Skip to main content

LICITAŢIE. Promovare outdoor de aproape două milioane de euro a României în Germania, Italia şi Austria

 
brandul de tara
brandul de tara

Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) a demarat încă trei licitaţii pentru promovarea pe panouri publicitare a turismului în României, în această toamnă, în Germania, Italia şi Austria. Bugetul cumulat estimat pentru cele trei campanii este de 1.946.180 euro (fără TVA), finanţat din fonduri europene, potrivit unor anunţuri publicate în 24 iunie şi respectiv 25 iunie în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP).

Publicitate

Amintim că ANT a lansat la data de 16 iunie alte două licitaţii de promovare outdoor a brandului turistic în Turcia şi Marea Britanie, contracte cu o valoare estimată de peste 1,2 milioane de euro, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.

Detalii despre contractul de promovare în Germania:


- Valoarea estimată fără TVA este de 897.120 euro
- Bugetul este destinat pentru o campanie outdoor cu durată de 8 săptămâni, în perioada 15 Septembrie – 15 Noiembrie 2015.
- Numărul minim de locaţii solicitat prin contract în perioada campaniei este de 567 locaţii outdoor.
- promovarea outdoor se va realiza în primele 3 oraşe din Germania din punct de vedere al numărului de locuitori, respectiv: Berlin, Munchen şi Frankfurt.
- cifră de afaceri medie globală pe ultimii 3 ani (2012, 2013, 2014) a posibililor ofertanţi trebuie să fie de minim 897.000 euro.
- termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 10 august 2015. În aceeaşi zi va avea loc şi deschiderea ofertelor.

Detalii despre contractul de promovare în Italia:
- Valoarea estimată fără TVA este de 598.980 euro
- Bugetul este destinat pentru o campanie outdoor cu durată de 4 săptămâni, în perioada 01 octombrie - 31 octombrie 2015.
- Numărul minim de locaţii solicitat prin contract în perioada campaniei este de 1.072 locaţii outdoor.
- promovarea outdoor se va realiza într-un singur oraş: Roma.
- cifră de afaceri medie globală pe ultimii 3 ani (2012, 2013, 2014) a posibililor ofertanţi trebuie să fie de minim 598.000 euro.
- termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 10 august 2015. În aceeaşi zi va avea loc şi deschiderea ofertelor.

Detalii despre contractul de promovare în Austria:
- Valoarea estimată fără TVA este de 450.080 euro
- Bugetul este destinat pentru o campanie outdoor cu durată de 8 săptămâni, în perioada 15 septembrie - 15 noiembrie 2015.
- Numărul minim de locaţii solicitat prin contract în perioada campaniei este de 500 locaţii outdoor.
- promovarea outdoor se va realiza într-un singur oraş: Viena.
- cifră de afaceri medie globală pe ultimii 3 ani (2012, 2013, 2014) a posibililor ofertanţi trebuie să fie de minim 450.000 euro.
- termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 11 august 2015. În aceeaşi zi va avea loc şi deschiderea ofertelor.

ANT a încercat fără succes încă din anul 2013 să atribuie astfel de contracte de promovare a României pe pieţe internaţionale, după cum Paginademedia a scris AICI.

Unul dintre posibilele motive este prezentă în toate aceste contracte, inclusiv în cele cinci licitaţii demarate în acest an, a unei „clauze suspensive”, ceea ce însemna că, după câştigarea licitaţiei, contractul putea fi semnat în anumite situaţii. În această clauză, autoritatea precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanţare cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus