Skip to main content

UN SALUT DE MARCĂ. Andreea Esca vrea să înregistreze marca Bună ziua România, Bună ziua Bucureşti

 
UN SALUT DE MARCĂ. Andreea Esca vrea să înregistreze marca Bună ziua România, Bună ziua Bucureşti

Unde nu-i loc de Bună seara, e loc de Bună ziua. Andreea Esca, cea care consacrat salutul Bună seara România, Bună seara Bucureşti, vrea să înregistreze la OSIM variantele cu Bună dimineaţa şi Bună ziua. Salutul cu "Bună seara" este deja înregistrat de Pro TV.

Publicitate

Mai exact, firma deţinută de prezentatoarea principalului program de ştiri de la 19.00 a depus la Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci solicitarea pentru a înregistra mărcile Bună ziua România, bună ziua Bucureşti şi Bună dimineaţa România, bună dimineaţa Bucureşti. Solicitarea este făcută pe firma ştiristei de la Pro TV, Andreea Esca SRL.

Pentru ambele sintagme, Esca vrea să înregistreze mărcile pentru clasele 35, 38 şi 41, care acoperă zone precum Publicitate, telecomunicaţii, educaţie, instruire, divertisment.

Sintagma Bună seara, România, Bună seara, Bucureşti a fost rostită de Esca pentru prima dată la 1 decembrie 1995, când s-a lansat oficial Pro TV. Fraza este repetată în fiecare an, pe 1 decembrie, de ziua Pro TV, de aceeaşi Andreea Esca. Formula cu "Bună seara" este deja marcă înregistrată şi aparţine Pro TV.

Marci Andreea Esca

Marci Andreea Esca

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus