Skip to main content

AUDIENŢE. Supercupa dintre Steaua şi ASA Târgu Mureş, aproape 1,8 milioane de români pe Pro TV

 
Fotbalistii de la ASA Targu Mures alaturi de staff se bucura pen
Fotbalistii de la ASA Targu Mures alaturi de staff se bucura pen

AUDIENŢE. Supercupa României, meciul dintre Steaua şi ASA Târgu Mureş (0-1) a plasat Pro TV pe prima poziţie în clasamentul de audienţă din intervalul de difuzare.

Publicitate

Un sfert dintre românii care se uitau la televizor erau pe Pro TV (25% cotă de piaţă).  Pe segmentul comercial, cota de piaţă a fost mai mare, de aproape 30 de procente.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe intervalul partidei de fotbal de pe Pro TV:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, meciul Steaua - ASA Târgu Mureş a fost urmărit de aproape 1,8 milioane de telespectatori în fiecare minut. Pro TV a fost pe prima poziţie, urmat de Kanal D, cu 1,1 milioane.

De remarcat pe intervalul partidei două posturi de ştiri în top 5 naţional: Antena 3, cu 358.000 de români pe post şi, pe locul cinci, România TV.

URBAN. La oraşe, meciul de pe Pro TV a a avut peste un milion de telespectatori în fiecare minut. Pe locul doi a fost tot Kanal D, la o diferenţă de 400.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Din publicul partidei, aproape jumătate de milion de telespectatori au fost din segmentul comercial. Pe acest target, locul doi a fost al Antenei 1, cu o audienţă la jumătate. Kanal D a fost pe locul trei.

Audienţa posturilor TV miercuri, 8 iulie, pe intervalul partidei Steaua - ASA Târgu Mureş, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.792.000 9.7 24.3
2 Kanal D 1.112.000 6.0 15.0
3 Antena 1 832.000 4.5 11.3
4 Antena 3 358.000 1.9 4.8
5 Romania TV 267.000 1.4 3.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audienţa posturilor TV miercuri, 8 iulie, pe intervalul partidei Steaua - ASA Târgu Mureş, în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.037.000 10.3 24.7
2 Kanal D 619.000 6.1 14.7
3 Antena 1 465.000 4.6 11.1
4 Antena 3 243.000 2.4 5.8
5 Acasa 164.000 1.6 3.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audienţa posturilor TV miercuri, 8 iulie, pe intervalul partidei Steaua - ASA Târgu Mureş, pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 494.000 9.7 29.2
2 Antena 1 225.000 4.4 13.3
3 Kanal D 167.000 3.3 9.9
4 Acasa 72.000 1.4 4.2
5 TVR 1 43.000 0.8 2.5
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Florin Florin
    @ Iulian : link? eu cred ca am zis ca targetul comercial conteaza cel mai mult, ceea ce este adevarat. si mai interesant este ca de multe ori am spus ca targeturile national si urban conteaza si ele, fiindca @si detergentul trebuie vandut@. :))
  • Cata Cata
    Ce sa mai comentam , Pro TV e lider cu orice , pe merit , e adevarat ! De remarcat TVR 1 , locul 5 pe comercial , desi eu stau foarte prost acolo !
  • Iulian Iulian
    Pai nu ziceai tu in alte stiri paginademedia.ro ca doar targetul comercial conteaza?
    Cand Antena 1 era lider pe national si urban iar PRO doar pe comercial, ziceai ca degeaba sunt lideri.
  • Florin Florin
    Kanal D tot peste Antena este. Am uitat ca Antena sta mult mai bine pe comercial. Inca o dovada ca Antena face bine ca vrea sa difuzeze turcisme.

Trimite un comentariu

sus