film e in premiera sau nu. Turistul are doua nume care dau bine la reclama. Angelina Jolie si Johnny Depp vand si la romani. Emisiunea e slaba in audiente, dar ca productie e la nivel de Protv, fara HD.
  • E inca o minciuna tipica Antenelor : nu e filmata pe insule si nici la ocean cum zic in emisiune , e filmata intr-un oras banal din golful Thailandei , in resorturi de 3 stele.

    Nici vorba de insule . Speram ca au bani sa filmeze in Koh Lanta cum
    o fac televiziunile vestice .
  • Este frumoasa emisiunea, Antenei ii lipseste HD, iar pentru ca nu vor investirea in calitate, sa se multumeasca cu locul 2
  • A inceput...nu stiam....
    Poate priveam daca scria la ”Pagina de media”...
  • Diferenta putea fi mai mare daca ProTV programa un film in premiera! Insula Iubirii este slaba, daca premiera a fost la distanta mare de redifuzatul Turistul. Era macel, daca Insula Iubirii ar fi concurat cu filmul Divergent difuzat saptamana trecuta! Duminica, 3 mai, de la 20.30, ProTV a programat filmul Titanic.
  • emisiunea nu e deloc rea. audientele reflecta mai degraba problema Antenelor in prime time. au mai pus-o si duminica, zi in care Antena nu a mai facut performanta de ani, desi au tot incercat forrmate peste formate.

Trimite un comentariu

sus