„Fierbinţenii” au fost urmăriţi aseară de 2,1 milioane de persoane din întreaga ţară. Serialul de comedie de pe Pro TV a avut cifre duble faţă de locul al doilea pe publicul urban şi naţional.
Pe segmentul 18 - 49 de ani, episodul de aseară a adus un record: cea mai mare cotă de piaţă pe acest target din istoria celor şapte sezoane ale serialului. Aproape 40% din publicul comercial care avea televizoarele deschise se uita la Pro TV. Pe acest target, s-a înregistrat şi cea mai mare diferenţă de aseară faţă de locul al doilea. Cu peste 800.000 de telespectatori din segmentul comercial (performanţă care depăşeşte şi Vocea României), audienţa Pro TV a fost de trei ori mai mare decât a postului Antena 1, care difuza emisiunea Am ceva să-ţi spun.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor TV pe intervalul Las Fierbinţi:
NAŢIONAL. Serialul de pe Pro TV a fost urmărit aseară de 2,1 milioane de persoane din întreaga ţară, în medie, în fiecare minut de difuzare. Locul al doilea i-a revenit postului Kanal D, care a atras o medie de aproape 1,1 milioane de persoane, cu telenovela Un destin la răscruce. Antena 1 a avut pe interval locul al treilea, la mică distanţă de Kanal D, care a avut o medie de 1,03 milioane de persoane cu emisiunea Am ceva să-ţi spun. TVR 1 a intrat în top cinci. Postul public a avut programat pe intervalul serialului Telejurnalul, urmat de talk-show-ul Vorbeşte liber.
URBAN. La oraşe, Las Fierbinţi a fost urmărit de 1,2 milioane de persoane. Serialul a avut o cotă de piaţă de aproape 25%, ceea ce înseamnă că un sfert din orăşenii care aveau televizoarele deschise urmăreau Las Fierbinţi. Kanal D a avut locul al doilea cu cifre la jumătate faţă de Pro TV. Şi aici Antena 1 a avut locul al treilea, cu o medie de 563.000 de persoane.
COMERCIAL. Pe publicul comercial, serialul a avut o medie de 815.000 de persoane. Cifrele au fost de aproape trei ori mai mari decât locul al doilea, pe care se afla Antena 1. Postul a avut o medie de 265.000 de persoane.
Audienţa posturilor TV de joi, 22 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30 - 22.32), la nivel NAŢIONAL:
Post TV | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
1 | Pro TV | 2.106.000 | 11,4 | 23,2 |
2 | Kanal D | 1.085.000 | 5,9 | 11,9 |
3 | Antena 1 | 1.031.000 | 5,6 | 11,4 |
4 | Antena 3 | 450.000 | 2,4 | 5,0 |
5 | TVR 1 | 400.000 | 2,2 | 4,4 |
Audienţa posturilor TV de joi, 22 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30 - 22.32), la nivel URBAN:
Post TV | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
1 | Pro TV | 1.244.000 | 12,3 | 24,9 |
2 | Kanal D | 624.000 | 6,2 | 12,5 |
3 | Antena 1 | 563.000 | 5,6 | 11,3 |
4 | Antena 3 | 305.000 | 3,0 | 6,1 |
5 | Romania TV | 130.000 | 1,3 | 2,6 |
Audienţa posturilor TV de joi, 22 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30 - 22.32), pe publicul COMERCIAL:
Post TV | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
1 | Pro TV | 815.000 | 16,0 | 38,4 |
2 | Antena 1 | 265.000 | 5,2 | 12,5 |
3 | Kanal D | 207.000 | 4,1 | 9,7 |
4 | Acasa | 64.000 | 1,3 | 3,0 |
5 | Antena 3 | 48.000 | 0,9 | 2,2 |
Asa au facut cei din Dallas,Friends,Seinfeld,etc!!!