Skip to main content

Cronica unei zile negre pentru Pro TV: Vorbeşte lumea, pe locul şase, Ştirile Pro TV, după Observator, Super Trip, locul patru. Las Fierbinţi a salvat seara

 

AUDIENŢE. După performanţele slabe ale Super Trip, emisiunea a fost exilată după miezul nopţii. Performanţa negativă a Super Trip vine la finalul unei zile care a început cu Vorbeşte lumea pe locul şase în audienţe, a continuat cu un Măruţă depăşit de Acces Direct şi cu Ştirile de la 19.00 pe prima poziţie pe naţional, dar pe doi, după Observatorul Antenei, pe targetul comercial şi la oraşe.

Publicitate

A urmat o revenire cu Las Fierbinţi, serialul care a salvat seara şi a plasat Pro TV pe primul loc şi o cădere dramatică cu Super Trip, emisiune clasată pe locul patru. Azi, Pro TV a anunţat că Super Trip e mutat după miezul nopţii şi că Vine Cheful (un eşec în materie de audienţe sezonul trecut) şi-a amânat startul, programat iniţial în această săptămână..

Paginademedia.ro vă prezintă cronica zilei de ieri în materie de audienţe, pe targeturi şi intervale orare:

NAŢIONAL.

Vorbeşte lumea. O medie de 175.000 pentru emisiunea de pe Pro TV, cifră cu care postul de televiziune a fost pe locul şase, după Antena 1 (935.000), Kanal D, Antena 3, România TV şi Acasă TV. 

Ştirile de la ora 17.00. Chiar şi cu cifre de pornire slabe, Ştirile de la ora 17.00 au avut o medie mult peste Vorbeşte lumea – aproape 700.000 de români pe post. Locul doi după Antena 1, cu 745.000 telespectactatori.

La Măruţă. Emisiunea tabloidă de după amiază a a avut o medie de 640.000 de telespectatori. Cu aceste cifre, Măruţă a fost pe locul doi, după Antena 1 (cu aproape 1,1 milioane).

Ştirile Pro TV 19.00. Cu aproape un milion de români pe post, Pro TV a fost pe prima poziţie la nivel naţional. Observatorul Antenei a fost pe locul doi, la 50.000 de români distanţă în urmă.

Las Fierbinţi. Serialul de comedie îşi păstrează supremaţia pe interval. Chiar şi în reluare, Las Fierbinţi lasă în urmă concurenţa: aproape 1,3 milioane medie, faţă de 970.000 la Antena 1.

Super Trip. Chiar dacă emisiunea cu Andi Vasluianu a pornit de la cifre consistente lăsate de Las Fierbinţi, Super Trip a scos o medie care a plasat Pro TV pe locul patru. Media Super Trip: puţin peste jumătatea de milion de telespectatori pe minut. Liderul pe interval: Kanal D, cu 1,2 milioane.

URBAN.

Vorbeşte lumea. Şi la oraşe, emisiunea cu Nadine, Sore, Vica Blochina şi Răzvan Fodor a fost pe locul şase, poziţie rar cunoscută de Pro TV în istoria măsurătorilor de audienţă. Media Pro TV: 94.000, faţă de aproape 500.000 cât avea Antena 1 pe interval. Pro TV a fost depăşit de Antena 1, Kanal D, Antena 3, România TV şi Acasă TV.

Ştirile de la ora 17.00. După două ore pe locul şase, Pro TV a urcat cu ştirile după-amiezii pe poziţia a doua, cu o medie de aproape 350.000 de telespectatori. Locul 1: Antena 1, cu 400.000 de telespectatori media pe minut.

La Măruţă. A pornit de audienţa ştirilor şi a crescut-o puţin până la 370.000. Locul doi, după Antena 1 (640.000 pentru postul Intact).

Ştirile Pro TV 19.00. Locul doi pentru principalul jurnal al Pro TV, după Antena 1. Media Ştirilor Pro TV: 550.000 de telespectatori, faţă de 620.000 la Antena 1.

Las Fierbinţi. Serialul a salvat seara: peste 730.000 de telespectatori pe minut la oraşe. Locul 1 pentru Pro TV, mult în faţa Kanal D (620.000) şi a Antenei 1.

Super Trip. Locul patru pentru emisiunea cu Andi Vasluianu, care de săptămâna viitoare e mutată după miezul nopţii. Media Super Trip: 280.000 de telespectatori, după Kanal D (660.000), Antena 1 şi Antena 3.

COMERCIAL.

Vorbeşte lumea. Emisiunea de amiază a fost pe locul patru pe targetul principal a Pro TV: 18-49 de ani. Sub 50.000 de telespectatori pe minut pentru emisiunea Vorbeşte lumea, sub Antena 1 (180.000), Kanal D şi Acasă TV.

Ştirile de la ora 17.00. Pro TV a crescut de câteva ori pe targetul comercial odată cu startul ştirilor de la 17.00. Media: 135.000 de telespectatori. Locul doi, după Antena 1 (150.000). 

La Măruţă. Programul prezentat de Cătălin Măruţă a ridicat audienţa pe segmentul staţiei la 180.000 de telespectatori. Antena 1 avea peste 300.000.

Ştirile Pro TV 19.00. Principalul jurnal al staţiei a fost pe locul doi şi pe targetul comercial. O medie de 235.000 pentru Ştirile Pro TV, cu 100.000 mai puţini decât cei de la Observatorul Antenei 1.

Las Fierbinţi. Nu lasă nicio scăpare celorlalte staţii pe interval. Un episod în reluare cu o medie de 430.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, faţă de 250.000 la Antena 1.

Super Trip. După victoria detaşată cu Las Fierbinţi, a urmat o înfrângere la scor cu Super Trip. Emisiunea a avut o medie de 180.000 de telespectatori, locul trei pentru Pro TV pe targetul principal al staţiei, după Antena 1 (380.000) şi Kanal D (190.000).

Evoluţia audienţei Pro TV pe emisiuni, luni, 20 iulie – număr telespectatori/locul ocupat pe interval:

NATIONAL URBAN COMERCIAL
Vorbeste lumea 175.000 (6) 94.000 (6) 47.000 (4)
Stirile Pro TV 17.00 693.000 (2) 340.000 (2) 135.000 (2)
La Maruta 637.000 (2) 370.000 (2) 179.000 (2)
Stirile Pro TV 19.00 987.000 (1) 550.000 (2) 235.000 (2)
Las Fierbinti 1.263.000 (1) 733.000 (1) 433.000 (1)
Super Trip 527.000 (4) 284.000 (4) 181.000 (3)
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Nadine este o persoana insipida, e incapabila sa spuna lucruri destepte, Vica s-a afirmat facand un copil din flori si fiind in goana dupa pensia alimentara, in rest, vulgara si toapa. Sore...biata de ea...e invizibila. O uiti in secunda doi. Fodor incepe sa arate a mos libidinos, fante trecut...arata asa de...papitoi...iar Cove...e inutil sa mai vorbesc. Per total emisiunea este de proasta calitate si chiar needucativa. Barfa de mahala....ridicata la nivel de Dorobanti , ala plin de Popeneti si parasute.
  • Da, probabil vine unul.si mai bun decat Cesnavicius. Sa ingroape definitiv Pro-ul..
  • Formate prost alese. Chiar dezastruos alese, pot spune. Facute cu echipe de amatori in ai televiziunii. Cei cu experienta sunt dati la o parte in favoarea unor oameni care au facut un singur proiect toata viata. Si cum sa iasa ceva bun? Vine cheful e un format f bun, care ar fi prins in Romania- cu o conditie, insa: sa fie facut de o echipa profi. In rest.. Formate extrem de proaste. Ca sa nu mai spun de unul dintre ele care a fost facut la Antena 1 acum 2-3 ani. Unde a fost un fiasco. Si ghici ce: melanie s-a gandit ea c-ar fi cea mai buna alegere. Ahahaaaa... Pacat ca n-au curaj ( si creierele necesare) sa faca un format original, adaptat publicului din Romania. Anyway... Pro Tv sa duce-n jos, tot mai in jos...
  • Incepe sa se vada "dibacia" lui Cesnavicius si a "super-oamenilor", "super-profesionistilor" inscaunati de acest lituanian catapultat in tv! Nici la degetul mic nu-i ajungeti lui Sarbu si echipei sale! Ce e mai trist e faptul ca oameni cu scaun la cap , ramasi in Pro dupa zeci de disponibilizari, se complac in situatia asta si si-au inghitit limba se pare! Trist...Rusine!!!
  • @Mihai, asta se intampla pentru ca PROTV-ul e un OTV fara PR in fata. Este un OTV ceva mai spoit.
  • Expertule, nu e adevarat, sa ne dea Pagina de Media datele de audienta 2014 vs 2015, de fapt corect este 2013 vs 2-14 si 2015. Astia noi sant din 2014. La venituri din publicitate inca nu sant cifrele oficiale, vor veni, insa ai iarasi o problema, din datele lor oficiale, veniturile au scazut. Vorbim de publicitate nu de venituri din cablu ale caror contracte noi au fost negociate si semnate de Adrian Sarbu, nu de martafoii astia. Sa nu mai vorbim de Low Costi Mocanu si jmecherie de Florin Turcila care si-au luat bonusuri pe treaba asta si si-au pastrat functiile. Deci bati campii, te urmaresc de ceva vreme si esti extrem de Pro PRO TV. Probabil esti angajatul lor.
  • Daca Super Trip nu e pt prime time, atunci pt ce e? E exact divertismentul care ar trebui pt o seara de vara. Ca are niste deficiente care pot fi eliminate, asa e. Adica de ce la prostia aia cu ferma se uitau toti ca curca-n lemne si la emisiunea asta nu s-ar uita?
    Dar ce e pana la urma pt prime time: Momâie si Gogâie aia din serialul cu fierbinti dati si n reluare?
    ORICE incercare de a scoate tiganaia aia de pe sticla e laudabila
  • maruta VIOLATORUL ii putem spune dupa emisiunea de ieri unde a bagat victima aia in direct in goana dupa audienta . Rusinos !
  • tovarase expert,
    daca Sarbu, asta, n-avea geniala idee, concretizata de altfel, de a scoate protv-ul din must carry, probabil, in Romania- The media idea of the decade- protv n-ar fi avut nici profit, iar luzarul de cesnavicius si-ar fi supt de sub unghii. E drept, si Cesnavicius are niste merite certe :
    1. a concediat en gros amgajati
    2. a resuit sa micsoreze audienta per general, aducand-o langa media celorlalte televiziuni
    3. a reusit sa ANULEZE audienta protv, la propriu
    4. schimbarile facute pe pattern-urile de selectie, respectiv productie programe au fost favorabile scaderii standardelor.
    5. de cand a venit n-a creat nicio VEDETA, niciun program de succes. Foloseste cu succes ce a creat Sarbu, asta, inclusiv ideile de programe ce urmau sa intre in productie
    asa ca, Cesnavicius, pleaca acasa! Dati-l afara pe contabilul ala!
  • Ieri seara Maruta a adus-o in emisiune pe fata violata de la Vaslui, prin urmare sunt sigur ca PRO TV-ul si-a revenit in rating... iar acum o sa se laude cu el si cu potenta lor. Mai conteaza ca victima a mai fost violata inca o data de catre mass-media? Normal ca nu!
    In razboi, in dragoste si in mass-media, totul e permis.
  • A fost o zi rea. Antena are vreo doua zile din astea pe saptamana. Protv are una pe an. Poate de aia devine stire. :)) Ideea este ca nu stiu de ce e asa mare bucuria unora pentru acest esec. Protv a incercat sa introduca niste emisiuni diferite in program. Este adevarat ca a gresit orele sau anotimpul. Super trip nu este pentru prime time, desi ramane interesant de nevinovata pentru timpurile noastre. Vorbeste lumea a pornit oricum pe un tronson orar cu probleme pentru Protv, iar faptul ca este vara, ii face mai dificila gasirea unui public al sau, pentru ca nu prea mai exista public nehoratarat in fata televizoarelor. Sper sa nu o manelizeze ca sa urce audienta. Mai bine sa o elimine peste o luna. Altfel, pentru cei care dau vina doar pe noua conducere, cifrele de la stiri si Maruta dovedesc ca nici cei de dinainte nu produceau doar formate de succes si amintesc ca Protv are tronsoane cu dificulati de ceva timp. Rezultatul acestor esecuri va fi ca noua conducere va renunta la astfel de experimente pe viitor, lucru care pana la urma nu e neaparat rau. Prime time-ul a devenit in ultima luna prea jucaus la Protv.
  • @Stefan, sefii CME vad ce se intampla in Romania: audientele au crescut in Q2 2015, fata de 2014 si 2013, ProTV S.R.l. incaseaza peste 60% din banii de pe piata de publicitate, iar profitul e in crestere! Crezi ca nu sunt multumiti?

Trimite un comentariu

sus